• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brno Test: Marquez μπροστά από Lorenzo!
Honda και Yamaha δοκίμασαν τις μοτοσυκλέτες του 2015
Νέα 19/08/2014 - 10:23

Μετά τον Κυριακάτικο αγώνα στην πίστα του Brno, οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας βγήκαν ξανά στην πίστα χτες Δευτέρα, για το επίσημο τεστ στην Τσεχία. Οι δοκιμές ξεκίνησαν με καλό καιρό, ωστόσο το απόγευμα η θερμοκρασία έπεσε, ενώ για πολύ λίγο άρχισε να βρέχει.

Για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, ήταν ο Jorge Lorenzo αυτός που κρατούσε τον καλύτερο χρόνο, αποδεικνύοντας και πάλι ότι είναι σε πολύ κατάσταση. Μαζί με τον Valentino Rossi, το δίδυμο της Movistar Yamaha έκανε δοκιμές τόσο στη νυν μοτοσυκλέτα τους, όσο και σ’ αυτήν του 2015, με ανάμεικτα συναισθήματα τόσο για το πλαίσιο, όσο και για τον κινητήρα.

Το HRC, απόλυτος κυρίαρχος στο φετινό Πρωτάθλημα με 11 νίκες, είδε τους αναβάτες του να ολοκληρώνουν στην πρώτη και στην τρίτη θέση. Ο Marquez όπως φάνηκε δεν του άρεσε καθόλου που έχασε τη νίκη στην Τσεχία και ήταν ο πρώτος που περίμενε να βγει στην πίστα. Δοκιμάζοντας τόσο τη φετινή μοτοσυκλέτα, όσο και αυτή του 2015, κατάφερε στο τέλος να περάσει για 0,155δ τον Lorenzo.

Στην πίστα έδωσε το παρόν και ο Loris Capirossi, υπεύθυνος Ασφαλείας της Dorna πια, με τον Ιταλό να ανεβαίνει σε τρεις μοτοσυκλέτες: στην OPEN Honda του Karel Abraham και στις δυο Yamaha της Forward Racing. «Πραγματικά το διασκέδασα, μιας και είχαν περάσει δυο χρόνια από τότε που οδήγησα MotoGP μοτοσυκλέτα. Έχουν γίνει μεγάλα βήματα από τότε! Οι αναβάτες είναι πολύ τυχεροί που οδηγούν τέτοιες μοτοσυκλέτες», σχολίασε.

Στην ομάδα της Forward Yamaha, ο Aleix Espargaro είχε την ευκαιρία να δουλέψει στο set-up της μοτοσυκλέτας του και να δοκιμάσει μια ελαφρώς αναβαθμισμένη έκδοση του OPEN λογισμικού που έφερε η Magneti Marelli, που αποκάλυψε ότι σημαντική αναβάθμιση σ’ αυτό δεν θα υπάρξει μέχρι τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Βαλένθια. Πολλή δουλειά είχε και ο Alex de Angelis, που συνεχίζει να μαθαίνει τη μοτοσυκλέτα.

Στην ομάδα του Gresini, ο Alvaro Bautista συνέχισε να δουλεύει κυρίως με τις αναρτήσεις της Showa, προσπαθώντας να λύσει το πρόβλημα με την πρόσφυση στον πίσω τροχό, που τον ταλαιπωρεί εδώ και αρκετό διάστημα. Ο Redding από την άλλη δοκίμασε ένα νέο πιρούνι καθώς και κάποιες μικροαλλαγές στην πίσω ανάρτηση και στα φρένα της Nissin.

Για τον Bradley Smith το τεστ ολοκληρώθηκε νωρίτερα από τους υπόλοιπους, φεύγοντας από την πίστα λίγο μετά το μεσημεριανό διάλειμμα. Μέχρι τότε, δούλεψε κυρίως με το set-up της μοτοσυκλέτας του, επιβεβαιώνοντας με το ρυθμό του ότι δεν είχε καλό ελαστικό την ημέρα του αγώνα. Το ίδιο σχολίαζε και ο Marquez, αλλά ήταν πολύ προσεχτικός στο να μην κατηγορήσει απευθείας το λάστιχο, επιμένοντας ότι δεν είχε βρει με την ομάδα του το κατάλληλο στήσιμο.

Οι δυο αναβάτες της Tech 3 στην 6η και 8η θέση, είχαν ανάμεσά τους τον Stefan Bradl, ο οποίος προσπαθούσε να βρει λύση στο πρόβλημα υποστροφής που είχε την προηγούμενη ημέρα στον αγώνα. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Bautista και Yonny Hernandez, ο τελευταίος που έπεσε κάτω από το 1:57 και η μια από τις δυο Ducati που έδωσαν το παρόν χτες στην Τσεχία, μιας και οι εργοστασιακοί οδηγοί απουσίαζαν, έχοντας προγραμματίσει ιδιωτικό τεστ στις 25/26 Αυγούστου στο Misano.

Επόμενο άρθρο »

Έσβησε τις όποιες αμφιβολίες ο Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Brno Test: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ