• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BRIDGESTONE: Του χρόνου, διπλή γόμα για Laguna
Mετά τις πτώσεις και την κριτική η Bridgestone θα φέρει ελαστικά διπλής γόμας του χρόνου στις ΗΠΑ
Νέα 13/07/2009 - 15:38

H Bridgestone ερευνά το ενδεχόμενο να προμηθεύσει με ελαστικά διαφορετικής γόμας σε κάθε πλευρά στον αγώνα της Laguna Seca του χρόνου, μετά τις πτώσεις των Jorge Lorenzo και του Casey Stoner, στον φετινό αγώνα, που έφερε πολλά παράπονα και έντονη κριτική για τα ελαστικά μονής γόμας που χρησιμοποιήθηκαν, σύμφωνα με τον νέο κανονισμό των MotoGP.

Oι πτώσεις των δύο παραπάνω αναβατών έφεραν ξανά στο προσκήνιο την επαναφορά των ελαστικών με διαφορετική γόμα στην κάθε πλευρά, κάτι που δεν έγινε στον τελευταίο αγώνα. Η Bridgestone πάντως, η μοναδική προμηθεύτρια εταιρία των MotoGP φέτος, παραδέχτηκε πως παρόλο που οι προβλέψεις της για τις ατμοσφαιρικές συνθήκες στην Καλιφόρνια ήταν σωστές, υπάρχουν σκέψεις να αλλάξει αυτή η τακτική το 2010.

«Οι πληροφορίες για τη θερμοκρασία που είχαν συλλεχθεί από πέρσι μας επέτρεψαν να προβλέψουμε την διαφορά θερμοκρασίας στη δεξιά και την αριστερή πλευρά των ελαστικών. Επρόκειτο για λίγους βαθμούς Κελσίου και βάσει αυτών των μετρήσεων προχωρήσαμε στην συγκεκριμένη γόμα των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν στην Laguna Seca», είπε ο Tohru Ubukata, διευθυντής της Εξέλιξης Αγωνιστικών Ελαστικών της εταιρίας.

«Αυτή τη χρονιά τα λάστιχά μας έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχουν πολύ μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας θερμοκρασιών, σε σχέση με τα περσινά και επιλέξαμε να φέρουμε λάστιχα μονής γόμας γιατί πιστεύαμε πως ήταν κατάλληλα για τις συνθήκες. Οι προβλέψεις θερμοκρασιών ήταν σωστές και η διαφορά μεταξύ των δύο πλευρών των οπισθίων ελαστικών ήταν σωστές, παρεμφερείς με αυτές του Mugello και του Assen, όπου χρησιμοποιούσαμε τα ίδια ελαστικά».

«Τα ελαστικά αποδίδουν το μέγιστό τους όταν φορτίζονται σωστά, αλλά συγκεκριμένα στις στροφές Νο3 και Νο10 ήταν πιο δύσκολο για τους αναβάτες να φορτίσουν τα ελαστικά τους γιατί οι στροφές είναι κατηφορικές, κάτι που σημαίνει πως η μεταφορά βάρους πήγαινε προς το μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας ελαφραίνοντας το πίσω λάστιχο, προσφέροντας μειωμένη πρόσφυση», είπε ο κος Ubukata για να συμπληρώσει.

«Υποστηρίζω την επιλογή που κάναμε για τη Laguna, αλλά φυσικά σε συνέχιση της διαρκούς μας εξέλιξης θα αναλύσουμε πολύ προσεκτικά όλες τις νέες πληροφορίες και θα ερευνήσουμε την πιθανότητα να φέρουμε ασύμμετρα ελαστικά, όσον αφορά την σκληρότητα της γόμας τους, στον αγώνα του 2010».

Επόμενο άρθρο »

HAYATE - MELANDRI: Το μέλλον διαγράφεται σκοτεινό

« Προηγούμενο άρθρο

GIBERNAU: Τέλος τα MotoGP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ