• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Το μοτέρ έχει δυνατότητες!
Είμαστε όμως ακόμα μακριά από ένα καλό επίπεδο
Νέα 30/11/2015 - 10:30

Ο Marc Marquez ολοκλήρωσε τις δοκιμές στην Jerez με δυο πτώσεις την τελευταία ημέρα, δηλώνοντας ότι ο νέος κινητήρας έχει δυνατότητες αλλά τόσο αυτός, όσο και η Honda δεν είναι ακόμα σε καλό επίπεδο.

 

Ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά οδήγησε στο highsinde τον 22χρονο άσο στην 3, ενώ λίγο αργότερα - πιέζοντας στο όριο τη μοτοσυκλέτα του - έχασε το μπροστινό στην τελευταία στροφή.

 

Την τελευταία ημέρα ο Marquez έκανε αρκετά συγκριτική ανάμεσα στο μοτέρ του 2016 και το περσινό, με το οποίο δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα φέτος.

 

«Στην πρώτη πτώση είχα σταθερό το γκάζι, αλλά σε μια στιγμή έχασα πραγματικά με πολύ επιθετικό τρόπο το πίσω και μετά πέταγα! Ίσως πρέπει να κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα τα ηλεκτρονικά».

 

«Στη δεύτερη κάναμε σύγκριση ανάμεσα στα δυο μοτέρ και η Honda μας ζήτησε να είμαστε στο όριο για να γίνει σωστή σύγκριση, όμως το όριο στα φρένα με τα ελαστικά της Michelin είναι επικίνδυνο».

 

«Ήταν καλές τρεις ημέρες πάντως και πήραμε πολλά δεδομένα. Νομίζω ότι για την ώρα ο νέος κινητήρας έχει περισσότερες δυνατότητες από τον παλιό, αλλά είμαστε ακόμα μακριά από ένα καλό επίπεδο».

 

«Το καλό είναι ότι από την πρώτη στιγμή που πήραμε το καινούργιο μοτέρ, δείχνει να δουλεύει καλά και ότι έχει δυνατότητες, αλλά πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά το χειμώνα για να είμαστε έτοιμοι στο πρώτο χειμερινό τεστ».

 

Στη συνέχεια τον ρώτησαν σε ποιον τομέα πιστεύει ότι χρειάζεται βελτίωση το καινούργιο μοτέρ, με τον Marquez να αποκρίνεται:

 

«Πρέπει να είμαστε πιο ομαλοί και να κερδίζουμε σε επιτάχυνση και από τα ηλεκτρονικά. Αυτά έχουμε και πρέπει να τα κατανοήσουμε καλά. Από την πλευρά της, η Michelin πρέπει να δουλέψει στο μπροστινό».

 

«Με τα ηλεκτρονικά όμως, αν δεν οδηγήσεις τη μοτοσυκλέτα δεν μπορείς να τα καταλάβεις κι έτσι πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά και σίγουρα το ίδιο πρέπει να κάνει και η Michelin».

 

«Το θέμα είναι ότι δεν περιμέναμε να είμαστε τόσο πίσω με τα ηλεκτρονικά. Ξέραμε βέβαια ότι θα είχαμε προβλήματα, επειδή αυτά σε περιορίζουν πολύ περισσότερο σε σχέση με το software της Honda».

 

«Πρέπει να δουλέψουμε. Τα ηλεκτρονικά άλλωστε θα είναι τα ίδια για όλους, αν και φαίνεται ότι η Ducati έχει ένα προβάδισμα γιατί έχει περισσότερη εμπειρία. Εμείς δεν έχουμε και θα προσπαθήσουμε να λύσουμε αυτά τα προβλήματα».

 

Παρά ταύτα, ο Marc Marquez κατάφερε να πετύχει το δεύτερο καλύτερο χρόνο στις ανεπίσημες δοκιμές της Jerez, μένοντας πίσω από την Ducati του Scott Redding για δυο δέκατα.

 

«Ίσως επειδή δούλευαν ήδη με την Magneti Marelli, ίσως είναι το software της Ducati, πάντως σε μια τέτοια κατάσταση κάποιος ξεκινά με ένα προβάδισμα και κάποιος όχι. Βασικός σκοπός όμως, είναι να φτάσουμε έτοιμοι στον αγώνα του Qatar».

 

«Έτσι, οι τρεις αυτές ημέρες ήταν καλές και κάναμε πρόοδο, αλλά δεν είναι αρκετές και αυτό διότι τα ηλεκτρονικά θέλουν πολλή δουλειά. Ευχαριστώ την ομάδα που έκανε καταπληκτική δουλειά».

 

«Ήταν μέχρι τη 1 τα ξημερώματα στο γκαράζ και επέστρεφαν και πάλι στις 7 το πρωί. Έκαναν εξαιρετική δουλειά αυτές τις τρεις ημέρες και τους ευχαριστώ, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε και το χειμώνα».

Επόμενο άρθρο »

Davies: Σημαντικά συμπεράσματα

« Προηγούμενο άρθρο

Vid: Οι νικητές του OTE TV και της EKO

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα