• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MV Agusta RVS#1
Όχι απλά ποιότητα, αλλά τελειότητα!
Τεστ-Μοντέλα 13/06/2017 - 13:19

Η MV Agusta παρουσίασε μια πραγματικά πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα, την πρώτη δημιουργία της Reparto Veicoli Speciali.

 

Η MV Agusta RVS#1 δηλώνει αυτό ακριβώς με το όνομά της.

 

Οι σχεδιαστές δημιούργησαν μια μοναδική μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει για το στήσιμο, την ποιότητα, το στυλ και την απόδοσή της.

 

Οι μοτοσυκλέτες θα είναι κατασκευασμένες στο χέρι και θα βγουν στην παραγωγή σε περιορισμένο αριθμό κομματιών.

 

Η MV Agusta είναι υπερήφανη γι’ αυτή τη δημιουργία, κάτι που γίνεται φανερό από το σχετικό δελτίο τύπου που αναφέρει:

 

«...ο σχεδιασμός και η τεχνολογία της είναι στα υψηλότερα επίπεδα»

 

«Όχι απλά ποιότητα, αλλά τελειότητα! Όχι απλά έρευνα, αλλά όραμα. Όχι απλά απόδοση, αλλά συναισθήματα».

 

Στην «καρδιά» της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της MV Agusta στα 800cc.

 

Αποδίδει 150 άλογα στις 12,800σαλ και όπως μας πληροφορεί η εταιρεία «...συνδυάζει εξαιρετική θερμοδυναμική αποτελεσματικότητα και supersport απόδοση».

 

Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνά τα 160 κιλά, κάτι που την κάνει κατά 8 κιλά ελαφρύτερη από την στάνταρ Dragster 800 RR.

 

Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι κάτω από το 1 (!) και συγκεκριμένα 0,93kg ενώ το 0-100 γίνεται σε 3,72 δευτερόλεπτα.

 

Το μοτέρ είναι σύμφωνο με τα πρότυπα Euro4, ενώ η MV Agusta έχει εξελίξει ειδικές στρατηγικές γι’ αυτό.

 

Το αποτέλεσμα; «Μια συναρπαστική κι αποκλειστική εμπειρία οδήγησης».

 

Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο σύστημα μετάδοσης ταχυτήτων, με τον κατασκευαστή να υπόσχεται αλλαγές με περισσότερη ακρίβεια και ομαλότητα.

 

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό ατσαλένιο πλαίσιο-χωροδικτύωμα και το τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά είναι της Marzocchi, τύπου «Upside Down».

 

Στο πίσω μέρος διαθέτει μονό αμορτισέρ της Sachs.

 

Στα φρένα έχουμε μπροστά δίσκο στα 320χιλ με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo.

 

Πίσω ο δίσκος είναι μονός, στα 220χιλ και διπίστονες δαγκάνες από την Brembo.

 

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στην εξάτμιση του μοντέλου, η οποία σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την SC-Project, μαζί με την MV-Agusta.

 

Η εξάτμιση είναι αποκλειστικά από τιτάνιο, κάτι που βοήθησε στη μείωση του συνολικού βάρους.

 

Μάλιστα, όπως αναφέρει η MV Agusta, δίνει μια ιδιαίτερη προσωπικότητα στο μοντέλο, αναδεικνύοντας τον εκλεπτυσμένο αλλά και μυώδες σχεδιασμό του.

 

Η συγκεκριμένη εξάτμιση είναι αγωνιστική και δεν επιτρέπεται η χρήση της στους δρόμους.

 

Στάνταρ είναι το ABS (Bosch 9 plus) ενώ οι επίσημες μετρήσεις για την εταιρεία, αναφέρουν τελική στα 245χλμ/ώρα και κατανάλωση 6,8l/100χλμ.

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε Kymco AK 550

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Yamaha R6 στα Μέγαρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ