• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι οδηγοί της CWM LCR Honda μας λένε!
Πέρα από τις επίσημες δηλώσεις τους...
Νέα 21/02/2015 - 14:54

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Bonnie Lane Photographics

 

 

Στη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της νέας ομάδας CWM LCR Honda είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Cal Crutchlow που οδηγεί την εργοστασιακή RC213V: “Όλη η ομάδα δουλεύει καλά γύρω από μένα, η επικοινωνία είναι πολύ καλή και δεν είχα κανένα πρόβλημα με τους μηχανικούς. Μου αρέσει πολύ η οικογενειακή ατμόσφαιρα που υπάρχει, ιδιαίτερα με τον Άντονι (Κωνσταντίνου) που έχουμε μια πολύ καλή σχέση και μου αρέσει το πάθος που έχει με όσα κάνει”, είπε στον Δημήτρη Διατσίδη. “Δεν έχω βρει ακόμη τη μοτοσυκλέτα, αλλά είμαι πολύ κοντά και ελπίζω να τη βρω άμεσα! Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που με δυσκολεύει, ναι, ο χαρακτήρας του κινητήρα είναι διαφορετικός από ότι είχα συνηθίσει, αλλά δεν με δυσκολεύει κάτι συγκεκριμένο. Είναι όλα μαζί ένα πακέτο και θα το βρω. Δεν μπορώ να πω αν θα είναι στην Sepang ή στις δοκιμές του Κατάρ ή στον Αγώνα. Θα το βρω όμως!” είπε κατηγορηματικά.

Βέβαια είχαμε και ιδιαίτερη συζήτηση με τον Jack Miller, με τον οποίο έχουμε καλή επικοινωνία εδώ και τρία χρόνια, από τότε που άρχισε να δείχνει τα πρώτα δείγματα “γραφής” στην Moto3, αφού τότε ήταν ¨κολλητός” του Θανάση Σίσση (ο οποίος θα αγωνίζεται φέτος στο Πρωτάθλημα Speedway της Μ.Βρετανίας). “Μίλησα με αυτόν (τον Σίσση) νωρίτερα και σίγουρα θα έρθω να τον δω σε κάποιο αγώνα μέσα στη χρονιά”, ξεκίνησε να λέει. “Από την πλευρά της μεγαλύτερης ομάδας και της περισσότερης τηλεμετρίας δεν βρήκα τεράστιες διαφορές από την Moto3, προσαρμόστηκα αμέσως. Το κλίμα στην ομάδα είναι ωραίο και μ' αρέσει σαν τύπος ο Άντονι (Κωνσταντίνου). Μάλιστα κάναμε κάποιους γύρους μαζί στην πίστα στην Valencia και το διασκεδάσαμε! Οδήγησε μια πολύ δυνατή μοτοσυκλέτα!” συμπλήρωσε, πριν αρχίσει να μιλάει για τη νέα του μοτοσυκλέτα, την RC213V-RS: “Από πλευράς δύναμης δεν έχω κανένα πρόβλημα και νομίζω ότι προσαρμόζομαι γρήγορα. Αλλά τα φρένα... είναι το κάτι άλλο. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορεί να είναι έτσι! Και το μπροστινό της Bridgestone, πρέπει να το συνηθίσω. Για πρώτη φορά καλά τα πήγα, ο χρόνος μου είναι ίδιος με τον χρόνο που είχε κάνει πέρυσι στην πρώτη Sepang o Marquez. ΟΚ, δεν είμαι Marquez πρέπει να δουλέψω πολύ στην είσοδο της στροφής. Στο γυμναστήριο χρειάζεται να κάνω περισσότερα βάρη, αφού το σώμα μου είχε συνηθίσει σε μια μοτοσυκλέτα 80 κιλών και τώρα έχω μια 160 κιλών. Αλλά όσο και να προπονηθείς στο γυμναστήριο όταν την οδηγείς δουλεύουν διαφορετικά οι μύες”. Μετά μίλησε για τη σχέση του με το HRC: “Με υποστηρίζουν πάρα πολύ. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό! Μου δίνουν το χρόνο για να προσαρμοστώ, άλλωστε και γι αυτούς είναι κάτι πρωτόγνωρο και πίστεψαν στο άλμα που έκανα κατευθείαν από τη μικρή κατηγορία”.

Με τους Τζιμ Λόντο της CWM και Fabio Alberti της LCR
Με τους Τζιμ Λόντο της CWM και Fabio Alberti της LCR

Αυτά λοιπόν από τη “μέσα πλευρά” μιας επίσημης παρουσίασης, στην οποία για άλλη μια φορά βρεθήκαμε ανάμεσα στους λίγους δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο που είχαν το προνόμιο να τα πουν από τόσο κοντά και σε ευχάριστο κλίμα μιας γιορτής, με οδηγούς του MotoGP, αλλά και τους ανθρώπους της ομάδας και φυσικά με τους δύο επικεφαλής, τον Lucio Cechinello και τον Αντώνη Κωνσταντίνου. Τους ευχαριστούμε για την πρόσκληση!

Επόμενο άρθρο »

Mexico GP: Όγδοη θέση για τον Dani Gibert

« Προηγούμενο άρθρο

SBK Αυστραλία: Superpole

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ