• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Michelin: Φτεράκια και νέα ηλεκτρονικά;
Δημιουργούν θέμα με τα ελαστικά!
Νέα 12/06/2016 - 14:48

Το ξεκίνημα της Michelin στο MotoGP ήταν αλλού  θετικό και αλλού με σημαντικά προβλήματα.

 

Σε κάθε Γύρο, ο κατασκευαστής φέρνει 1,400 ελαστικά σε 6 φορτηγά κι έχει 25 ανθρώπους του στην πίστα.

 

Ο επικεφαλής είναι ο Piero Taramasso που επιβαρύνεται με το επιπλέον καθήκον να αντιμετωπίζει τα προβλήματα και να βρίσκει λύσεις.

 

«Εφτά χρόνια απουσίας είναι μεγάλο χρονικό διάστημα και τα πάντα έχουν αλλάξει», σχολιάζει στο «αδερφό» gpone.com.

 

«Ακόμα και οι αναβάτες έχουν αλλάξει, με το νέο στυλ που εισήγαγε ο Marquez να καταπονεί διαφορετικά τα ελαστικά».

 

Στα αρνητικά της σεζόν - πέρα από την περίπτωση Baz στα χειμερινά τεστ - ήταν το περιστατικό με τον Redding στην Αργεντινή.

 

«Εκεί είχαμε μόνο μια ημέρα δοκιμών και πολύ λίγες πληροφορίες. Το πρόβλημα με τον Scott είχε πολλούς παράγοντες».

 

«Η θερμοκρασία στην άσφαλτο ήταν στους 48 βαθμούς, η ιδιαίτερη δομή της πίστας και ο συνδυασμός μιας πανίσχυρης μοτοσυκλέτας μ’ έναν βαρύ οδηγό».

 

Στη συνέχεια όμως η παρουσία της Michelin ήταν πολύ καλή σε κάθε πίστα και η ασφάλεια είναι εξασφαλισμένη, με την προσοχή τώρα να στρέφεται στην απόδοση.

 

«Στόχος μας είναι να προσαρμόσουμε τα ελαστικά σε κάθε συνθήκη και να βελτιώσουμε την πίσω πρόσφυση και να είναι ικανοποιημένοι οι οδηγοί με το μπροστινό».

 

«Παράλληλα έχουμε εισάγει γόμες που αποδίδουν σ’ ένα ευρύτερο φάσμα χρήσης κι ένα προφίλ που βελτιώνει την πρόσφυση πέρα από τις 55 μοίρες πλάγιασμα».

 

Στο πρόσφατο τεστ της Βαρκελώνης το νέο μπροστινό της Michelin δεν πήρε «θετικές» κριτικές από τους αναβάτες.

 

Για το πίσω όμως: «Θα μπορούμε να έχουμε ένα από αυτά που δοκίμασαν ήδη, από το Assen ή το πολύ στο Sachsenring».

 

Στη συνέχεια εξήγησε το πως τα νέα ηλεκτρονικά και τα «φτεράκια» επηρεάζουν τα ελαστικά.

 

«Το πακέτο των ηλεκτρονικών είναι λιγότερο εξελιγμένο και μιας και είναι καινούργιο, οι ομάδες δεν ξέρουν τον καλύτερο τρόπο να το χρησιμοποιούν».

 

«Όλο αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο στα ελαστικά. Για τα φτεράκια έχουμε επίσης μια ιδέα».

 

«Φορτίζοντας το μπροστινό, τιμωρείς περισσότερο το πίσω το οποίο σπινάρει πιο πολύ».

 

Τέλος για την Ducati παραδέχτηκε ότι: «Είναι αλήθεια ότι δυσκολεύονται περισσότερο».

 

«Η μοτοσυκλέτα τους είναι διαφορετική, όσον αφορά στη σύλληψή της και έχει πανίσχυρο μοτέρ».

 

«Έχουν όμως τη δυνατότητα να επιστρέψουν και πάλι σύντομα στην κορυφή».

Επόμενο άρθρο »

To Mikel Cantina χορηγός του Ανδρέα Ψυχογυιού

« Προηγούμενο άρθρο

0.081 διαφορά μετά από 12ώρες Αγώνα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ