• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Είπαν για τα Michelin (Μέρος 2ο)
Οι Lorenzo, αφοί Espargaro, Smith και Redding
Νέα 13/11/2015 - 09:51

Στα πρώτα τεστ μέσα στη χρονιά με τα ελαστικά της Michelin, λόγω συμβολαίου με την Bridgestone ακόμα, δεν είχαμε επίσημες δηλώσεις.

 

Με το τέλος της φετινής σεζόν όμως και την ουσιαστική αρχή της επομένης με το τεστ της Valencia, συγκεντρώσαμε τα σχόλια των περισσοτέρων αναβατών της κατηγορίας αναφορικά με τα Michelin:

 

Jorge Lorenzo: «Στην αρχή ήταν δύσκολο να κάνουμε χρόνους, αλλά αλλάζοντας τις ρυθμίσεις βελτιώσαμε την αίσθηση με το μπροστινό. Δεν λύσαμε όμως τελείως το πρόβλημα. Στις εισόδους χάνουμε σε σταθερότητα και στο μέγιστο πλάγιασμα με γκάζι μπορείς να χάσεις το μπροστινό αν πιέσεις παραπάνω. Το αντίθετο ισχύει για το πίσω, είναι φανταστικό! Έχει απίστευτη πρόσφυση και σου δίνει καλή αίσθηση. Με το μπροστινό θέλουμε δουλειά».

 

Pol Espargaro: «Είχαμε πολλές πτώσεις καθώς όλοι προσαρμοζόντουσαν και δεν μπορεί κανείς να περιμένει όλα να είναι τέλεια από την αρχή. Ξέρω ότι η Michelin δουλεύει σκληρά για να βελτιώσει το μπροστινό. Πρέπει να πω ότι το πίσω είναι πολύ καλό».

 

Aleix Espargaro: «Για πρώτη φορά στην καριέρα μου έπεσα δυο φορές μέσα σε μια ημέρα! Έχουμε δουλειά μπροστά μας γιατί η συμπεριφορά των νέων ελαστικών είναι λίγο περίεργη. Το πίσω είναι καλό, αλλά το μπροστά πρέπει να βελτιωθεί. Από μπροστινό ήταν και οι δυο πτώσεις μου. Πρέπει σίγουρα να αλλάξουμε και στυλ. Με πολλή πρόσφυση στο πίσω ελαστικό, σημαίνει ότι μπορώ να σηκώσω αμέσως τη μοτοσυκλέτα στα μέσα της στροφής και να ανοίξω νωρίτερα το γκάζι. Πρέπει όμως να αλλάξουμε και τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας».

 

Bradley Smith: «Νομίζω είναι συνδυασμός πραγμάτων, αλλά ξέρω ότι πρέπει να αλλάξουμε την ισορροπία προς το μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας. Ήταν κάτι που το είχα συνειδητοποιήσει από την Aragon και άλλωστε το μπροστινό της Michelin είναι διαφορετικό από της Bridgestone. Νομίζω πολλοί μπαίνουν με νοοτροπία Bridgestone και ειδικά όταν έχεις τόσο καλή πρόσφυση στο πίσω ελαστικό και πας για έναν γρήγορο γύρο. Είχα κι εγώ τις στιγμές μου στην 3 και στην 5, όταν έλεγα από μέσα μου ότι έχω εμπιστοσύνη... δεν πάει έτσι όμως! Πρέπει να τα οδηγήσουμε διαφορετικά. Δεν μπορείς να περιμένεις από δυο διαφορετικούς κατασκευαστές να φτιάξουν ίδια ελαστικά».

 

Scott Redding: «Νιώθω καλά με τα Michelin. Το πίσω είναι καλό. Το σκληρό όμως δεν ήταν τόσο καλό για την Valencia και δεν μπορούσα να το φτάσω σε σωστή θερμοκρασία. Το μπροστινό δεν είναι άσχημο, αλλά πρέπει να αλλάξεις στυλ καθώς δεν μπορείς να επιτίθεσαι στις στροφές όπως θα έκανες με το Bridgestone. Κάποιες φορές μου δημιουργούσε πρόβλημα το μπροστινό, στην ίδια ταχύτητα, στο ίδιο πλάγιασμα και με τον ίδιο τρόπο άφηνα τα φρένα, αλλά με μισό μέτρο διαφορά στο γκάζι και το φόρτιζα παραπάνω».

Επόμενο άρθρο »

Pedrosa: Αλλοπρόσαλλα ηλεκτρονικά!

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Ο Stoner στην Ducati;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα