• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez test: Τι δοκίμασαν σήμερα;
Εκτός από τα μπροστινά της Michelin
Νέα 25/04/2016 - 21:01

H Michelin έφερε στους εργοστασιακούς οδηγούς όλων των ομάδων τρία νέα μπροστινά ελαστικά, για την εξέλιξη που θα γίνει στο μέλλον και όλοι συμφώνησαν ότι τα δύο δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση, ενώ το τρίτο είναι εντάξει, κυρίως επειδή είναι πολύ οντά στο σκληρό μπροστινό που έβαλαν πι περισσότεροι στο χθεσινό αγώνα.

Από κει και πέρα έγινε η μάχη του φτερού. Η Honda δοκίμασε διαφορετικά φτερά, με διαφορετικά πλάτος και σχήμα και βρήκαν πια βοηθούν και στην είσοδο της στροφής, αλλά και στη λιγότερη σούζα στην έξοδο. Ο Marquez μας είπε ότι δεν τον προβληματίζουν στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η Yamaha συνέχισε με τα μεγάλα φτερά, που έχουν λίγο διαφορετική αίσθηση στην στροφή, αλλά χωρίς να ενοχλούν. Η Suzuki έχει ένα τριπλό φτερό , με το μεγαλύτερο στο πάνω μέρος του φέρινγκ και δύο πολύ μικρότερα στη μέση. Η Aprilia έχει και αυτή αρκετά μεγάλα φτερά στο πάνω μέρος. Η Ducati παραμένει με τα διπλά φτερά στη φετινή Desmosedici και με λίγο μικρότερα στην περσινή.

Aprilia
Aprilia

Κατά τα άλλα Ο Rossi δοκίμασε και την μοτοσυκλέτα με το ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος και ενώ οι χρόνοι δεν ήταν πολύ διαφορετικοί από τη νορμάλ, δεν του αρέσει η αίσθηση στην είσοδο. Έτσι έκανε τους καλούς του χρόνους με την μοτοσυκλέτα που έτρεξε χθες. Οι μοκρολεπτομέρειες που δοκίμασε σε ρυθμίσεις επίσης του έδωσαν καλή αίσθηση. Ανάλογα κινήθηκε και ο Lorenzo που βρήκε αυτό που του έλειπε χθες, που ήταν μια βαριά αίσθηση της μοτοσυκλέτας μέσα στην στροφή που τον ανάγκαζε να μένει πολύ ώρα πλαγιασμένος. Δεν δοκίμασε τη νέα μοτοσυκλέτα με το ρεζερβουάρ πίσω και επικεντρώθηκε στις ρυθμίσεις, καθώς η Yamaha δεν είχε πολλά νέα πράγματα για δοκιμή. Στο θέμα του σπιναρίσματος στο κέντρο του ελαστικού του δεν έγινε κάτι, αφού όπως είπε δεν έκανε τόσους πολλούς γύρους όσους στον αγώνα, σε μία έξοδο, ώστε να εμφανιστεί.

Ducati Pramac
Ducati Pramac

Ο Vinales στην Suzuki ήταν πολύ χαρούμενος που σήμερα βρήκε ρυθμίσεις ώστε να πάει πολύ καλύτερα από ότι χθες. Αντίστοιχα και ο Aleix Espargaro που δεν σκέφτεται το τι θα γίνει με το συμβόλαιό του και θεωρεί ότι η Suzuki θα του δώσει την ευκαιρία να μείνει.

Ο Marquez από την πλευρά του είχε πάρα πολλά μικρά πράγματα να δοκιμάσει και είπε ότι τελικά με ότι έκαναν ήταν και πάλι κοντά στους χθεσινούς χρόνους χωρίς να υπάρχει κάποια σημαντική βελτίωση. Προσπαθούν περισσότερο να λύσουν το πρόβλημα της λιγότερης επιτάχυνσης στις εξόδους, μέσω των ηλεκτρονικών και λίγο μέσω του πλαισίου, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά οι κινητήρες είναι σφραγισμένοι και δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκεί. Αντίστοιχα ο Pedrosa είπε ότι δεν είχε πολλά να κάνει και φάινεται αρκετά προβληματισμένος.

Ducati Factory
Ducati Factory

Στην Aprilia έκαναν την περισσότερη δουλειά, αφού δοκίμασαν και νέο πλαίσιο και νέο ψαλίδι με διαφορετική ακαμψία και πιρούνι με μικρότερη ακαμψία αλλά και ηλεκτρονικά. Βρήκαν ότι οι δύο οδηγοί έχουν διαφορετικές ανάγκες και θα πάνε τις επόμενες με΄ρες στο Mugello για να επιλέξουν την κατεύθυνση εξέλιξης.

Η Ducati όπως γράφουμε σε άλλο άρθρο είναι απογοητευμένη στηνHonda

Honda
εργοστασιακή και την δορυφορική ομάδα με τα ελαστικά και μόνο η ιδιωτική ομάδα του Aspar με την Desmosedici του 2014 έκανε πρόοδο. 

Honda 2η επιλογή
Honda 2η επιλογή
Yamaha Tech3
Yamaha Tech3
Yamaha Factory
Yamaha Factory
Suzuki
Suzuki

Επόμενο άρθρο »

Jerez test: Oι τελικοί χρόνοι

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez test: H Ducati προβληματισμένη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ