• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Yamaha για τα πλεονεκτήματα της Ducati
Λειτούργησαν αρνητικά για τις δορυφορικές ομάδες
Νέα 19/11/2014 - 14:23

Μετά τις αλλαγές στους κανονισμούς και την εισαγωγή της OPEN κατηγορίας στο MotoGP, η Ducati αιφνιδίασε τους πάντες περίπου πριν ένα χρόνο, όταν και ανακοίνωνε την πρόθεσή της να αγωνιστεί στη νέα κατηγορία το 2014 και όχι ως εργοστάσιο.

Το βασικό λόγο που θα γινόταν αυτό, αποκάλυψε ο Gigi Dall’Igna που είχε αναλάβει πριν μερικές εβδομάδες το νέο του πόστο ως Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse: οι κόκκινοι δεν ήθελαν με τίποτα να συμπεριληφθούν στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, στον κανονισμό που ίσχυσε από φέτος για τις εργοστασιακές συμμετοχές.

Στο τέλος βρέθηκε συμβιβαστική λύση και η Ducati θα παρέμενε εργοστασιακή συμμετοχή - αυτό σήμαινε ότι θα κρατούσε και το δικό της software στην ECU της Marelli - αλλά με όλα τα πλεονεκτήματα της OPEN.

Υπό το φόβο όμως ότι οι κόκκινοι - ενδεχομένως - να αποκτούσαν ένα μεγάλο προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, μπήκαν μερικές δικλείδες ασφαλείας στις παραχωρήσεις που τους έγιναν. Έτσι, τα 24lt καύσιμο θα γίνονταν 22lt, αν οι κόκκινοι πάρουν μια νίκη ή δυο δεύτερες θέσεις, ή τρεις τρίτες θέσεις στο στεγνό.

Χωρίς βάθρο το 2013, οι κόκκινοι πήραν τρία φέτος, αλλά μόνο η τρίτη θέση του Andrea Dovizioso στο Τέξας ήταν στο στεγνό. Παράλληλα, αν η Ducati πάρει τρεις νίκες, τότε θα χάσει το έξτρα μαλακό λάστιχο. Αυτό δηλαδή που τους δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στις κατατακτήριες - 11 φορές φέτος ξεκίνησε Desmosedici από την πρώτη σειρά, συμπεριλαμβανομένης και της pole του Dovizioso στην Ιαπωνία - αλλά τους δυσκολεύει πολύ σε συνθήκες αγώνα.

Το ζητούμενο πάντως για τους κόκκινους, είναι ότι ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων, θα κρατήσουν αυτό που ήθελαν εξαρχής, την ελευθερία δηλαδή να εξελίσσουν τον κινητήρα τους, τουλάχιστον μέχρι το 2016 όταν θα ισχύουν ίδιοι κανόνες για όλους τους αγωνιζόμενους.

Εδώ να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό, κάθε νέο εργοστάσιο που θα μπαίνει στο Πρωτάθλημα - όπως η Suzuki και η Aprilia το 2015 - θα έχει τις παραχωρήσεις τις OPEN κατηγορίας.

Yamaha: Τα πλεονεκτήματα της Ducati, «τιμωρούν» τις δορυφορικές ομάδες

Ο Lin Jarvis, Γενικός Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της Yamaha, θεωρεί ότι τα μεγαλύτερα θύματα των παραχωρήσεων που έγιναν στη Ducati, είναι οι δορυφορικές ομάδες της Yamaha και της Honda. «Για τα εργοστάσια δεν υπάρχει θέμα, καθώς τα πλεονεκτήματα της Ducati δεν επηρέασαν την κούρσα για τον Τίτλο. Ωστόσο λειτούργησαν αρνητικά σε κάποιες περιπτώσεις για τις δορυφορικές ομάδες, επειδή οι αναβάτες τους μπορεί να τα πήγαν εξαιρετικά σε κάποιες κατατακτήριες ή σε κάποιους αγώνες, αλλά να έχασαν από κάποιες Ducati στο τέλος. Έτσι είναι κάπως δύσκολο να είσαι δορυφορική ομάδα, όταν περιορίζεσαι από τους κανόνες για τα εργοστάσια...».

Επόμενο άρθρο »

MotoGP 2014: Τα αριθμητικά δεδομένα!

« Προηγούμενο άρθρο

H Honda για τα πλεονεκτήματα της Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ