• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: Η Honda ήταν ό,τι περίμενα!
Βλέποντάς την στη TV και οδηγώντας δίπλα στους Dani και Stefan!
Νέα 25/11/2014 - 12:20

Ο Cal Crutchlow μίλησε με ενθουσιασμό για τη νέα του μοτοσυκλέτα, την RC213V, την οποία και είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει στο πρόσφατο τριήμερο τεστ της Βαλένθια.

Ο Βρετανός, στη νέα του ομάδα την CWM-LCR Honda, δούλεψε πάρα πολύ στη Βαλένθια, πειραματιζόμενος κυρίως με τις ρυθμίσεις της RV213V, ενώ εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο που η μοτοσυκλέτα παίρνει τις στροφές!

«Ήταν αυτό που περίμενα, βλέποντάς την στην τηλεόραση και οδηγώντας δίπλα στους Stefan και Dani. Υπάρχουν μερικά πολύ δυνατά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Φυσικά κάποια είναι καλά και κάποια δεν ξέρεις μέχρι να την οδηγήσεις. Είναι δύσκολο να βελτιωθείς αμέσως και να την κατανοήσεις, όταν έχεις τόσα πολλά να σκεφτείς», σημείωσε ο πρώην αναβάτης της Ducati.

«Είμαι ευχαριστημένος με το πόσο καλά σταματά και στρίβει με λιγότερο ρίσκο. Μπορούσα να φρενάρω δυνατά, με τη μοτοσυκλέτα να είναι πλαγιασμένη, αλλά όπως είπα δοκιμάσαμε τόσα πολλά που ήταν αδύνατον να πάω γρήγορα. Δοκίμαζα κάτι σε μια στροφή και μετά, χωρίς να παρατήσω το γύρο, δεν πίεζα».

Στην CWM-LCR Honda, ομάδα που έχει φέρει έντονο το Ελληνικό στοιχείο στο paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο Cal Crutchlow ξεκινά μια καινούργια συνεργασία με αρχιμηχανικό τον Christophe Bourguignon, ολοκληρώνοντας τρία χρόνια δουλειάς με τον Daniele Romagnoli.

«Προφανώς υπάρχει ένα τελείως διαφορετική αίσθηση, αλλά είναι καλός και γνωρίζει απ’ έξω και ανακατωτά τη μοτοσυκλέτα! Ξέρει τι ζητούν οι Γιαπωνέζοι μηχανικοί και πως θα βελτιωθούν τα πράγματα. Αν δυσκολευόμαστε κάπου, τότε κοιτά τα δεδομένα και αμέσως θα βρει τη λύση».

Στη συνέχεια υπογράμμισε τη δυσκολία του να συγκρίνει κάποια δεδομένα με αυτά είτε του Marc Marquez - εξαιτίας του ιδιαίτερου στυλ του - είτε του Dani Pedrosa, εξαιτίας της διαφοράς βάρους.

«Στη Honda ξέρουν τι πρέπει να βελτιώσουν κι έχουν πολύ έξυπνους ανθρώπους. Κατανοούν τι λένε οι Marc και Dani, ακόμα και τα δικά μο σχόλια ήταν κοντά στα δικά τους. Έχουμε θέμα με την πρόσφυση στο πίσω μέρος και στα πλάγια».

«Το να την οδηγάς είναι μεγάλη πρόκληση, διότι κοιτώντας τον Marc βλέπεις ότι έχει τελείως διαφορετικό στυλ από τον Dani. Οδηγά με εντελώς διαφορετικό τρόπο κι από εμένα κι έτσι είναι δύσκολο να καταλάβεις τι είναι καλύτερο. Βλέποντας τα δεδομένα του Dani, βλέπεις ότι επιταχύνει πολύ δυνατά και μετά σκέφτεσαι ότι χρειάζομαι περισσότερη πρόσφυση. Αλλά δεν είναι πάντα αυτό σωστό».

«Πρέπει να έχεις κατά νου ότι είναι 20 κιλά πιο ελαφρύς. Στα φρένα, στην τελική, πάντα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι είναι 20 κιλά πιο ελαφρύς».

«Είναι δύσκολο λοιπόν να συμπεράνεις κάτι με τον Dani, ενώ και ο Marc οδηγά τόσο διαφορετικά, είναι σαν ζώο πάνω στη μοτοσυκλέτα κι έχει εμπιστοσύνη και μπορεί και πιέζει πολύ».

Επόμενο άρθρο »

100χλμ στο MotoRanch!

« Προηγούμενο άρθρο

Βράβευση των Πρωταθλητών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ