• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ξετυλίγοντας το νήμα:
Γιατί οι 24 έγιναν 23;
Νέα 06/12/2016 - 10:44

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD #71

 

«Το μεν πνεύμα πρόθυμον... οι δε κατασκευαστές ασθενείς!» Ή μήπως όχι;

 

Η θέληση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και της Dorna ήταν να έχουμε 24 θέσεις στο grid του 2017 στη μεγάλη κατηγορία.

 

Όπως γράφαμε και στο προηγούμενο τεύχος, υπήρχαν αρκετοί οι μνηστήρες που ήθελαν τη θέση, με τον Sito Pons να ήταν - όπως διέρρευσε εξ αρχής - το μεγάλο φαβορί.

 

Πέντε ήταν οι ομάδες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον και οι τρεις από αυτές έκαναν επίσημη προσφορά. Πέραν του Pons, είναι γνωστό ότι και ο Luccio Cecchinello θέλει να έχει δυο μοτοσυκλέτες στο σχηματισμό εκκίνησης.

 

Το επιχείρησε πέρυσι με τους Jack Miller και Cal Crutchlow, τουλάχιστον μέχρι η CWM να φύγει από βασικός χορηγός της ομάδας.

 

Ένα πάθημα που έγινε μάθημα για τον Ιταλό, ο οποίος κυνηγά νέους χορηγούς για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, ωστόσο ξέρει ότι θα έχει και τη βοήθεια της Dorna!

 

Ο διοργανωτής θα προσφέρει 2,4 εκατ. ευρώ ανά θέση στο grid, ένα ποσό σημαντικό για να καλύψει ένα μεγάλο μέρος του κόστους για έναν αναβάτη, που πιστεύεται ότι υπερβαίνει τα 4 εκατ. ευρώ!

 

Ο τρίτος που εκδήλωσε ενδιαφέρον ήταν ο Aki Ajo, ο οποίος αρχικά θεωρείτο ότι θα αναλάμβανε το project της KTM στη μεγάλη κατηγορία, κάτι που έχει δοθεί όμως στον Mike Leitner, τον πρώην αρχιμηχανικό του Dani Pedrosa.

 

Φυσικά προαπαιτούμενο για την Dorna ήταν και οι τρεις να έχουν ισχυρή οικονομική (βλ. χορηγούς) επιφάνεια. Όμως δεν ήταν τα λεφτά ο λόγος που τελικά μένουμε με 23 θέσεις το 2017.

 

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, ήταν η απροθυμία των κατασκευαστών να δώσουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Όλων; Φυσικά όχι. Η Honda έχει πέντε μοτοσυκλέτες και μαζί με την Ducati - που έχει οχτώ - υπερκαλύπτουν το όριο των τεσσάρων που είναι υποχρεωμένοι να έχουν.

 

Η Yamaha έχει τέσσερεις μοτοσυκλέτες, οπότε βγαίνει από το προσκήνιο. Πρακτικά καμμία ομάδα δεν θα ήθελε να ανέβει στη μεγάλη κατηγορία με μια δορυφορική της Aprilia ή της KTM, τουλάχιστον όχι για την ώρα μιας και οι δυο μοτοσυκλέτες είναι σε φάση εξέλιξης.

 

Έτσι μας μένει η Suzuki. Η GSX-RR είναι μια ελκυστική μοτοσυκλέτα, πιο οικονομική από μια RC213V και σε ένα επίπεδο ανταγωνιστικότητας που θα ικανοποιούσε τον 24ο επιλαχόντα.

 

Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης ανήκει λοιπόν στην Suzuki; Δεν αποκλείεται! Ίσως γι’ αυτό λίγες ημέρες μετά το σχετικό δελτίο τύπου των διοργανωτών, βγήκαν στην επιφάνεια τα νέα ότι οι Ιάπωνες σκέφτονται να έχουν τρεις ή και τέσσερεις μοτοσυκλέτες στο grid!

 

Μια τέτοια διαρροή στα ΜΜΕ απαλλάσσει το όνομα της Suzuki και διαψεύδει τους προηγούμενους ισχυρισμούς της διοργάνωσης.

 

Επιπλέον δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι οποτεδήποτε στο πρόσφατο παρελθόν (π.χ. δηλώσεις του Brivio στο Τέξας) γινόταν αναφορά σε μια δορυφορική μοτοσυκλέτα της Suzuki, η σχεδόν μόνιμη απάντηση - που είναι αλήθεια βέβαια - ήταν ότι «...δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι τέτοιο, καθώς είναι περίπλοκο και το βασικό είναι ότι δεν έχουμε προηγούμενη εμπειρία με δορυφορικές ομάδες»

 

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι εικασίες και μπορεί να κάνουμε μεγάλο λάθος, με τον Johann Zarco για παράδειγμα - που θα δοκιμάσει την Suzuki στο τεστ της Valencia και θα αγωνιστεί με τον κατασκευαστή στον 8ωρο Αγώνα της Suzuka- να είναι η τρίτη τους μοτοσυκλέτα στο άμεσο μέλλον!

 

Όπως και να ‘χει, όλα δείχνουν ότι το 2018 θα έχουμε 24 συμμετοχές στη μεγάλη κατηγορία.

Επόμενο άρθρο »

Video: Ένας γύρος στην Valencia

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Rossi προειδοποιεί

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ