• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανασκόπηση 1ου μισού: Argentina
Κρίμα που έπεσε, αλλά για εμένα έκανε λάθος!
Νέα 30/07/2015 - 16:45

Το Grand Prix της Αργεντινής θα παραμείνει στη μνήμη μας για την επαφή στον προτελευταίο γύρο του αγώνα ανάμεσα στους Marquez και Rossi!

 

Ο Ισπανός ήταν πρώτος στον αγώνα, αλλά ο Rossi έκανε μια τρομερή αντεπίθεση στο τέλος και κατάφερε να πλησιάσει τον αντίπαλό του, καλύπτοντας μια διαφορά που σ’ ένα σημείο είχε φτάσει στα 5δ!

 

Η νίκη χαμογέλασε στον στρατηγό Rossi, ο οποίος είχε διαλέξει διαφορετικό ελαστικό (το έξτρα σκληρό) από τον αντίπαλό του και είχε περισσότερο στη διάθεσή του στο τέλος του αγώνα.

 

«Κρίμα που έπεσε, αλλά για εμένα έκανε λάθος! Ο Marc είναι ένας οδηγός που πάντα ποντάρει σε όλα ή τίποτα! Ήξερα από τις δοκιμές ότι είχα καλό ρυθμό και το έξτρα κίνητρο είναι όταν βλέπεις τον άλλον μπροστά να δυσκολεύεται».

 

«Και φυσικά εσύ γνωρίζεις ότι έχεις το έξτρα σκληρό. Έτσι, γύρο με το γύρο δυσκολεύουν τα πράγματα για εσένα. Έφτασα τον Marc και είχα έξι ή εφτά δέκατα διαφοράς στο γύρο, αλλά έμεναν μόλις δυο για το τέλος».

 

«Προσπάθησα να τον περάσω και τότε σκέφτηκα από μέσα μου ότι σίγουρα θα δοκιμάσει κάτι για να μείνει στην κορυφή. Πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη σκέψη μου με ακούμπησε στο μέσο της στροφής!»

 

«Έφερε τη μοτοσυκλέτα του πάνω μου και σκέφτηκα: Γ@μώτο... ξέρω ότι είσαι πολύ επιθετικός, αλλά δεν περίμενα να είσαι και σε τέτοιο βαθμό! Μετά, όταν άνοιξα το γκάζι για να επιταχύνω - επειδή ήθελα να πάρω το πλεονέκτημα πριν τα επόμενα φρένα - άκουσα μια ακόμα επαφή».

 

«Ειλικρινά όμως δεν ξέρω αν ήταν στα δεξιά μου ή στα αριστερά μου και σκέφτηκα αυτή η μάχη θα είναι πολύ δυνατή», δήλωνε ο Vale!

 

Για τον Marquez ήταν η πρώτη εγκατάλειψη του 2015 και η πρώτη δυνατή μάχη με αντίπαλο τον Valentino Rossi  - το είδωλό του, όπως τον αποκάλεσε μετά το τέλος του αγώνα - την οποία κι έχασε, εξαιτίας της δικής του επιλογής.

 

«Κρίμα για ό,τι έγινε διότι κάναμε καλό αγώνα. Είχε ενδιαφέρον, διότι η επιλογή πίσω ελαστικού ήταν διαφορετική από πλευράς μας, μιας κι εγώ ένιωθα ότι δεν θα ήμουν ανταγωνιστικός με το έξτρα σκληρό πίσω», σχολίασε.

 

«Η στρατηγική μας δούλεψε καλά, αλλά ήταν μεγάλο κρίμα στους δυο τελευταίους γύρους. Όταν τον είδα ότι με πλησίαζε, αποφάσισα να κόψω λίγο για να φυλάξω ελαστικό».

 

«Στους τελευταίους γύρους επανήλθα στο 1:39 και είδα ότι τα ελαστικά μου ήταν καλά ακόμα και θα έδινα μάχη μέχρι τέλους. Όταν με πρόλαβε, μονομαχήσαμε σε λίγες στροφές αλλά δυστυχώς είχαμε την επαφή κι έπεσα».

 

Ο Cal Crutchlow πήρε το πρώτο του βάθρο για το 2015 και το πρώτο του ως αναβάτης της Honda, επιλέγοντας και αυτός το σκληρό πίσω ελαστικό όπως ο Marquez, ακολουθώντας όμως μια τελείως διαφορετική στρατηγική από τον νεαρό αντίπαλό του.

 

Στο βάθρο, ο Valentino Rossi φόρεσε μια φανέλα της Εθνικής Αργεντινής με το νούμερο δέκα του Maradona: «Δεν το σκέφτηκα καθόλου, ήταν απλά το #10 του Maradona. Την είχα έτοιμη και για τον περσινό αγώνα, αλλά δυστυχώς ήμουν τέταρτος».

Επόμενο άρθρο »

Sepang ΕΔ1: Επέστρεψε στην κορυφή ο Biaggi!

« Προηγούμενο άρθρο

Η Aprilia προσεγγίζει τον Bradl;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ