• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang 2 Ημέρα 3: Πανίσχυρος Marquez!
Σαρωτικός ο Ισπανός τόσο στον ένα γύρο, όσο και σε ρυθμό αγώνα!
Νέα 25/02/2015 - 14:49

Ο καιρός έπαιξε το δικό του ρόλο στο δεύτερο επίσημο τεστ της σεζόν στην πίστα Sepang της Μαλαισίας, με τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας να έχουν μόνο ένα μικρό περιθώριο χρόνου να κάνουν γρήγορους γύρους και αυτό όταν ο ήλιος δεν ήταν πολύ δυνατός.

 

Αυτός που ξεχώρισε στην Sepang2, ήταν αναμφισβήτητα ο Marc Marquez. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ξεπέρασε γρήγορα τα όποια προβλήματα με το μπροστινό του φρένο την πρώτη ημέρα και σήμερα έκανε επίδειξη δύναμης, «διαλύοντας» τον ανταγωνισμό τόσο στον ένα γύρο, όσο και σε ρυθμό αγώνα!

 

Ο Marquez ήταν φοβερός από κάθε άποψη. Το 1:59.115 που έκανε σήμερα είναι ένας καταπληκτικός χρόνος για την καυτή Sepang, ενώ το απόγευμα ήταν ο μόνος - κόντρα στις χτεσινές του δηλώσεις - που έκανε προσομοίωση αγώνα 19 γύρων! Τα αποτελέσματα αυτής, αποδεικνύουν ότι και φέτος ο 22χρονος θα έχει τον πρώτο λόγο για τον Τίτλο του Πρωταθλητή.

 

Ο Marquez πήρε την πρώτη θέση στη λίστα με τους χρόνους τις δυο τελευταίες ημέρες των δοκιμών - με διαφορά τρία δέκατα από την κορυφή - ενώ παράλληλα έκανε και τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλον τόσο σήμερα (73), όσο και κατά τη διάρκεια των δοκιμών (179)! Στην προσομοίωσή του, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε 16 γύρους στο 2:00, δυο στο 2:01.0 και μόλις έναν (τον τελευταίο) στο 2:01.366!

 

Ο Dani Pedrosa ξεκίνησε δυνατά την Sepang2, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφερε να βελτιωθεί, ενώ (σε αντίθεση με την Sepang1) δεν έκανε προσομοίωση. Ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc, κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του κατά τη διάρκεια του τεστ, αν και θα πρέπει να είναι απογοητευμένος που δεν κατάφερε να πέσει κάτω από τα δυο λεπτά.

 

Ο Jorge Lorenzo έφτασε στην Sepang2 με τη φυσική του κατάσταση να είναι σχεδόν τέλεια, σε αντίθεση με πέρυσι. Αφού ξεπέρασε το jet lag της πρώτης ημέρας, ο Ισπανός της Movistar Yamaha ήταν σταθερά στους πρώτους και παρά την αποπνικτική ατμόσφαιρα «έγραψε» πάρα πολλούς γύρους στην πίστα.

 

Ο Lorenzo όχι μόνο τερμάτισε στη δεύτερη θέση, τρία δέκατα από την κορυφή, αλλά κατάφερε να ρίξει δυο δευτερόλεπτα το χρόνο του καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ, σημειώνοντας προσωπικό ρεκόρ στην Μαλαισία, ένα διόλου ευκαταφρόνητο επίτευγμα σε μια πίστα που κυριολεκτικά «έβραζε».

 

Μετά την πρώτη θέση στη λίστα με τους χρόνους την πρώτη ημέρα, ο Valentino Rossi είδε τη διαφορά του από τον Marquez να αυξάνεται από το 0.4 χτες στο 0.7δ σήμερα. Ο Ιταλός θρύλος συνέχισε - μαζί με τον ομόσταυλό του - την αξιολόγηση του νέου seamless κιβωτίου της Yamaha, ενώ ήταν ένας από τους εφτά οδηγούς που έπεσαν κάτω από το όριο του 2:00 στην πίστα της Μαλαισίας.

 

Από τους δυο αναβάτες της Yamaha, μόνο ο Jorge Lorenzo επιχείρησε μια (μίνι) προσομοίωση 11 γύρων, με τους πρώτους έξι να είναι στο 2:01 ψηλό και τους υπόλοιπους πέντε στο 2:02 χαμηλό.

 

Ο Cal Crutchlow θα πρέπει να είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή του στο τριήμερο αυτό τεστ με τα ελαστικά της Bridgestone. Φτάνοντας στην Sepang2, ο Βρετανός της CWM-LCR γνώριζε καλά ότι θα έπρεπε να αλλάξει το στυλ του για να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα, αλλά και να βρει μια λύση για να είναι ανταγωνιστικός στον ένα γύρο.

 

Κάθε ημέρα που περνούσε, σε κάθε του έξοδο στην πίστα, ο Crutchlow βελτιωνόταν και αυτό αντικατοπτρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο την τελευταία ημέρα των δοκιμών. Έχοντας βρει τις λύσεις που ήθελε, ο Βρετανός ήταν εντυπωσιακός με τα φρέσκα ελαστικά και το πρωί κατάφερε να κάνει 1:59.658 και να σκαρφαλώσει στην τρίτη θέση της λίστας με τους χρόνους! Παράλληλα έκανε και μια προσομοίωση 13 γύρων με μέσο όρο στο 2:01.542.

 

Αυτές οι τρεις ημέρες ήταν πολύ σημαντικές για την Ducati και την GP15. Ο Andrea Iannone βρήκε αμέσως καλύτερη αίσθηση στη νέα μοτοσυκλέτα, σε αντίθεση με τον ομόσταυλό του και τερμάτισε στην τέταρτη θέση των συνδυασμένων αποτελεσμάτων, με διαφορά έξι δέκατα από την κορυφή. Από την άλλη ο Dovi είχε κάποια θέματα στα φρένα και φεύγει από την Μαλαισία με τον καλύτερο χρόνο του από τη δεύτερη ημέρα, μένοντας μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Iannone. Ο τελευταίος έκανε προσομοίωση 12 γύρων με μέσο όρο 2:01.487.

 

Η Suzuki έφερε στην Μαλαισία ένα καινούργιο πλαίσιο κι ένα μοτέρ με λίγο παραπάνω δύναμη. Ο Aleix Espargaro εκμεταλλεύτηκε τις αναβαθμίσεις αυτές και σημείωσε τον ένατο καλύτερο χρόνο, 2:00.275! Για μια ακόμη ημέρα ο Maverick Vinales επιβεβαίωσε τη μεγάλη του προσαρμοστικότητα και κατάφερε - προς έκπληξη ίσως αρκετών - να κάνει χρόνο τρία δέκατα πιο κάτω από τον πιο έμπειρο ομόσταυλό του.

 

Πολύ δυνατός και ο Bradley Smith, ο οποίος έκανε 1:59.883 και είναι πάρα πολύ χαρούμενος που κατάφερε να ξεπεράσει τον ομόσταυλό του, Pol Espargaro για περίπου έξι δέκατα. Το δίδυμο της Monster Yamaha Tech3 δούλεψε κυρίως στα ηλεκτρονικά της M1.

 

Καταπληκτική ήταν η παρουσία του Hector Barbera, ο οποίος το πρωί έκανε έναν πολύ γρήγορο γύρο και πλασαρίστηκε - για πρώτη φορά - μέσα στη δεκάδα! Εδώ να σημειώσουμε ότι ο Barbera είχε στη διάθεσή του το πιο μαλακό ελαστικό, σε σχέση με τα εργοστάσια, ενώ στα τελευταία λεπτά αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με την Ducati του.

 

Στην εξέλιξη του πλαισίου έριξε το βάρος ο Scott Redding, ενώ παράλληλα συνέχισε να προσαρμόζει το στυλ του πάνω στην εργοστασιακή του Honda. Κατάφερε να ρίξει το προσωπικό του χρόνο κατά ένα δευτερόλεπτο, όλο το τριήμερο, τερματίζοντας στην 16η θέση. Ο Nicky Hayden δούλεψε πολύ με τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του, που ήταν εντελώς διαφορετικές από την Sepang1, όταν και δεν είχε μείνει ικανοποιημένος.

 

Ο Αμερικανός τα πήγε καλά με το νέο του set-up και κατέβασε περίπου δυο δευτερόλεπτα το χρόνο του στο τεστ. Ο Eugene Laverty εκμεταλλεύτηκε τις τρεις ημέρες για να εξοικειωθεί ακόμα περισσότερο με την RC213V-RS και θα είναι χαρούμενος που έμεινε μόνο ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον ομόσταυλό του.

 

Ο Danilo Petrucci ήταν ο ταχύτερος από τις δυο Pramac Ducati και τερμάτισε για λίγο εκτός δεκάδας, ενώ ο ομόσταυλός του έκανε όσους περισσότερους γύρους μπορούσε στην πίστα, έχοντας χάσει εξαιτίας τραυματισμού την πρώτη Sepang. Στη Forward Racing, όπως και στις υπόλοιπες OPEN μοτοσυκλέτες, οι αναβάτες της ομάδας πειραματίστηκαν με το αναβαθμισμένο software της Magneti Marelli. Ο Stefan Bradl ήταν μόλις 1,5δ από την κορυφή, ενώ ο Loris Baz έμεινε 1,8δ πίσω από τον ομόσταυλό του.

 

Στην Aprilia είχαν μια αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα, σε σχέση με την Sepang1, όμως και πάλι δεν έτυχε θερμής υποδοχής από τους αναβάτες του εργοστασίου. Ο Bautista ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην 12η θέση, αλλά στη συνέχεια δυσκολεύτηκε να βελτιωθεί κατεβάζοντας μερικά δέκατα το χρόνο του τις επόμενες δυο ημέρες, την ώρα που ένας πάρα πολύ απογοητευμένος Marco Melandri ήταν τελευταίος σε κάθε μια από τις τρεις ημέρες του τεστ.

Επόμενο άρθρο »

Mexico GP: Όγδοη θέση για τον Dani Gibert

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang2 Ημέρα 3: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα