• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall’Igna: Η τελική GP17;
Καλύτερα να περιμένουμε μέχρι το Qatar
Νέα 20/01/2017 - 21:29

Ο Gigi DallIgna ξεκαθάρισε ότι φέτος η Ducati δεν θα έχει καμμία δικαιολογία.

 

Τόσο η παρουσία του Jorge Lorenzo, όσο και του δικού του «παιδιού» της GP17, κάνουν ιδιαίτερα αισιόδοξο τον Gigi.

 

Μετά το τέλος της σημερινής παρουσίασης της Ducati, ο Gigi DallIgna μίλησε για πολλά, ξεκινώντας με την απουσία των «φτερών» για το 2017.

 

«Το τελευταίο διάστημα προσπαθήσαμε να βρούμε έναν συμβιβασμό για το νέο κανονισμό. Σίγουρα δεν υπάρχει κάτι εναλλακτικό, κάτι άλλο».

 

«Χωρίς τα φτερά η μοτοσυκλέτα θα είναι πιο γρήγορη στις ευθείες, αλλά οπωσδήποτε πιο αδύναμη. Οπότε μιλάμε για πισωγύρισμα σε απόδοση και ασφάλεια».

 

Πολλές φορές έχει γίνει αναφορά για την απαιτητική σε δύναμη Ducati. «Είναι ένα κομμάτι στο οποίο δουλεύουμε», επιβεβαιώνει ο Dall’Igna.

 

«Έχουμε μερικές ιδέες, αλλά πρέπει να επιβεβαιωθούν και στην πίστα, όχι μόνο στη θεωρία».

 

Σε λίγες ημέρες ξεκινά το πρώτο τεστ του ’17 στην Sepang. «Δεν με ενδιαφέρει ο καλύτερος χρόνος στην Μαλαισία. Προτιμώ να είμαστε μπροστά στο Qatar. Στην Sepang θα είναι σημαντικό να εκμεταλλευτούμε όλο το χρόνο».

 

«Σε κάποιες πίστες σίγουρα θα μας λείψουν τα φτερά, όπως στην Jerez, σε άλλες - σαν το Qatar - δεν θα έχουμε μεγάλες δυσκολίες. Προφανώς όμως το ίδιο ισχύει για όλους».

 

Πότε θα δούμε το κανονικό «αεροδυναμικό» πλαίσιο της GP17; «Στο επόμενο τεστ περιμένουμε πρόοδο, αν και νομίζω ότι είναι απαραίτητο να περιμένουμε μέχρι το Qatar. Θα αποκαλυφθεί στο τέλος». Και συμπλήρωσε: "Το τελικό φέρινγκ που θα δούμε στο Qatar δεν θα διαφέρει πολύ από αυτό που είδαμε σήμερα!" Το οποίο είναι λίγο πιο ανοικτό κάτω από την εισαγωγή του αέρα και μετά στη μέση της απόστασης προς τα κάτω κάνει ένα ακόμη "άνοιγμα", ενώ και στο πλάϊ υπάρχει ένα μικρό νεύρο που μπορεί να παίζει ρόλο στην αεροδυναμική, ως ένα κρυφό φτεράκι! 

Είναι η Losail η κατάλληλη πίστα για να ξεκινήσει με το δεξί τη φετινή σεζόν η Ducati; «Πάντα μας ταίριαζε αυτή η πίστα».

 

«Θα είναι όμως μόνο ο πρώτος αγώνας κι αν δεν νικήσουμε δεν θα υπάρξουν δράματα. Σίγουρα το Qatar δεν θα είναι ο αποφασιστικός αγώνας της σεζόν».

 

Άραγε η πίεση φέτος είναι περισσότερη, εν συγκρίσει με τις προηγούμενες σεζόν; «Το 2017 θα είναι το ίδιο σημαντικό όπως η πρώτη μας χρονιά, ή η δεύτερη».

 

«Τα τελευταία χρόνια βάλαμε ένα ακόμα λιθαράκι στο όλο οικοδόμημα, το οποίο θα μας επιτρέψει να παλέψουμε για τον Τίτλο. Τώρα πρέπει να κάνουμε τα υπόλοιπα».

 

Για τον Lorenzo; «Ο Jorge είναι ίδιος όπως πριν από μια δεκαετία. Προφανώς και δεν είχαμε το χρόνο να εμβαθύνουμε μετά το πρώτο τεστ στην Valencia».


«Αυτές τις δυο ημέρες ήταν χαρούμενος και ήρεμος. Ωστόσο γνωρίζουμε ότι κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα υπάρξουν και στιγμές με εντάσεις, τις οποίες θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε».

 

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα το βάρος της δουλειάς έπεσε περισσότερο στο «... μέσο των στροφών και στη φάση του ανοίγματος του γκαζιού».

 

«Δουλέψαμε όμως και στα σημεία που είμαστε δυνατοί. Θα ήταν σοβαρό λάθος αν δεν διατηρούσαμε τα δυνατά μας σημεία».

Επόμενο άρθρο »

Η Τελετή Απονομής της ΑΜΟΤΟΕ την 5/2

« Προηγούμενο άρθρο

Dall’Igna: Δεν έχουμε πια δικαιολογίες!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ