• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins στην Suzuki, Zarco στην Tech3;
Η Aprilia είναι ανάμεσα σε Espargaro και Bautista
Νέα 10/06/2016 - 12:52

Οι μεταγραφές έχουν ξεκινήσει από πολύ νωρίς φέτος και συνεχίζονται, παρά το ότι οι θέσεις σε Yamaha-Honda-Ducati έχουν καλυφθεί.

 

Πέρα από τους τρεις κυρίαρχους κατασκευαστές, ήδη γνωρίζουμε και το δίδυμο της ΚΤΜ που θα κάνει την εμφάνισή της στη μεγάλη κατηγορία το 2017.

 

Πρόκειται για το τωρινό δίδυμο της Tech3, Pol Espargaro και Bradley Smith, οι οποίοι συνεχίζουν την κοινή τους πορεία.

 

Έτσι, όσον αφορά στις εργοστασιακές θέσεις, μένει μια κενή σε Suzuki και σε Aprilia, μιας και η πρώτη έχει κλείσει τον Iannone και η 2η τον Sam Lowes.

 

Φαβορί για τη θέση στην Suzuki δείχνει να είναι ο Rins, καθώς υπερισχύει το στρατόπεδο στην ομάδα που επιθυμεί τη συνεργασία με τον νεαρό άσο.

 

Επικεφαλής αυτής της μερίδας είναι ο Team Manager της ομάδας, Davide Brivio, καθώς θέλει να συνεχίσει την παράδοση της υπογραφής νέων και ταλαντούχων οδηγών.

 

Από την πλευρά του ο Aleix Espargaro είναι δυσαρεστημένος με τη γενική στάση της Suzuki προς το πρόσωπό του.

 

Το εργοστάσιο - παρά τα όσα έχει προσφέρει στην εξέλιξη της GSX-RR - τον παρέβλεψε επιδεικτικά και συμφώνησε με τον Iannone αμέσως μόλις έγινε γνωστή η αποχώρηση του Vinales.

 

Πικραμένος ο Aleix δεν θέλει και ο ίδιος να συνεχίσει την καριέρα του σε μια ομάδα που δεν τον υπολογίζει και συζητά, όπως είναι γνωστό, με την Aprilia.

 

Στην Aprilia δεν έχουν ξεγράψει τον Alvaro Bautista, ειδικά μετά την εμφάνισή του στην Βαρκελώνη.

 

Ο Ισπανός είναι ο βασικός μοχλός εξέλιξης της νέας RS-GP και παρά το ότι στην αρχή της σεζόν όλα έδειχναν ότι έχανε έδαφος σε σχέση με τον Bradl, τώρα είναι σε πλεονεκτική θέση.

 

Η «μάχη» για τη θέση δίπλα στον Sam Lowes θα δοθεί ανάμεσα σε αυτούς τους δυο, με τον Aleix να έχει και ελκυστικές προσφορές από ομάδες των SBK!

 

Στις δορυφορικές ομάδες σημαντικό είναι το κενό της δεύτερης Μ1 στο γκαράζ της Monster Yamaha Tech3.

 

Μια μοτοσυκλέτα πάρα πολύ κοντά στην κυρίαρχη εργοστασιακή Μ1 των Rossi-Lorenzo, την οποία όμως... σνομπάρουν αρκετοί!

 

Αυτό είναι και το παράπονο του ιδιοκτήτη της ομάδας, Herve Poncharal, ο οποίος έχασε τον Pol Espargaro και βλέπει τον Rins να εμμένει στο ότι θέλει εργοστασιακή θέση.

 

Δεν αποκλείεται εκεί να καταλήξει τελικά ο Johann Zarco, παρά το γεγονός ότι ο Γάλλος έχει δεσμούς με την Suzuki, καθώς θα οδηγήσει σε δοκιμές την GSX-RR και θα τρέξει στον 8ωρο Αγώνα της Suzuka.

 

Ο Γάλλος θέλει - πλέον διανύει τη δεύτερή του σεζόν στην Moto2 - να ανέβει οπωσδήποτε στη μεγάλη κατηγορία και η Μ1 είναι μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, που ταιριάζει και στο στυλ του.

 

Στην Pramac το πιο πιθανό είναι να μείνουν στο γκαράζ τόσο ο Danilo Petrucci όσο και ο Scott Redding.

 

Ο πρώτος συνέρχεται μετά τον τραυματισμό του το χειμώνα στο Phillip Island, ενώ ο δεύτερος παρά τα μηχανικά προβλήματα που έχει συναντήσει, έχει αποδείξει ότι είναι γρήγορος.

Επόμενο άρθρο »

Σημαίες για τον Νίκο και τον Δημήτρη Καρακώστα!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Βασίλης Παντελεάκης με τη φόρα του Πρωταθλητή!!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ