• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang1: Michelin Test
Ελάχιστες πληροφορίες, μεγάλη μυστικότητα
Νέα 09/02/2015 - 14:19

Οι περισσότεροι αναβάτες έφυγαν την Παρασκευή, μετά το τέλος των δοκιμών στην πίστα Sepang της Μαλαισίας, ωστόσο τα εργοστάσια έμειναν για μια ημέρα δοκιμών με τα ελαστικά της Michelin, που θα αντικαταστήσουν αυτά της Bridgestone.

 

Για νομικούς περισσότερο λόγους, το τεστ έγινε κάτω από σχεδόν πλήρη μυστικότητα, με τους δοκιμαστές των εργοστασίων να μην κάνουν καθόλου δηλώσεις για τις εντυπώσεις τους από τα ελαστικά του Γάλλου κατασκευαστή.

 

Παράλληλα δεν καταγράφηκαν και οι χρόνοι τους, αν και ήταν αρκετοί δημοσιογράφοι που προσπαθούσαν με χρονόμετρα να καταγράψουν τις επιδόσεις των οδηγών μέσα απ’ την πίστα!

 

Από αυτές τις πληροφορίες λοιπόν, όσων δημοσιογράφων ήταν στην Sepang1, βγαίνει ένα πρώτο συμπέρασμα ότι οι χρόνοι με τα Michelin ήταν ένα με δυο δευτερόλεπτα κάτω, από τους αντίστοιχου χρόνους που έκαναν οι δοκιμαστές με τα Bridgestone.

 

Ο καλύτερος όλων ήταν ο Colin Edwards, ο οποίος - σύμφωνα με τους ανεπίσημους χρόνους - έφτασε στο 2:00,9! Αν αυτή η πληροφόρηση ευσταθή και με δεδομένο το αρχικό ακόμα στάδιο της Michelin, μιλάμε για πολύ καλούς χρόνους!

 

Το πιο ανησυχητικό ήταν οι πολλές πτώσεις των δοκιμαστών και ειδικά στη γρήγορη αριστερή 5η στροφή της πίστας, εκεί που έπεσαν οι αναβάτες της Honda, της Yamaha και της Suzuki. Η Michelin τους είχε προειδοποιήσει γι’ αυτή τη στροφή, ωστόσο το μπροστινό τους πρόδωσε όλους.

 

Ο στόχος του πρώτου αυτού τεστ είναι να μειωθεί ο αριθμός των διαθέσιμων ελαστικών που θα πάρουν στα χέρια τους για να δοκιμάσουν στην Sepang2 οι εργοστασιακοί αναβάτες. Η Michelin έφερε εφτά μπροστινά και πέντε πίσω ελαστικά και βάσει της πληροφόρησης, θέλει να τα μειώσει σε τρία (μπρος-πίσω) για το δεύτερο τεστ στην Μαλαισία.

 

Αυτός θα είναι και ο αριθμός γομών που θέλει να φέρνει σε κάθε Grand Prix η Michelin από το 2016. Σύμφωνα με πληροφορίες, η βασική κατασκευή των ελαστικών της (σκελετός, γόμες, προφίλ) θα οριστικοποιηθεί τον Ιούλιο.

Επόμενο άρθρο »

Το πλήρες seamless κιβώτιο στην Tech3!

« Προηγούμενο άρθρο

Ανυπομονούν για την GP15 στην Ducati!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ