• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo: «Δεν είμαι αυτός που ήμουν»
H θητεία του στο χώρο των... μεγάλων ξεκίνησε με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο. Φαίνεται όμως ότι το παράκανε και σύντομα τα φτερά του κόπηκαν.
Νέα 31/07/2008 - 00:00
H θητεία του στο χώρο των... μεγάλων ξεκίνησε με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο. Φαίνεται όμως ότι το παράκανε και σύντομα τα φτερά του κόπηκαν.

Ο Jorge Lorenzo είναι το επόμενο μεγάλο αστέρι των motoGP, όμως τους τελευταίους μήνες βρίσκεται σε κρίση, λόγω των αλλεπάλληλων σοβαρών πτώσεων που είχε αρχής γενομένης από το GP της Κίνας, όπου έσπασε τους αστραγάλους του.

Ακολούθησαν πτώσεις σε Le Mans, Mugello, Catalunya (υπέστη εγκεφαλική διάσειση και χτύπησε στο χέρι του) και πιο πρόσφατα στη Laguna Seca όπου μάλιστα έσπασε τρία κόκαλα στο αριστερό του πόδι.

«Οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Δυστυχώς είχα πολλές συνεχόμενες πτώσεις που με έκαναν να φοβάμαι τη μοτοσυκλέτα. Δεν είμαι ο ίδιος αναβάτης που ήμουν στην αρχή της σεζόν. Σε τόσο ανταγωνιστικό επίπεδο αν φοβάσαι έστω και λίγο τη μοτοσυκλέτα και έχεις χάσει την εμπιστοσύνη σου, έχεις τελειώσει. Κανονικά, δεν φοβάμαι τις πτώσεις και τους τραυματισμούς αλλά τώρα είμαι σε κρίση και προσπαθώ να απαλλαγώ από αυτόν το φόβο», δήλωσε ο αναβάτης της Fiat Yamaha στο ιταλικό περιοδικό Motosprint.

«Η καλύτερη λύση είναι να περάσω χρόνο με τη μοτοσυκλέτα και να την οδηγήσω πάντα όσο καλύτερα γίνεται ώστε να επανακτήσω την αυτοπεποίθησή μου και να καταλάβω ότι δεν είναι τόσο επικίνδυνη όσο πιστεύω. Είναι ένα επικίνδυνο σπορ αλλά όταν ο αναβάτης έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στη μοτοσυκλέτα του, μπορεί να διαχειριστεί τον κίνδυνο. Πρέπει να επιστρέψω σε αυτήν την κατάσταση. Στην Κίνα έπεσα και χτύπησα αρκετά. Στο Le Mans έπεσα δυο φορές με τους αστραγάλους μου να είναι ήδη σπασμένοι. Έπεσα ακόμα μια φορά στο Mugello και μετά στην Καταλούνια όπου τραυματίστηκα άσχημα καθώς χτύπησα στο κεφάλι. Τότε είπα στον εαυτό μου 'δεν μπορείς να συνεχίσεις έτσι», πρόσθεσε.

Ο τρόπος με τον οποίο ξεκίνησε τη θητεία του στα motoGP ήταν ο πλέον εντυπωσιακός: Pole positions στα τρία πρώτα GP της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία, ισάριθμες παρουσίες στο βάθρο και μια νίκη μόλις στον τρίτο του αγώνα (Εstoril).

Φανταστικά αποτελέσματα τα οποία δεν περίμενε ούτε ο ίδιος ο οποίος μάλιστα ταλαιπωρήθηκε στους πρώτους αγώνες από το σύνδρομο arm pump. Από την Κίνα και μετά όμως τα πράγματα άλλαξαν...

«Όταν ξεκινάς της σεζόν με τρεις pole positions, είσαι συνέχεια στο βάθρο και νικάς μόλις στον τρίτο αγώνα σου σκέφτεσαι 'μπορώ να πάω ακόμα πιο γρήγορα απ' ότι πριν' και πίστευα ότι είχα μεγάλη αυτοπεποίθηση την οποία στην πραγματικότητα δεν είχα. Τώρα πρέπει να βρω κάποιο ενδιάμεσο σημείο. Πριν είχα υπερβολική αυτοπεποίθηση, ενώ τώρα η αυτοπεποίθησή μου είναι πολύ μικρή. Ο κόσμος ξέρει πόσο γρήγορα μπορώ να πάω όταν οι συνθήκες είναι σωστές για μένα, αλλά δεν μπορώ να είμαι ικανοποιημένος από αυτό γιατί ο κόσμος ξεχνάει πολύ γρήγορα. Αν δεν επιστρέψω σύντομα στις καλές εμφανίσεις τότε ο κόσμος θα αρχίσει να αμφιβάλει για μένα. Δουλεύω σκληρά για να βρω την ταχύτητά μου. Προσπαθώ να οδηγώ πιο προσεκτικά και πιστεύω ότι κάποια μέρα οι καρποί αυτής της δουλειάς θα αποδώσουν», είπε ο Lorenzo ο οποίος αναμένεται να έχει αναρρώσει πλήρως μέχρι την επανέναρξη του Πρωταθλήματος στις 17 Αυγούστου (Brno).

Επόμενο άρθρο »

VR στο motogp world: «Στα Ράλι με τη Fiat; Γιατί όχι...»

« Προηγούμενο άρθρο

Με Μelandri και στο Brno η Ducati

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ