• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ακόμα προσπαθούμε να τα καταλάβουμε
Ο Marquez μιλά για τα ελαστικά και τα ηλεκτρονικά
Νέα 26/11/2015 - 12:45

Πολλή ήταν η δουλειά που περίμενε τον Marc Marquez την πρώτη ημέρα των ιδιωτικών δοκιμών της Repsol Honda στην πίστα της Jerez.

 

Ο Ισπανός άσος δούλεψε αρκετά στον κινητήρα του 2016, στο ενιαίο software των ηλεκτρονικών και φυσικά στα ελαστικά της Michelin.

 

Στους δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην Ισπανική πίστα, ο Marquez ήταν πολύ αναλυτικός, χαρακτηρίζοντας την πρώτη ημέρα «...πολύ ενδιαφέρουσα».

 

«Χρησιμοποιήσαμε ως σημείο αναφοράς τα ηλεκτρονικά του ’15 και μετά αρχίσαμε να δουλεύουμε με τα αντίστοιχα της Magneti Marelli».

 

«Ένα μεγάλο θέμα για εμάς είναι και τα ελαστικά που προσπαθούμε να τα καταλάβουμε για να είμαστε στο όριο».

 

«Κάναμε μερικούς γύρους για να τα κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα, αλλά είχαμε και τον καινούργιο κινητήρα να αξιολογήσουμε».

 

«Έχει νέα συμπεριφορά και η αίσθηση ήταν ίδια με αυτή στην Valencia. Πρέπει όμως να φτιάξουμε τα ηλεκτρονικά, διότι είναι πολύ μακριά από αυτό που θέλουμε».

 

«Τα Michelin ήταν λίγο πολύ όπως και στην Valencia. Στα φρένα δεν έχουμε θέμα, αλλά στην πρόσφυση όταν πλαγιάζεις έχεις αρκετές προειδοποιήσεις από το μπροστινό».

 

«Εδώ υπάρχουν και αρκετές γρήγορες στροφές και είναι δύσκολο να βρεις το όριο. Στην Valencia η πρόσφυση του πίσω τροχού ήταν απίστευτη. Εδώ ήταν οκ, αλλά όχι όπως εκεί».

 

«Κάναμε και μια προσομοίωση και το πίσω παρουσίασε παρόμοια φθορά με αυτή του Bridgestone, αλλά η διαφορά με τα Michelin είναι ότι πέφτει και το μπροστά».

 

«Με την Bridgestone μπορούσες να βάλεις ένα καινούργιο πίσω ελαστικό και η μοτοσυκλέτα να δουλέψει καλά με ένα μπροστινό που είχε ήδη 20 γύρους. Με τα Michelin πέφτει όμως και η απόδοση του μπροστά».

 

«Τα ηλεκτρονικά έχουν τα θετικά τους και τα αρνητικά τους. Στην Valencia ήταν πολύ μακριά από αυτό που χρειαζόμασταν. Εδώ πλησιάσαμε λίγο».

 

«Ακόμα όμως νιώθουμε ότι αποτελούν πισωγύρισμα. Θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να φτάσουμε κοντά στο επίπεδο των Honda, αλλά θα είναι αδύνατον να είναι ακριβώς ίδια».

 

«Δουλεύουμε πολύ για να κατανοήσουμε το πως δουλεύει μ’ αυτά το traction control και το φρένο του κινητήρα. Θα χρειαστεί χρόνος για να τα καταλάβουμε».

 

«Άλλωστε, όπως και στην Valencia, βγαίνεις στην πίστα για λίγο και μετά επιστρέφεις και περνάς μισή ώρα στο γκαράζ κοιτάζοντας την τηλεμετρία. Θα χρειαστεί χρόνος».

 

«Η μεγαλύτερη διαφορά μέχρι τώρα, είναι στο γκάζι, από τα μέσα της στροφής όταν αρχίζεις να ανοίγεις, μέχρι την έξοδο και στην ευθεία, εκεί είναι που βλέπεις διαφορά με τα νέα ηλεκτρονικά».

 

«Το φρένο του κινητήρα είναι λίγο-πολύ οκ. Πρέπει όμως να δουλέψουμε στο γκάζι, διότι όταν χάνεις στην επιτάχυνση είναι πολύ δύσκολο να κάνεις γρήγορο γύρο».

Επόμενο άρθρο »

Pedrosa: Προτεραιότητά μου;

« Προηγούμενο άρθρο

Ecclestone: Θα είχα αποκλείσει τον Rossi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα