• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pedrosa: Προτεραιότητά μου;
Ο νέος κινητήρας της Honda
Νέα 26/11/2015 - 14:41

Η βασική προτεραιότητα του Dani Pedrosa την πρώτη ημέρα των ιδιωτικών δοκιμών της Honda στην Jerez, ήταν να δουλέψει με τον καινούργιο κινητήρα της Honda.

 

Ο Ισπανός άσος, νικητής στους δυο από τους τέσσερεις τελευταίους αγώνες του 2015, είχε και μια πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας.

 

«Ξεκίνησα αργά. Πέρασαν περίπου δυο χρόνια από τότε που ήρθα τελευταία φορά στην πίστα και χρειαζόμουν χρόνο».

 

«Δεν είχα ρυθμίσεις από τον αγώνα και παράλληλα με τη σύγκριση των δυο κινητήρων, δούλευα και για το στήσιμο».

 

«Ο χρόνος στην πίστα δεν ήταν αρκετός, αλλά προσπαθήσαμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά σήμερα».

 

«Το μεγαλύτερο βάρος το ρίξαμε στον κινητήρα και όχι στα ηλεκτρονικά. Πρέπει να φτιάξουμε την αίσθηση με τον κινητήρα. Μετά θα πάμε πιο βαθιά, στην έξτρα βοήθεια από τα ηλεκτρονικά».

 

«Θέλουμε περισσότερη πρόσφυση. Η μοτοσυκλέτα μας πάντα τρέμει στα φρένα. Προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Για την ώρα κοιτάμε να είμαστε καλύτεροι στην έξοδο, όχι στην είσοδο».

 

Η αίσθησή του πάντως με τα ηλεκτρονικά του 2016 δεν άλλαξε σε σχέση με το τεστ της Valencia, όταν και ο Pedrosa τα είχε χαρακτηρίσει «αλλοπρόσαλλα». Ο Ισπανός συνέχισε πάντως αναφερόμενος στο μοτέρ:

 

«Τον κινητήρα του ’15 τον ξέρουμε, όχι όμως και αυτόν του 2016. Πρέπει να προσαρμόσουμε πολλά πράγματα και σήμερα κάναμε αυτό κυρίως και όχι τόσο σύγκριση».

 

«Αύριο (σ.σ. σήμερα) ίσως έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε καλύτερη σύγκριση και ενδεχομένως να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με τώρα».

 

Τέλος, όσον αφορά στην πτώση του, ο Dani Pedrosa τόνισε: «Δεν είχα καμία προειδοποίηση (σ.σ. από το μπροστινό) μέχρι την πτώση».

 

«Πρέπει όμως να πω ότι μπήκα με υπέρμετρη εμπιστοσύνη εκείνη τη στιγμή. Δεν μπορώ να πω πολλά για τα ελαστικά τώρα».

 

«Δεν μας απασχόλησαν τόσο αυτά. Κάναμε μικρές προσομοιώσεις και είχαμε ρίξει το βάρος κυρίως στον κινητήρα».

Επόμενο άρθρο »

Μυστήριο με Van der Mark!

« Προηγούμενο άρθρο

Ακόμα προσπαθούμε να τα καταλάβουμε

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα