• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Espargaro έβαλε την Suzuki στη δεκάδα!
Βελτιωθήκαμε, αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελα!
Νέα 09/02/2015 - 17:46

Παρά το γεγονός ότι έχανε περίπου 10χλμ/ώρα στις ευθείες από τις άλλες εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, είχε ακόμα ενοχλήσεις από τον τραυματισμό του τον Δεκέμβρη και δεν έχει seamless κιβώτιο στη μοτοσυκλέτα του, εν τούτοις ο Aleix Espargaro έκανε καταπληκτική δουλειά στην Sepang την περασμένη εβδομάδα κι έφερε την Suzuki του μέσα στη δεκάδα!

 

Επιπρόσθετα, το μεγάλο κέρδος από το πρόσφατο τεστ ήταν το γεγονός ότι ο κινητήρας δεν παρουσίασε προβλήματα αξιοπιστίας, σαν και αυτά που είχαν ταλαιπωρήσει τον Randy de Puniet στην έκτακτη συμμετοχή της Suzuki στο Γύρο της Valencia.

 

«Κάναμε καλή δουλειά αυτές τις τρεις ημέρες. Ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο, αλλά νομίζω ότι η διαφορά μας από τους άλλους δεν είναι τόσο μεγάλη. Αν εξαιρέσουμε τις δυο εργοστασιακές Honda, δεν είμαστε μακριά. Ανυπομονώ για το επόμενο τεστ».

 

Στη συνέχεια δεν ήθελε να αποκαλύψει πόσο του «κόστιζε» σε χρόνο ο αδύναμος κινητήρας της GSX-RR του. «Δεν ξέρω. Το να λέμε ένα δευτερόλεπτο, ή μισό, δεν έχει νόημα. Θεωρώ ότι με την ιπποδύναμη που έχουμε, μπορούμε να πάμε και πιο γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε δουλειά μπροστά μας».

 

«Προφανώς όταν θα έχουμε παραπάνω ιπποδύναμη θα βελτιωθούμε και πολύ. Ειδικά σ’ αυτή την πίστα, που είναι μια από τις πιο γρήγορες και πιο δύσκολες πίστες του Πρωταθλήματος. Και αυτό είναι καλό, διότι σημαίνει ότι όταν θα φτάσουμε σε άλλες πίστες θα είμαστε πιο δυνατοί».

 

«Βελτιωθήκαμε αρκετά στα ηλεκτρονικά, αλλά όχι όσο θα ήθελα γιατί χρειαζόμαστε ακόμα λίγο παραπάνω πρόσφυση στον πίσω τροχό. Βελτιώσαμε και τη γεωμετρία του πλαισίου. Μ’ αρέσει αυτή η μοτοσυκλέτα. Μπορείς να μπεις με τα φρένα και να είσαι επιθετικός, πράγμα που ταιριάζει και στο δικό μου στυλ οδήγησης».

 

Το θέμα με την αξιοπιστία του κινητήρα κόστισε περίπου πέντε-έξι εβδομάδες στους μηχανικούς του εργοστασίου για να καταλάβουν τι δεν πήγαινε καλά και να το διορθώσουν. Αυτό μπορεί να έφερε πίσω τα άλλα ζητήματα (περισσότερη δύναμη), αλλά τουλάχιστον η Sepang1 βγήκε απροβλημάτιστα όσον αφορά στο μοτέρ. ‘Ετσι, όπως τόνισε και ο Aleix Espargaro, δεν γνωρίζει ούτε ο ίδιος πότε θα αναβαθμιστεί ο κινητήρας.

 

Τέλος, αναφορικά με τη δική του κατάσταση, ο Espargaro υπογράμμισε ότι δεν είναι ακόμα εντελώς έτοιμος, μετά τον τραυματισμό του στο γόνατο κατά τη διάρκεια προπόνησης στο χειμερινό διάλειμμα.

 

«Ήταν σφοδρή η πτώση μου κι έμεινα στο κρεβάτι για περίπου ένα μήνα. Προπονήθηκα για δέκα ημέρες μόνο και πραγματικά υπέφερα κατά τη διάρκεια του τεστ. Μόλις επανέλθω θα προπονούμαι 10 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα, για να είμαι σε καλύτερη κατάσταση στο επόμενο τεστ. Στο Qatar θα είμαι σίγουρα στο 100%», ισχυρίστηκε.

Επόμενο άρθρο »

H Bridgestone για την Sepang1

« Προηγούμενο άρθρο

Το πλήρες seamless κιβώτιο στην Tech3!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ