• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
NURBURGRING: O Heidfeld με SUPERBIKE
Εντυπωσιασμένος ο Γερμανός οδηγός Formula 1, από την επαφή του με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα της BMW.
Νέα 21/07/2009 - 08:03
Αν και δεν έχει εκδηλώσει πρόθεση να ακολουθήσει τα ίχνη του συμπατριώτη του, Michael Schumacher, μεταβαίνοντας από τους τέσσερις, στους δυο τροχούς σε τακτική βάση, ο Nick Heidfeld, δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του μετά τη δοκιμή της BMW S 1000 RR , της μοτοσυκλέτας που οδηγεί ο Troy Corser στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

 

 

Τα παραπάνω συνέβησαν σε εκδήλωση της ομάδας BMW Sauber Formula 1, προς τιμήν των οπαδών και των συνεργατών της, στο Nurburgring.

 

Ενώ οι Robert Kubica και Ruben Xaus οδήγησαν τα συνήθη οχήματά τους, οι Heidfeld και Corser άλλαξαν θέσεις. Έτσι, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής WSBK βρέθηκε να οδηγεί ένα μονοθέσιο Formula 1, με περισσότερους από 700 ίππους! Αντίθετα, ο Heidfield, δοκίμασε τη μοτοσυκλέτα του Αυστραλού, που αποδίδει περίπου 200 ίππους.

 

Παρά τη μεγάλη διαφορά στην απόδοση των δύο οχημάτων, ο Heidfeld ενθουσιάστηκε από τη βόλτα, με τη μοτοσυκλέτα που αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της εταιρίας, για μια σύγχρονη αγωνιστική superbike.

 

"Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία", δήλωσε ο Γερμανός. "Διασκέδασα ήδη αρκετά, δοκιμάζοντας τη μοτοσυκλέτα δρόμου, και κατόρθωσα να κάνω και τα πρώτα γδαρσίματα στο γόνατο της δερμάτινης φόρμας μου. Αυτό ήταν αναπόφευκτο, καθώς προσπαθούσα να αγγίξω το έδαφος, πλαγιάζοντας στο στρίψιμο."

 

"Περίμενα η αγωνιστική μοτοσυκλέτα να είναι μίλια μακριά από την αντίστοιχη παραγωγής, όπως συμβαίνει με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, αλλά στο τέλος έμεινα έκπληκτος. Η διαφορά είναι χαοτική - από τη μια, η αγωνιστική μοτοσυκλέτα είναι πιο επιθετική, έχει περισσότερη πρόσφυση και τα φρένα της είναι πολύ δυνατότερα. Από την άλλη, είναι πιο ευκολοδήγητη, διότι μπορείς να την ελέγξεις τόσο καλά. Η συμπεριφορά της είναι πολύ ακριβής"

 

"Προφανώς, είμαι πολύ μακριά από τα όρια της μοτοσυκλέτας - θα ήθελα πολύ να έχω πραγματοποιήσει περισσότερους γύρους.", ολοκληρωσε ο Heidfield.

 

Αντίστοιχα, ο Corser εντυπωσιάστηκε από το μονοθέσιο Formula 1 της εταιρίας, χαρακτηρίζοντάς το "απλά εκπληκτικό". 

 

"Το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ισορροπημένο και τα φρένα είναι φανταστικά, τα λάστιχα προσφέρουν απίστευτη πρόσφυση, και το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και με άριστη αίσθηση." τόνισε ο Αυστραλός. 

 

"Είναι απίστευτο το πόσο αργά και δυνατά μπορείς να φρενάρεις. Γνωρίζω ότι φρέναρα πολύ νωρίς και θα ήθελα να οδηγήσω το μονοθέσιο για μια ή δύο μέρες, ώστε να ανακαλύψω τα πραγματικά του όρια. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα, που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Ελπιζω να μπορέσω να την επαναλάβω". 

 

Ο Kubica, εν τω μεταξύ, έστριψε το μονοθέσιο στο μικρό κομμάτι του Nürburgring, ενώ Xaus οδήγησε τη BMW S 1000 RR, πριν κάνει μια επίδειξη με τη BMW 320si, του πρωταθλήματος αυτοκινήτων WTCC. Οι συνήθεις οδηγοί Augusto Farfus, Jörg Müller και Sergio Hernández - μαζί με την Claudia Hürtgen - έκαναν τους "ταξιτζήδες" στο αυτοκίνητο WTCC, τη BMW M3 GT4 και τη BMW M5 Ring Taxi, ενώ οι καλεσμένοι έκαναν βόλτες με τα αυτοκίνητα BMW M3 και Formula BMW, τόσο σαν επιβάτες όσο και σαν οδηγοί. Επίσης, είχαν την ευκαρία να κερδίσουν υπογεγραμμένα δώρα, καθώς και αυθεντικά αγωνιστικά εξαρτήματα, από τα οχήματα της BMW.

 

"Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, στηριζόμαστε στους συνεργάτες μας και στους οπαδούς μας" δήλωσε ο Mario Theissen, επικεφαλής της BMW Motorsport. "Είναι υπέροχο να νιώθει κανείς αυτή την υποστήριξη. Είναι εύκολο να δεχόμαστε τις τιμές και τους επαίνους, και είχαμε αρκετούς, τα τελευταία χρόνια. Όταν όμως τα πράγματα δυσκολεύουν, δεν πρέπει να λησμονούμε το διάλογο", συνόψισε.

Επόμενο άρθρο »

DONINGTON PARK: H επιστροφή του Ralf Waldmann!

« Προηγούμενο άρθρο

ELIAS: Δυναμική επάνοδος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα