• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BMW G 310 GS
Μια "μικρή" αλλά 100% αυθεντική BMW GS.
Νέα Αγοράς 16/01/2017 - 23:50

Δελτίο Τύπου


Η νέα BMW G 310 GS - έτοιμη για περιπέτεια κάθε ημέρα.

Για την BMW Motorrad, η GS αποτελεί μία υπόσχεση – υπόσχεση για άρτια λειτουργία, αξιοπιστία και αντοχή. Η G 310 GS φέρνει αυτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία κάτω των 500 κ.εκ., αφομοιώνοντάς τα με το δικό της ξεχωριστό, ώριμο τρόπο.

Η G 310 GS είναι μία αυθεντική GS: ένα υπερσύγχρονο προϊόν με απαράμιλλη πολυχρηστικότητα για την κατηγορία. Είναι πρακτική και ευέλικτη στην κίνηση της πόλης και ιδιαίτερα ανθεκτική εκτός δρόμου. Κατά συνέπεια, είναι ο ιδανικός σύντοφος στην περιπέτεια της καθημερινής οδήγησης. Ιδιαίτερα συμπαγής όσο ώριμη σαν κατασκευή και ιδιαίτερα άνετη, η GS ανοίγει νέους ορίζοντες οδηγικής εμπειρίας στην κατηγορία της. Είναι ακριβώς αυτή η πολυχρηστικότητα που καθιστά την G 310 GS μοναδική στη μικρή κατηγορία.

Τυπικός σχεδιασμός GS.

Η BMW G 310 GS φαντάζει αυθεντική GS με την πρώτη ματιά. Χάρη στο χαρακτηριστικά ψηλό φτερό εμπρός, την εντυπωσιακή σιλουέτα και την υπερυψωμένη, κοφτή ουρά, η BMW G 310 GS υιοθετεί κλασικά στοιχεία από τις μεγάλες αδερφές της. Οι συμπαγείς αναλογίες της, το κοντό μεταξόνιο, ο τροχός 19 ιντσών εμπρός και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης είναι στοιχεία που χαρίζουν όρθια θέση οδήγησης στον αναβάτη και υπόσχονται αίσθηση απόλυτης ευελιξίας στην οδήγηση.

Στοιχείο της οι δρόμοι του κόσμου.

Όπως και η G 310 R, η G 310 GS έχει σχεδιαστεί για την παγκόσμια αγορά. Ο κινητήρας της είναι συμβατός με διαφορετικής ποιότητας καύσιμα ενώ  υπακούει σε όλες τις προδιαγραφές αντιρύπανσης καθώς και σε τοπικούς κανονισμούς. Η μοτοσικλέτα βρίσκεται στο στοιχείο της στους δρόμους όλου του κόσμου και εισάγει το κύρος του ονόματος BMW στην κατηγορία κάτω από τα 500 κ.εκ.

Καινοτόμος, μονοκύλινδρος κινητήρας για απόλαυση στην οδήγηση - συμβατός σε μεγάλο εύρος χρήσεων σε όλο τον κόσμο.

Καρδιά της νέας BMW G 310 GS είναι ο υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 313 cc, ο οποίος έγινε πρώτα γνωστός στην G 310 R. Έχει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου. Η χωρητικότητα των 313 cc προκύπτει από διάμετρο κυλίνδρου 80 mm και διαδρομή 62,1 mm. 

Κύριο χαρακτηριστικό του μονοκύλινδρου κινητήρα της G 310 GS είναι η τοποθέτησή του στο πλαίσιο με αντιστροφή 180 μοιρών και με τον κύλινδρο σε κλίση προς τα πίσω, τον αυλό εισαγωγής από μπροστά και την εξάτμιση να βγαίνει από πίσω. Αυτή η διάταξη επιλέχτηκε για να αναπνέει ο κινητήρας δροσερό αέρα, κάτι που συνεπάγεται αυξημένη ισχύ ενώ εξασφαλίζει καλύτερη αρχιτεκτονική στην ίδια τη μοτοσικλέτα. Με μέγιστη ισχύ 25 kW (34 hp) στις 9.500 rpm και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 rpm ο κινητήρας της νέας G 310 GS είναι ο ιδανικός σύντροφος για απολαυστική, σπορ οδήγηση σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 169,5 κιλών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές DIN.

Άρτια σχεδιασμένη εργονομία στα πρότυπα των BMW GS για χαλαρή απόλαυση στην οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα.

Η νέα G 310 GS χαρίζει ξεκούραστη θέση οδήγησης στον αναβάτη, ιδανική για ανέμελη οδηγική απόλαυση τόσο στο δρόμο όσο και σε εξορμήσεις σε δασικούς δρόμους και χωμάτινα μονοπάτια. Όπως σε κάθε BMW Motorrad, όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια διακρίνονται για την ευχρηστία και την ασφάλεια στο χειρισμό τους. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην ευκολία χρήσης για μεγάλο εύρος αναβατών με διαφορετικό σωματότυπο. 

Σωληνωτό πλαίσιο - χωροδικτύωμα, αντεστραμμένο πιρούνι και μακρύ πίσω ψαλίδι για σταθερότητα, ακρίβεια στο τιμόνι και ανάλαφρη αίσθηση στο δρόμο.

Η ανάρτηση της νέας G 310 GS είναι παρόμοια με της G 310 R roadster. Στηρίζεται στο ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο - χωροδικτύωμα - με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο - που εξασφαλίζει μεγάλη στρεπτική ακαμψία και αυξημένη αντοχή. Η ακαμψία και η καλή ισορροπία του πλαισίου αποτελούν τη βάση για εξαιρετική σταθερότητα στο δρόμο και μεγάλη ακρίβεια τιμονιού. Στην μπροστινή ανάρτηση υπάρχει ένα στιβαρό, αντεστραμμένο πιρούνι ενώ πίσω, ένα αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ βιδωμένο απευθείας πάνω σ’ αυτό.

Φρένα υψηλής απόδοσης, στάνταρ ABS και πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών.

Όπως σε όλες τις μοτοσικλέτες BMW, το ABS βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό της νέας G 310 GS. Ο συνδυασμός του συστήματος φρένων υψηλής απόδοσης με το δικάναλο ABS συνεπάγεται αποτελεσματική επιβράδυνση και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού, εφόσον το ζητήσει ο αναβάτης για οδήγηση σε χώμα. Ο πίνακας οργάνων της G 310 GS διαθέτει μία μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη υγρών κρυστάλλων με πλήθος ενδείξεων.

Μία αυθεντική BMW.

Όπως και η G 310 R, η G 310 GS αντιπροσωπεύει όλες τις αξίες της BMW: προοδευτικό πνεύμα, κορυφαία ποιότητα και βέβαια μακροζωία, δηλαδή πολλά χρόνια απροβλημάτιστης σχέσης με τον ιδιοκτήτη της. Τα κορυφαίας ποιότητας εξαρτήματα και υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, συνθέτουν μία πραγματική μοτοσικλέτα για κάθε χρήση. Η G 310 GS είναι η GS κάτω από τα 500 cc, η μοτοσικλέτα που ανοίγει την πόρτα προς τον κόσμο της BMW Motorrad σε ένα κοινό από όλο τον κόσμο

Επόμενο άρθρο »

Νέο micro site SUZUKI GSX-R!

« Προηγούμενο άρθρο

Brixton Motorcycles

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ