• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mamola: Είναι τόσο επικίνδυνα;
Η γνώμη του για τα «φτεράκια»
Νέα 14/04/2016 - 11:55

Ο 13 φορές νικητής στα 500cc, Randy Mamola, δίνει τη δική του οπτική σ’ ένα θέμα που συζητείται πολύ το τελευταίο διάστημα στο paddock του Παγκοσμίου: τα «φτεράκια».

 

Η λύση για το συγκεκριμένο πρόβλημα, όπως τονίζει ο Αμερικανός, δεν είναι τόσο εύκολη όσο μπορεί να φαίνεται αρχικά.

 

Κατ’ αρχάς οι τεχνικοί κανονισμοί του Πρωταθλήματος επιτρέπουν τέτοιου είδους προσθήκες στη μεγάλη κατηγορία, αν και στις μικρότερες θα απαγορεύονται από τη νέα σεζόν.

 

Για να καταργηθούν, όπως π.χ. πρόσφατα ζήτησε ο Dani Pedrosa, θα πρέπει να περάσει η σχετική απόφαση από την Ένωση Κατασκευαστών (MSMA).

 

Και όπως καταλαβαίνει κανείς, ήδη εδώ συναντούμε το πρώτο σοβαρό εμπόδιο, καθώς θα υπάρξουν κατασκευαστές που θα διαφωνήσουν και δεν θα υπάρξει ομοφωνία.

 

Άλλωστε δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από τις δηλώσεις του Paolo Ciabatti, του Αθλητικού Διευθυντή της Ducati, ο οποίος τόνιζε ότι τα «φτεράκια» ήρθαν για να μείνουν!

 

Δεν θα είναι εύκολο για τους κόκκινους να απορρίψουν ένα project στο οποίο έχουν επενδύσει πολλές ώρες και αποτελεί μέρος της σχεδίασης της νέας - ανταγωνιστικής τους - μοτοσυκλέτας.

 

Επανερχόμενοι στον Randy Mamola, ο ίδιος τα δοκίμασε στην Αργεντινή και από την πρώτη στιγμή συνειδητοποίησε τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν, ειδικά στις πιο δυνατές μοτοσυκλέτες.

 

Θυμίζουμε ότι το πλεονέκτημά τους είναι ότι περιορίζουν το φαινόμενο της σούζας στην επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών και το anti-wheelie control.

 

«Επομένως αν μπορείς να μεταφέρεις όλη τη δύναμη στο έδαφος, χωρίς όμως ο μπροστινός τροχός να σηκώνεται, τότε θα κερδίσεις σε επιτάχυνση, αν και πιθανότατα θα χάσεις σε τελική».

 

«Και αυτό ακριβώς είναι που - στις μέρες μας - μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά σε ορισμένες πίστες».

 

«Δεν λέω ότι τα φτεράκια δεν είναι επικίνδυνα, απλά ότι δεν ξέρουμε ακόμα πόσο πιο επικίνδυνα μπορεί να είναι από τα μαρσπιέ για παράδειγμα, που είναι ανέκαθεν εκεί».

 

«Για να το δούμε αυτό και για να σχηματιστεί καλύτερη γνώμη, θα πρέπει να υπάρξει μια περίοδος λεπτομερέστατης μελέτης και ανάλυσης δεδομένων για να οδηγηθούμε σε ασφαλές συμπέρασμα».

Επόμενο άρθρο »

Νέος μάνατζερ για Vinales

« Προηγούμενο άρθρο

Yamaha: Κάθε μέρα που περνά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα