• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang 1: Το τεστ ξεκινάει!
Από αύριο στην πίστα της Μαλαισίας
Νέα 03/02/2015 - 10:16

Δυο μήνες περίπου έχουν περάσει από τότε που οι αναβάτες του MotoGP ανέβηκαν για τελευταία φορά στις μοτοσυκλέτες τους. Αύριο όμως η αναμονή για όλους τελειώνει, καθώς ξεκινάει το πρώτο επίσημο τεστ της χρονιάς στην πίστα της Μαλαισίας!

 

Αν μη τι άλλο, την πρώτη ημέρα οι χρόνοι θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα, αλλά δεν θα αποτελέσει μεγάλη έκπληξη αν στην κορυφή δούμε μια Honda και ειδικότερα αυτή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez! Ο Ισπανός, μαζί με τον Dani Pedrosa θα αξιολογήσουν τις αναβαθμίσεις του εργοστασίου στις μοτοσυκλέτες τους, καθώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη πρεμιέρα στην πίστα του Qatar, στα τέλη του Μάρτη.

 

Από την άλλη, είναι βέβαιο ότι οι δυο οδηγοί της Yamaha - Valentino Rossi και Jorge Lorenzo - δεν θα καθίσουν με σταυρωμένα χέρια και θα πιέσουν στο όριο τις μοτοσυκλέτες του 2015, ώστε να είναι βέβαιοι ότι δεν θα υστερούν σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους στο ξεκίνημα της σεζόν.

 

Ο Andrea Dovizioso και ο νέος του ομόσταυλος, Andrea Iannone, θα έχουν στην Sepang 1 μια αναβάθμιση της GP14 - την GP14,3 - καθώς η ολοκαίνουργια GP15 θα κάνει το ντεμπούτο της στο δεύτερο τεστ της Sepang, το οποίο θα ξεκινήσει στις 23 Φεβρουαρίου.

 

Στο στρατόπεδο της Suzuki, οι Aleix Espargaro και Maverick Vinales θα προσπαθήσουν να κάνουν όσο περισσότερους γύρους μπορούν πάνω στις GSX-RR τους. Ειδικότερα ο πρώτος, έχει δουλέψει σκληρά για να επανέλθει στο 100% της φυσικής του κατάστασης, μετά τον τραυματισμό του στο πόδι τον περασμένο Δεκέμβριο, κατά τη διάρκεια προπόνησης.

 

Εν αναμονή των νέων χρωμάτων της CWM-LCR Honda, που θα έχουν έντονο το ελληνικό στοιχείο μετά τη μεγάλη χορηγία της CWM και του Αντώνη Κωνσταντίνου στην ομάδα, οι οδηγοί της θα έχουν την ευκαιρία και πάλι να πάρουν χρόνο πάνω στις νέες τους μοτοσυκλέτες. Ο Cal Crutchlow στην εργοστασιακή Honda και ο Jack Miller στην OPEN Honda (RC213V-RS) την οποία οδήγησε τόσο στην Valencia, όσο και σ’ ένα ιδιωτικό τεστ στα τέλη Νοεμβρίου στην Sepang.

 

Να ξεπεράσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την απραξία των δυο μηνών θέλει και ο Scott Redding, με τον Βρετανό να αγωνίζεται τη νέα σεζόν με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Honda στην καινούργια ομάδα που κάνει την εμφάνισή της στη μεγάλη κατηγορία: την Estrella Galicia Marc VDS.

 

Μια άλλη ομάδα, με διαφορετικά χρώματα και δομή, είναι αυτή του Fausto Gresini (Factory Aprilia Gresini), ο οποίος βασίζεται στην εμπειρία των Alvaro Bautista και Marco Melandri για καλές εμφανίσεις στο φετινό Πρωτάθλημα. Πολύτιμη εμπειρία θα συνεχίσουν να μαζεύουν και οι Stefan Bradl και Loris Baz, οι οποίοι θα οδηγούν τη νέα χρονιά την πρωταθλήτρια OPEN μοτοσυκλέτα της Yamaha στην NGM Mobile Forward Racing, με την τελευταία να ρίχνει το βάρος αποκλειστικά στο πλαίσιο της Yamaha.

 

Μια από τις ομάδες που θα συνεχίσουν χωρίς αλλαγές και τη νέα χρονιά, είναι αυτή της Monster Tech 3 που έχει στις τάξεις της τους νεαρούς Pol Espargaro και Bradley Smith. Ο πρώτος, rookie της χρονιάς πέρυσι, συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, καθώς πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν από τον Ισπανό να αποτελέσει μια ευχάριστη έκπληξη πάνω στην M1 του.

 

Αλλού, οι Danilo Petrucci (Pramac Racing) και Hector Barbera / Mike Di Meglio (Avintia Racing) θα ανέβουν και πάλι πάνω στις μοτοσυκλέτες της Ducati, την ώρα που ο ομόσταυλος του πρώτου, Yonny Hernandez, θα βλέπει από μακριά τις προσπάθειες των συναθλητών του, καθώς αναρρώνει από έναν τραυματισμό στον ώμο του. Τη θέση του στο τεστ θα πάρει ο δοκιμαστής της Ducati, Michele Pirro.

 

Το νέο απόκτημα της Drive M7 Aspar, Eugene Laverty, θα έχει στραμμένη την προσοχή του στους χρόνους του ομόσταυλού του Nicky Hayden, καθώς και οι δυο τους από φέτος θα οδηγούν την αναβαθμισμένη - και πολλά υποσχόμενη - OPEN Honda. Την ίδια μοτοσυκλέτα έχει στη διάθεσή του και ο Karel Abraham, ενώ ο Alex de Angelis θα έχει το πολύ δύσκολο έργο να μείνει κοντά στους αντιπάλους του, πάνω στην Aprilia του.

 

Να θυμίσουμε ότι το τεστ θα διαρκέσει τέσσερεις ημέρες, με τις πρώτες τρεις να διεξάγονται με ελαστικά της Bridgestone, ενώ την τέταρτη - και με σημαντικά μειωμένο τον αριθμό των αναβατών - θα γίνουν δοκιμές με τα αντίστοιχα της Michelin που θα επιστρέψει στο MotoGP το 2016. 

Επόμενο άρθρο »

Suzuki: Τώρα αρχίζει η αληθινή προετοιμασία!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Nakamoto απαντά σε Schwantz/Doohan

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα