• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Honda για τα πλεονεκτήματα της Ducati
Ήταν σωστό και λογικό που τους παραχωρήθηκαν αυτά!
Νέα 19/11/2014 - 12:26

Μετά τις αλλαγές στους κανονισμούς και την εισαγωγή της OPEN κατηγορίας στο MotoGP, η Ducati αιφνιδίασε τους πάντες περίπου πριν ένα χρόνο, όταν και ανακοίνωνε την πρόθεσή της να αγωνιστεί στη νέα κατηγορία το 2014 και όχι ως εργοστάσιο.

Το βασικό λόγο που θα γινόταν αυτό, αποκάλυψε ο Gigi Dall’Igna που είχε αναλάβει πριν μερικές εβδομάδες το νέο του πόστο ως Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse: οι κόκκινοι δεν ήθελαν με τίποτα να συμπεριληφθούν στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, στον κανονισμό που ίσχυσε από φέτος για τις εργοστασιακές συμμετοχές.

Στο τέλος βρέθηκε συμβιβαστική λύση και η Ducati θα παρέμενε εργοστασιακή συμμετοχή - αυτό σήμαινε ότι θα κρατούσε και το δικό της software στην ECU της Marelli - αλλά με όλα τα πλεονεκτήματα της OPEN.

Υπό το φόβο όμως ότι οι κόκκινοι - ενδεχομένως - να αποκτούσαν ένα μεγάλο προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, μπήκαν μερικές δικλείδες ασφαλείας στις παραχωρήσεις που τους έγιναν. Έτσι, τα 24lt καύσιμο θα γίνονταν 22lt, αν οι κόκκινοι πάρουν μια νίκη ή δυο δεύτερες θέσεις, ή τρεις τρίτες θέσεις στο στεγνό.

Χωρίς βάθρο το 2013, οι κόκκινοι πήραν τρία φέτος, αλλά μόνο η τρίτη θέση του Andrea Dovizioso στο Τέξας ήταν στο στεγνό. Παράλληλα, αν η Ducati πάρει τρεις νίκες, τότε θα χάσει το έξτρα μαλακό λάστιχο. Αυτό δηλαδή που τους δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στις κατατακτήριες - 11 φορές φέτος ξεκίνησε Desmosedici από την πρώτη σειρά, συμπεριλαμβανομένης και της pole του Dovizioso στην Ιαπωνία - αλλά τους δυσκολεύει πολύ σε συνθήκες αγώνα.

Το ζητούμενο πάντως για τους κόκκινους, είναι ότι ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων, θα κρατήσουν αυτό που ήθελαν εξαρχής, την ελευθερία δηλαδή να εξελίσσουν τον κινητήρα τους, τουλάχιστον μέχρι το 2016 όταν θα ισχύουν ίδιοι κανόνες για όλους τους αγωνιζόμενους.

Εδώ να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό, κάθε νέο εργοστάσιο που θα μπαίνει στο Πρωτάθλημα - όπως η Suzuki και η Aprilia το 2015 - θα έχει τις παραχωρήσεις τις OPEN κατηγορίας.

Honda: Σκοπός να παραμείνει η Ducati στο Πρωτάθλημα!

Η Honda, μέσω του LivioSuppo, δηλώνει απερίφραστα τη θέλησή της να βοηθήσει τους κατασκευαστές να μείνουν στο άθλημα. «Ειλικρινά, νομίζω ότι ως Honda συμφωνούμε σε κάτι τέτοιο. Κάναμε κάτι παρόμοιο άλλωστε και με τη Suzuki», σχολίασε ο Suppo, αναφερόμενος στο παρελθόν όταν είχαν δοθεί περισσότεροι κινητήρες στο εργοστάσιο. «Μιλάμε για ανταγωνισμό και είναι καλό, όπως του χρόνου που θα έχουμε πολλούς κατασκευαστές. Ήταν απολύτως κατανοητό ότι τα αποτελέσματα της Ducati πέρυσι δεν ήταν καθόλου ικανοποιητικά κι έπρεπε να βελτιώσουμε τις πιθανότητες της Ducati να παραμείνει στο Πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο σκοπός μας, διότι η Ducati είναι μια δυνατή φίρμα που φέρνει αξία στο Πρωτάθλημα. Έτσι, ήταν σωστό που τους δόθηκε ένα πλεονέκτημα και πιστεύουμε ότι είναι λογικό. Αν βέβαια αρχίζουν και κερδίζουν δέκα αγώνες στη σειρά, τότε θα πρέπει να το ξανασκεφτούμε! Για την ώρα είναι εντάξει όμως. Άλλωστε το 2016 όλοι θα είμαστε στο ίδιο επίπεδο».

Επόμενο άρθρο »

H Yamaha για τα πλεονεκτήματα της Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Valencia Test: Moto2 και Moto3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ