• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mahindra: Λιγότερες μοτοσυκλέτες το ’17;
Πιο αποτελεσματική βοήθεια στις ιδιωτικές ομάδες
Νέα 07/11/2016 - 11:16

Ο CEO του Αγωνιστικού Τμήματος της Mahindra, Muffadal Choonia,  θεωρεί ότι οι λιγότερες Mahindra στο σχηματισμό εκκίνησης του 2017, θα επιτρέψει στον κατασκευαστή να είναι πιο αποτελεσματικός απέναντι στις ιδιωτικές ομάδες.

 

Τη νέα σεζόν, από τις πέντε ομάδες που φέτος έχουν μοτοσυκλέτα της Mahindra, θα μείνουν μόνον τρεις: η εργοστασιακή ομάδα του Aspar και η CIP μαζί με την Peugeot Saxoprint.

 

Η ομάδα της Platinum Bay αποφάσισε τη νέα σεζόν ν’ αλλάξει σε KTM, ενώ η Team Italia - η ομάδα της Ιταλικής Ομοσπονδίας - θα φύγει οριστικά από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

 

«Με τις λιγότερες μοτοσυκλέτες θα έχουμε την ευκαιρία να εστιάζουμε περισσότερο στον κάθε αναβάτη και στην κάθε ομάδα, εξασφαλίζοντας ότι όλα δουλεύουν όπως θα έπρεπε».

 

«Παράλληλα και οι τεχνικοί μας θα είναι πιο κοντά στις ανάγκες και τα θέλω του κάθε αναβάτη. Είναι αλήθεια ότι φέτος κάποιες ομάδες δυσκολεύτηκαν και αυτό δεν θέλουμε να επαναληφθεί το ‘17».

 

«Η MGP3O έχει αποδείξει ότι μπορεί να παλεύει στις μπροστά θέσεις και με διαφορετικούς αναβάτες. Τώρα θέλουμε να είναι εκεί σε σταθερή βάση και ιδανικά, με όλους τους αναβάτες μας».

 

Η Mahindra έχει καταφέρει να πάρει βαθμούς στους 16 από τους 17 αγώνες μέχρι στιγμής, με καλύτερους εκπροσώπους της του δυο αναβάτες της εργοστασιακής της ομάδας, αυτής του Aspar (Bagnaia/Martin).

 

Παρά το γεγονός ότι οι αντίπαλοι κατασκευαστές στην Moto3, η Honda και η KTM, θα έχουν πολύ περισσότερες μοτοσυκλέτες, ο Choonia δεν δείχνει να ανησυχεί ιδιαίτερα.

 

«Λιγότερες μοτοσυκλέτες δεν σημαίνει περισσότερη πίεση. Αυτή (σ.σ η πίεση) υπάρχει πάντα και είναι ίδια: οι οδηγοί θέλουν να κερδίζουν κι εμείς θέλουμε να τους βοηθάμε να το επιτύχουν».

 

«Στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, που μετρά μόνο το αποτέλεσμα του καλύτερου αναβάτη ανά αγώνα, αν πάμε καλά στο Πρωτάθλημα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τα πάμε καλά και στο Κατασκευαστών».

 

Φυσικά ο στόχος της Mahindra παραμένει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το οποίο «...σε κάποιο σημείο του ταξιδιού μας, στόχος μας είναι να το κερδίσουμε. Απλά ελπίζω αυτή η χρονιά που θα τα καταφέρουμε να έρθει γρηγορότερα από το αναμενόμενο».

 

«Είναι εύκολο να το λες, αλλά δύσκολο να το κατορθώσεις. Αυτή τη στιγμή πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό, είναι με λιγότερες μοτοσυκλέτες».

 

«Θα δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Το ενδιαφέρον για την MGP3O μεγαλώνει, αλλά η τελική επιλογή μιας ομάδας για τη μοτοσυκλέτα της, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες».

Επόμενο άρθρο »

MotoGP Valencia: Το δέκα το καλό;

« Προηγούμενο άρθρο

Albesiano: Η νέα Aprilia;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ