• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Oxley: Τα μεγάλα ερωτήματα (Μέρος 4ο)
Ποιούς να προσέξουμε στην Moto2 και Moto3;
Νέα 04/03/2015 - 10:09

Μια εξαιρετικά κατατοπιστική προσέγγιση για το επερχόμενο Πρωτάθλημα, με τον Mat Oxley - έναν από τους κορυφαίους δημοσιογράφους και αναλυτές για το MotoGP - να παίρνει απαντήσεις από σπουδαία ονόματα του χώρου, σε μερικές καίριες ερωτήσεις για το 2015! Το άρθρο θα δημοσιεύεται σε συνέχειες. Μείνετε συντονισμένοι!

 

Ποιούς να προσέξουμε στην Moto2 και Moto3;

Ian Wheeler, ο ειδικός της Marc VDS στη μικρότερη κατηγορία: «Ο Tito αποφάσισε να μείνει στη μεσαία κατηγορία και να υπερασπιστεί το νούμερο 1, κυρίως επειδή οι επιλογές που είχε στη μεγάλη κατηγορία δεν ήταν ό,τι έψαχνε. Θα ξεκινήσει ως το μεγάλο φαβορί και αυτό επειδή οι περισσότεροι θα περιμένουν να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε πέρυσι. Η προσέγγισή του θα είναι η ίδια, θα κοιτάει τον κάθε αγώνα ξεχωριστά, αν και η περσινή χρονιά του δίδαξε ότι δεν χρειάζεται να ρισκάρει τα πάντα για να κερδίζει σε κάθε αγώνα. Μερικές φορές η δεύτερη ή η τρίτη θέση είναι καλή, διότι οι βαθμοί είναι που μετράνε. Δεν τρέφει αυταπάτες και γνωρίζει καλά ότι θα είναι και πάλι μια δύσκολη χρονιά. Πέρυσι είχε να αντιμετωπίσει τον Mika Kallio, τον ομόσταυλό του, στη μάχη για τον Τίτλο, ωστόσο φέτος περιμένει ότι οι διεκδικητές θα είναι περισσότεροι. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το Πρωτάθλημα της Kalex, διότι έτσι κάνουν οι συμμετέχοντες στους αγώνες: βλέπουν ότι κάτι κερδίζει και το θέλουν, με αποτέλεσμα να έχουμε 24 Kalex σε μια σχάρα εκκίνησης 31 αναβατών.

Όλοι περιμένουν να δουν πως θα τα πάνε οι Johann Zarco, Thomas Luthi και Dominique Aegerter πάνω στις Kalex τους. Απ’ ότι είδαμε στις δοκιμές, ο πρώτος συνήθισε πολύ γρήγορα τη νέα του μοτοσυκλέτα και δείχνει άνετος. Αντίθετα ο Luthi δεν έχει σημειώσει τόση πρόοδο. Η Kalex δεν έχει το κοκαλάκι της νυχτερίδας. Όταν ο Scott Redding έκανε τη μετάβαση αυτή πριν μερικά χρόνια, μας πήρε κάμποσο μέχρι να αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε πως να πάρουμε το μέγιστο από το πλαίσιο. Ο Kallio παραμένει σε Kalex - αν και σε άλλη ομάδα - είναι όμως γρήγορος και απίστευτα σταθερός.

Είδαμε και τον Sam Lowes να είναι καλός στις δοκιμές με την Speed Up και αυτό σημαίνει ότι πάντα θα υπάρχουν φρέσκα πρόσωπα που θα πλασάρονται στις πρώτες θέσεις. Ξέρουμε ότι ο Sam είναι γρήγορος και πέρυσι ήταν μάλλον περισσότερο γρήγορος για τη μοτοσυκλέτα που είχε. Αν η Speed Up έχει βελτιωθεί, θα τον δούμε να παλεύει με τους πρώτους.

Ο Alex Marquez ήρθε στην ομάδα μας στην Moto2 - μετά την ανακήρυξή του σε Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην Moto3 - και συνειδητοποίησε αυτό που οι περισσότεροι νεοφερμένοι ανακαλύπτουν όταν ανεβαίνουν από τη μικρότερη κατηγορία: όταν στρίβεις σε μια στροφή, η μοτοσυκλέτα ανοίγεται. Κι έτσι το πρώτο πράγμα που κάνουν τα παιδιά από την Moto3, είναι να παίρνουν πιο απότομα τη στροφή για να πάρει τη γραμμή η μοτοσυκλέτα. Έτσι όμως το μπροστινό διπλώνει, διότι η μοτοσυκλέτα είναι πιο βαριά από μια αντίστοιχη της Moto3 και προσπαθούν να ισορροπήσουν τη δύναμη πέδησης με την πλευρική δύναμη. Αν συνεχίσουν και πιέζουν δυνατά το μπροστινό, τότε θα πέφτουν συνέχεια κι έτσι ο Alex δουλεύει στα φρένα και στις εισόδους των στροφών. Είναι πολύ μεθοδικός, σκέφτεται πολύ, δεν βιάζεται και βελτιώνεται κάθε φορά.

Στην Moto3 πολύς ντόρος γίνεται για τον Fabio Quartararo: είναι 15 χρονών και την πρώτη ημέρα του πρώτου τεστ της κατηγορίας, πήρε την πρώτη θέση στη λίστα με τους χρόνους! Οι πιθανότητες που έχει για να κερδίσει το Πρωτάθλημα δεν είναι εξωπραγματικές, ωστόσο υπάρχουν αρκετοί πιο έμπειροι αναβάτες στη μικρή κατηγορία. Ο Romano Fenati θα είναι υπολογίσιμη δύναμη κι ελπίζω κάπου εκεί να είναι και ο John McFee, ο οποίος τα πήγαινε καλά προς το τέλος της περασμένης σεζόν. Ο Danny Kent είναι σε Honda πια και τόσο η αλλαγή αυτή, όσο και η αντίστοιχη της ομάδας, ήταν ίσως αυτό που χρειαζόταν. Σίγουρα πάντως δείχνει άνετος πάνω στη μοτοσυκλέτα του.

Επόμενο άρθρο »

Ο Stoner στον 8ωρο Αγώνα της Suzuka;

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Ο κανονισμός με τα λάστιχα είναι άδικος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα