• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Τι χρειάζεται το ελαστικό;
Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να το κατανοήσουμε
Νέα 17/10/2014 - 15:46

Ο Marc Marquez ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα του 16ου Γύρου της φετινής σεζόν στην τρίτη θέση, πίσω από τους Jorge Lorenzo και Aleix Espargaro, αλλά με την τελευταία του έξοδο στις ΕΔ2, έδειξε σημάδια σταθερότητας και πολύ καλού ρυθμού.

Βέβαια το μεγάλο μέλημα του Ισπανού, όπως και όλων των αναβατών της μεγάλης κατηγορίας, είναι η κατανόηση των νέων ελαστικών (πίσω και μπρος) που έχει φέρει η Bridgestone ειδικά για την πίστα του Phillip Island!

«Σήμερα ρίξαμε το βάρος στα νέα ελαστικά, που είναι τελείως διαφορετικά απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Παράλληλα, είμαστε σε μια πίστα που απαιτεί ένα ακριβές στήσιμο για τη μοτοσυκλέτα, επειδή έχει μερικές πολύ γρήγορες στροφές», σχολίασε ο Marquez.

«Το απόγευμα κάναμε ένα θετικό βήμα εμπρός κι ένοιωθα πολύ καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά διότι υπάρχουν ακόμα σημεία στα οποία μπορούμε να βελτιωθούμε. Πάντως η αίσθησή μας είναι καλή και ήταν μια θετική ημέρα».

Το να βρει κανείς την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην πρόσφυση του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας και στην αντίστοιχη του μπροστά, είναι ανέκαθεν ένα από τα δυσκολότερα εγχειρήματα, καθώς πρέπει να γίνουν οι εύστοχοι συμβιβασμοί σε κάτι, για να βγεις κερδισμένος συνολικά σε κάτι άλλο!

«Το πρωί δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση στο πίσω μέρος, αλλά το απόγευμα ήταν καλύτερα τα πράγματα και καταφέραμε να τη βελτιώσουμε. Φυσικά όμως χάσαμε κάπου αλλού! Τώρα το πιο σημαντικό για εμάς είναι να βρούμε το κατάλληλο set-up για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση κι επίσης να κατανοήσουμε το ελαστικό και τι χρειάζεται».

Τέλος, να σημειώσουμε ότι στις δυο τελευταίες του εξόδους στην πίστα - το απόγευμα - ο Marquez χρησιμοποίησε το ασύμμετρο μπροστινό, το οποίο «...δείχνει να δουλεύει καλά. Στη δεξιά πλευρά έχει πιο μαλακή γόμα και στα φρένα έχουμε καλύτερη αίσθηση. Είδαμε βέβαια πολλές πτώσεις και αυτό διότι η πίστα είναι γρήγορη και μ’ ένα λάθος είναι εύκολο να πέσεις».

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Ασύμμετρο μπροστινό ή όχι;

« Προηγούμενο άρθρο

Επηρεάστηκε ο Bradl από τα ελαστικά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ