• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανασκόπηση 2015: Andrea Dovizioso
Αξιολογώντας τους δέκα καλύτερους
Νέα 05/01/2016 - 15:08

Η διελκυστίνδα μεταξύ δυο σημαντικών παραγόντων το 2015 για τη νέα μοτοσυκλέτα της Ducati και η επικράτηση ενός από αυτού, έπαιξε το καθοριστικό ρόλο για τη μέτρια χρονιά του Andrea Dovizioso.

 

Ο πρώτος παράγοντας είναι η υποστροφή. Το γνωστό πρόβλημα της Desmosedici, το οποίο εξαφανίστηκε με την ολοκαίνουργια GP15.

 

Από τα πρώτα τεστ ο Dovi ήταν πολύ χαρούμενος με τις επιδόσεις της νέας του μοτοσυκλέτας κι έχοντας ως παρακαταθήκη την εξαιρετική χρονιά με τη λιγότερο ανταγωνιστική GP14, όλα τα μάτια των Ducatisti ήταν στραμμένα πάνω του.

 

Οι πρώτοι Γύροι πέρασαν με έναν αέρα μεγάλης αισιοδοξίας για τον Ιταλό άσο, ο οποίος κατάφερε να φέρει την GP15 στην pole position στο Qatar και να χάσει τη νίκη μόλις στους τελευταίους Γύρους από τον Valentino Rossi.

 

Στη συνέχεια, στην Αμερική και στο «άντρο» του Marc Marquez κατάφερε να μείνει κοντά στον κυρίαρχο επί αμερικανικού εδάφους Ισπανό άσο του HRC και να διπλασιάσει τα βάθρα του.

 

Στην Αργεντινή ανέβηκε και πάλι στο βάθρο, δεύτερος πίσω από τον Valentino Rossi και πάλι, αλλά κάπου εκεί άρχισε να «λειτουργεί» αρνητικά για τον Ιταλό ο δεύτερος παράγοντας.

 

Το δυνατό σημείο του Dovi είναι στα φρένα και η νέα μοτοσυκλέτα μπορεί να είχε διορθώσει το χρόνιο πρόβλημα της υποστροφής, αλλά όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα αυτό ήρθε με κόστος σε κάτι άλλο.

 

Η σταθερότητα στα φρένα της GP15 δεν ήταν η ίδια και αυτό έκανε τη ζωή πολύ δύσκολη για τον Dovizioso, ο οποίος μπορεί στους πέντε πρώτους Γύρους να είχε τέσσερα βάθρα, ωστόσο η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική.

 

Πέρα από την ευστάθεια στα φρένα, ο Ιταλός είχε και μερικά τεχνικά προβλήματα ενώ βλέποντας τα καλά αποτελέσματα να μην έρχονται, αυξήθηκε και η πίεση προς το πρόσωπο του θεωρητικά Νο1 στο γκαράζ των κόκκινων.

 

Η παρουσία του Iannone τον επισκίασε εντελώς μετά τους πρώτους Γύρους και η πίεση αυτή θα συνεχιστεί και για το 2016, αν ο Dovi δεν βρει λύσεις με τα ελαστικά της Michelin και τα καινούργια ηλεκτρονικά.

 

Τρεις ημέρες μετά τον πρώτο αγώνα για το 2016 στο Qatar, ο Dovi θα γίνει 30 χρονών και θα έχει μια τελευταία ευκαιρία να αποδείξει στην Ducati ότι είναι ικανός να φέρει αποτελέσματα, ώστε να κερδίσει την ανανέωση του συμβολαίου του.

 

Για τον Dovi αυτό είναι ένα δύσκολο και επίπονο εγχείρημα, ενώ και λόγω ηλικίας έχει να αντιμετωπίσει τα ανερχόμενα αστέρια του MotoGP που θα κυνηγήσουν μια θέση πάνω στη νέα Desmosedici του 2016.

 

Τελική βαθμολογία: 7/10

Επόμενο άρθρο »

Stoner: Ήμουν απειλή για τον Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Dakar Ειδική 2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα