• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πολλή δουλειά για τη Michelin
Αλλαγές στο μπροστινό, ίδια πίσω ελαστικά
Νέα 30/01/2017 - 18:50

Ο καιρός δεν τους έκανε το χατίρι την προηγούμενη εβδομάδα, ωστόσο σήμερα η Michelin θα μπορέσει να αξιολογήσει δεδομένα από έξι ώρες παρουσίας στο στεγνό.

 

Αν και οι μοτοσυκλέτες των ομάδων απέχουν πολύ από το ιδανικό set-up, αυτό είναι ένα θετικό βήμα για τον κατασκευαστή ελαστικών.

 

«Γι’ αυτό το τεστ φέραμε τρία μπροστινά (μαλακό, μεσαίο, σκληρό) με γόμες του 2016» εξηγεί ο Piero Taramasso της Michelin.

 

«Ωστόσο ο σκελετός είναι αυτός που δοκιμάσαμε μετά την Valencia με διαφορετικό προφίλ, που είναι πιο πλατύ και άρεσε στους οδηγούς γιατί τους περισσότερη εμπιστοσύνη στο μπροστινό».

 

«Για τα πίσω έχουμε τα ίδια ελαστικά με του ’16 με μια πιο μαλακή επιλογή που είχαμε ήδη δοκιμάσει στο Misano».

 

«Έχουμε κι ένα ελαστικό του ’17 με τη μεσαία γόμα που είχαμε ήδη δοκιμάσει στην Sepang ενώ ο σκελετός είναι πιο μαλακός για καλύτερη πρόσφυση».

 

Σήμερα, όπως και αύριο, η Michelin έδωσε στους αναβάτες τέσσερεις διαφορετικές επιλογές για το μπροστά ελαστικό.

 

«Δυο γόμες, μεσαίο και σκληρό, για καλύτερη πρόσφυση και ειδικά σχεδιασμένα για να μην κλειδώνει το μπροστινό στα φρένα».

 

«Και δυο με διαφορετικό σκελετό για να ανεβάζουν γρήγορα θερμοκρασία και να προσφέρουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις εισόδους των στροφών. Κανένα δεν έχει δοκιμαστεί στο παρελθόν».

 

Άραγε το κλείδωμα του μπροστινού και η ανάγκη για αντιμετώπισή του, προέρχεται από την κατάργηση των «φτερών»;

 

«Όχι, το είχαμε αυτό το πρόβλημα και με τα φτεράκια και είναι νωρίς για να γνωρίζουμε αν έχει γίνει χειρότερο ή έχει βελτιωθεί η κατάσταση».

 

«Μάλλον οφείλεται στο διαφορετικό στυλ του κάθε αναβάτη και είναι ένα πρόβλημα που φαίνεται περισσότερο σε αργές πίστες και με χαμηλή πρόσφυση».

 

Για να έχουμε καλύτερη εικόνα των σημερινών χρόνων, να τονίσουμε ότι η Michelin ενημέρωσε ότι οι δοκιμαστές των ομάδων - άρα και ο Stoner - δεν είχαν στη διάθεσή τους τα καινούργια ελαστικά, αλλά αυτά του 2016.

Επόμενο άρθρο »

Stoner: Ήταν ωραία!

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Το θέμα με την επιτάχυνση;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα