• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang1 1η Ημέρα: Αναλυτικό ρεπορτάζ
Ο Marquez «έκλεψε» την πρώτη θέση πέντε λεπτά πριν το τέλος!
Νέα 04/02/2015 - 15:31

 

Ολόκληρη η σχάρα εκκίνησης του MotoGP για το 2015 βρέθηκε στην πίστα της Sepang στην Μαλαισία για την 1η ημέρα των δοκιμών, πλην του Yonny Hernandez της Pramac Ducati τον οποίο αντικατέστησε ο δοκιμαστής των κόκκινων, Michele Pirro. Το παρόν στην μακρινή Μαλαισία έδωσαν και ορισμένοι δοκιμαστές των εργοστασίων.

 

Καθ’ όλη σχεδόν τη διάρκεια της ημέρας, ο Valentino Rossi ήταν αυτός που κρατούσε την πρώτη θέση, ωστόσο τα πάντα άλλαξαν πέντε λεπτά πριν από το τέλος, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez να «γράφει» 2:00.262 στον 62ο από τους 63 γύρους που έκανε και να παίρνει αυτός την πρώτη θέση.

 

Το HRC έφτασε στην Μαλαισία με πολλές μοτοσυκλέτες για να δοκιμάσουν οι οδηγοί της ομάδας και οι δοκιμαστές. Όπως φαίνεται και από το φωτογραφικό μας αφιέρωμα (βλ. εδώ), ο Marquez βγήκε στην πίστα με μια μαύρη καμουφλαρισμένη RC213V και με την κανονική μοτοσυκλέτα του 2015. Ο λόγος προφανής: για να κάνουν συγκρίσεις ανάμεσα στη φετινή και την αντίστοιχη μοτοσυκλέτα του 2014.

 

Ο Dani Pedrosa έμεινε 0,483δ πίσω από τον ομόσταυλό του, στην πέμπτη θέση της λίστας με τους χρόνους, με τον βετεράνο αναβάτη του HRC να έχει και μια μικρή πτώση στην 9η στροφή, λίγα λεπτά πριν από το τέλος, χωρίς συνέπειες για τον ίδιο.

 

Ο Valentino Rossi έπρεπε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση, με χρόνο 2:00.380 και 0,118δ πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο στο δρόμο για τον δέκατο Τίτλο της πλούσιας καριέρας του. Ο Ιταλός, όπως και ο Jorge Lorenzo, δοκίμασαν την Μ1 του 2015 με μια κοντύτερη εξάτμιση, το τελικό της οποίας καλύπτεται για να αποφευχθεί η έξοδος φλόγας αλλά και η είσοδος διαφόρων σκουπιδιών.

 

O Vale εγκαινίασε σήμερα και το ειδικό «χειμερινό» του κράνος (στην κατά τ’ άλλα ζεστή Μαλαισία) που θα τον συνοδεύσει σε όλα τα χειμερινά τεστ πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος. Σ’ αυτό (δείτε το εδώ) διακρίνουμε χιονονιφάδες και ταράνδους. Το κλίμα στην Yamaha είναι πολύ καλό και το μόνο για το οποίο πραγματικά «καίγονται» τόσο ο Rossi, όσο και ο Lorenzo, είναι το νέο seamless (και στα κατεβάσματα) κιβώτιο της εταιρείας, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο δεύτερο τεστ της Sepang.

 

Στην Monster Tech 3 δεν έχουν πάρα πολλά πράγματα να δοκιμάσουν και το βάρος έπεσε κυρίως στο στήσιμο των M1 του Pol Espargaro και του Bradley Smith. Οι μοτοσυκλέτες τους είναι σχεδόν οι ίδιες με αυτές που ολοκλήρωσαν την περασμένη σεζόν. Ο πρώτος είχε μια μικρή πτώση το πρωί, αλλά στη συνέχεια έδειξε καλά στοιχεία και ανέβηκε ως την έκτη θέση. Ο Smith έμεινε πίσω από τον ομόσταυλό του, στην ένατη θέση, ενώ και ο δοκιμαστής της Yamaha, Katsuyuki Nakasuga είχε μια πτώση το πρωί, χωρίς συνέπειες.

 

Το δίδυμο της νέας CWM-LCR Honda, Cal Crutchlow και Jack Miller βγήκαν στην πίστα για να δουλέψουν με τις RC213V και την OPEN Honda (RC213V-RS) αντίστοιχα, ολοκληρώνοντας ο μεν Βρετανός στη 10η θέση και ο δε Αυστραλός στην 19η. Ο Miller ήταν ο καλύτερος rookie σήμερα κι έριξε κυρίως το βάρος στην κατανόηση των ηλεκτρονικών της μοτοσυκλέτας του και ειδικότερα του traction control. Από την άλλη, ο Crutchlow χρησιμοποίησε την πρώτη ημέρα κυρίως για να συνηθίσει εκ νέου την καινούργια του εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

 

Ο αναβάτης της Estrella Galicia Marc VDS, Scott Redding, απογοήτευε μερικές ώρες πριν από την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας, καθώς βρισκόταν εκτός 15άδας και με διαφορά από την κορυφή στα 2,3δ. Προς το τέλος όμως - και καθώς η θερμοκρασία έπεφτε - ο Βρετανός κατάφερε να κερδίσει έδαφος και να ανέβει στην 11η θέση, κάνοντας πολλούς γύρους και μένοντας 1,6δ από την κορυφή και δυο δέκατα πίσω από τον Crutchlow.

 

Στο στρατόπεδο της Ducati, ο Andrea Dovizioso και ο νέος του ομόσταυλος, Andrea Iannone, ανέβηκαν στην GP14,3 μια αναβάθμιση της GP14,2 με την οποία ολοκλήρωσαν την περσινή σεζόν. Το σημαντικό τεστ για τους κόκκινους θα γίνει στα τέλη του μήνα - και πάλι στην Sepang - όπου θα μπει στην πίστα για πρώτη φορά η ολοκαίνουργια GP15. Ο Dovi πήρε την τέταρτη θέση σήμερα, ενώ ο Iannone (ο οποίος δοκίμασε ένα νέο μπροστινό φέρινγκ) πήρε την έβδομη θέση.

 

Για την Aprilia, ο Michael Laverty - δοκιμαστής πλέον του εργοστασίου - βγήκε πρώτος για να δοκιμάσει τη νέα μοτοσυκλέτα με τις πνευματικές βαλβίδες και μετά ήρθε η ώρα των εργοστασιακών οδηγών. Τόσο ο Alvaro Bautista (15ος), όσο και ο Marco Melandri (26ος) δούλεψαν πολύ με τις μοτοσυκλέτες τους, με τον τελευταίο όμως να είναι ίσως η μεγαλύτερη απογοήτευση της πρώτης ημέρας. Τα μηχανικά προβλήματα δεν έλειψαν και για τους δυο και κυρίως για τον Ιταλό.

 

Ο σχετικά πρόσφατος τραυματισμός του Aleix Espargaro δεν φάνηκε να τον αποθαρρύνει και ο Ισπανός άσος κατάφερε να κάνει τον 14ο χρόνο σήμερα, με διαφορά κάτω από δυο δευτερόλεπτα από την κορυφή. Καλή η παρουσία και του Maverick Vinales, ο οποίος περιόρισε τη διαφορά του από τον ομόσταυλό του κάτω από το δευτερόλεπτο, τερματίζοντας στην 21η θέση. Όπως και παραπάνω, πρώτα βγήκε στην πίστα ο δοκιμαστής της ομάδας - Takuya Tsuda - για να δοκιμάσει τη νέα μοτοσυκλέτα με την κοντύτερη εξάτμιση και μετά δόθηκε το πράσινο φως για τους εργοστασιακούς.

 

Με τον Hernandez απών από το γκαράζ της Pramac Ducati, ο Michele Pirro - ο οποίος τον αντικατέστησε - δούλεψε κυρίως με τα ηλεκτρονικά της GP14,2 που είχε στη διάθεσή του και τερμάτισε στην 12η θέση. Με διαφορά κάτω από δυο δέκατα τον ακολούθησε το καινούργιο πρόσωπο στο γκαράζ της ομάδας, ο Danilo Petrucci, μια πολύ ενθαρρυντική παρουσία με διαφορά κάτω από δυο δευτερόλεπτα από την κορυφή. Να σημειώσουμε ότι ο Petrucci είναι με την GP14,1 στην Μαλαισία.

 

Οι Barbera (18ος) και Di Meglio (23ος) δοκίμασαν το καινούργιο OPEN software της Magneti Marelli - όπως και όλοι οι άλλοι αναβάτες της υποκατηγορίας - το οποίο έχει βελτιωθεί στο traction control και στις ρυθμίσεις αντί σούζας (anti wheelie). Βελτιώσεις που αναμένεται να συνδράμουν τους αναβάτες στην προσπάθειά τους για καλύτερα αποτελέσματα το 2015.

 

Αυτός που εντυπωσίασε σήμερα ήταν ο Stefan Bradl της Forward Racing. Ο Γερμανός, για τον οποίο το HRC δεν εκφραζόταν και με τα πλέον κολακευτικά λόγια μετά την μέτρια περσινή του σεζόν, ανοίγει καινούργιο κεφάλαιο στην καριέρα του. Ο Γερμανός αντιμετώπισε προβλήματα με τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας του στην αρχή και μόνο την τελευταία ώρα κατάφερε να «γράψει» καλούς χρόνους. Ο Bradl έδειξε τα διαπιστευτήριά του παίρνοντας την όγδοη θέση, με διαφορά μόλις 1,3δ από την κορυφή.

 

Ο Eugene Laverty ήταν 22ος και στοχεύει στο να καλύψει την απόστασή του από τον Nicky Hayden που ήταν 17ος. Ο Karel Abraham - με την ίδιων προδιαγραφών μοτοσυκλέτα - τερμάτισε στην 24η θέση. Ο Alex de Angelis είχε δύσκολο έργο πάνω στην ART μοτοσυκλέτα του και πήρε την 27η θέση. Τα καλά νέα για τον De Angelis είναι ότι μάλλον θα έχει το εργοστασιακό software της Aprilia στο δεύτερο τεστ της Μαλαισίας.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Δουλεύουμε με μικρά βήματα

« Προηγούμενο άρθρο

1η Ημέρα: Sepang1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα