• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: «Στροφή» στο πλαίσιο!
Πρέπει να σταματήσουμε να φρενάρουμε σαν χαζοί!
Νέα 05/05/2017 - 15:40

Οι αναβάτες της Honda αρχίζουν και στρέφουν την προσοχή τους σ’ έναν τομέα που έχει παραμεληθεί τα τελευταία χρόνια από το HRC: το πλαίσιο.

 

Εκεί πιστεύει ο Cal Crutchlow ότι βρίσκετε το μυστικό, ώστε να σταματήσουν να φρενάρουν σαν «...χαζοί» όπως χαρακτηριστικά λέει ο Βρετανός άσος.

 

Η Honda δυσκολεύεται τα τελευταία χρόνια στην επιτάχυνση και για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος οι αναβάτες της, πρέπει να φρενάρουν δυνατά στις εισόδους των στροφών.

 

Από το 2015 μέχρι σήμερα το βάρος για να λυθεί το πρόβλημα έχει πέσει στον κινητήρα, με αποκορύφωμα φέτος τη στροφή στον big-bang κινητήρα.

 

Ούτε και αυτή η ενέργεια όμως, δεν έχει καταφέρει να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα για την Honda, που συνεχίζει και βασίζεται στο απίστευτο ταλέντο του Marquez.

 

Τώρα οι οδηγοί ζητούν από το HRC να αρχίσει να δουλεύει στο πλαίσιο, το οποίο δεν έχει αναβαθμιστεί σοβαρά εδώ και αρκετά χρόνια!

 

Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι με εξαίρεση μικρές αναβαθμίσεις, ο Marc Marquez είναι ακόμα με το πλαίσιο του 2014!

 

«Πρέπει να σταματήσουμε να φρενάρουμε σαν χαζοί επειδή αυτά είναι τα μοναδικά πυρομαχικά μας», λέει ο Crutchlow.

 

«Δεν είναι σχόλιο κατά του κατασκευαστή ή της ομάδας αλλά περισσότερο μια διαπίστωση ότι μπορούμε να κερδίσουμε πολλά από το πλαίσιο».

 

«Έχω οδηγήσει άλλες μοτοσυκλέτες και μπορώ να καταλάβω ότι είναι ένας τομέας στον οποίο μπορούμε να βελτιωθούμε πολύ».

 

Περισσότερη δουλειά στο πλαίσιο θέλει και ο Marc Marquez, αν και ο Ισπανός άσος με την τρομερή ευχέρεια στα φρένα, υπογραμμίζει και το γεγονός ότι η Honda είναι καλύτερη απ’ όλους στις εισόδους.

 

«Αν κάνεις καλύτερο κινητήρα, θέλεις και καλύτερο πλαίσιο. Είναι αλήθεια ότι θέλουμε περισσότερη δουλειά στο πλαίσιο, όμως στις εισόδους των στροφών είμαστε η πιο γρήγοροι».

 

«Το θέμα είναι ότι χάνουμε πολύ χρόνο στο ίδιο κομμάτι της στροφής, στην έξοδο».

Επόμενο άρθρο »

Jerez MotoGP: ΕΔ2

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Moto3: ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα