• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αργεί το ντεμπούτο της GP15!
«Προτιμώ ν’ αρχίσουμε καλά, παρά νωρίς!»
Νέα 15/08/2014 - 21:05

Η νέα και πολυαναμενόμενη GP15 της Ducati, θα αργήσει να κάνει το ντεμπούτο της στις πίστες, καθώς όπως αποκάλυψε σήμερα ο Gigi DallIgna - στη συνέντευξη τύπου που έδωσαν τα τρία εργοστάσια στην Τσεχία - αντί για τη Βαλένθια θα δούμε τη νέα μοτοσυκλέτα στο πρώτο τεστ της Μαλαισίας το 2015.

Ο DallIgna έχει ολοκληρώσει τη σχεδίαση της νέας GP15, η οποία θα είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, ωστόσο σε σχέση με τους αντιπάλους της, οι κόκκινοι θα έχουν πολύ αργά τη νέα Desmosedici για να την εξελίξουν.

Ο Ιταλός πάντως έδωσε τη δική του απάντηση: «Ναι, αλλά θέλω να μαζέψω όλες τις πληροφορίες προτού ξεκινήσουμε με τη νέα μοτοσυκλέτα. Προτιμώ να γίνει πιο αργά αυτό, αλλά με τη σωστή μοτοσυκλέτα».

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα διορθωθεί το χρόνιο πρόβλημα της υποστροφής, που ταλαιπωρεί την ιταλίδα. «Είναι δύσκολο να πω σε μερικές κουβέντες τι πρέπει να κάνουμε για να το λύσουμε. Το σίγουρο είναι ότι το δουλεύουμε».

«Έχουμε δοκιμάσει διάφορες αλλαγές στο στήσιμο από την αρχή της χρονιάς κι έχουμε μερικές ιδέες για να το λύσουμε, ή να το μειώσουμε. Έχουμε και μερικά νέα πράγματα να δοκιμάσουμε μέσα στη σεζόν», πρόσθεσε.

Για να πάρει τις απαραίτητες πληροφορίες που ήθελε, ο DallIgna παραδέχτηκε ότι έχει πάρει ρίσκα τη φετινή σεζόν, με τον Andrea Iannone να έχει χρησιμοποιήσει ήδη τους εννέα από τους δώδεκα κινητήρες και να κινδυνεύει να ξεκινήσει κάποιον αγώνα από την pit lane.

«Το πιο σημαντικό φέτος, είναι να εξελίξουμε τη μοτοσυκλέτα και γι’ αυτό έχουμε πάρει μερικά ρίσκα, συμπεριλαμβανομένου του να ξεκινήσει από την pit lane ο Iannone, αν του τελειώσουν οι κινητήρες».

Τέλος, ο ιθύνων νους πίσω από την GP15 υπογράμμισε τη βεβαιότητά του ότι η Honda - το εργοστάσιο που κυριαρχεί τα τελευταία δυο χρόνια στο Πρωτάθλημα - μπορεί να απειληθεί.

«Το επίπεδο είναι πραγματικά πολύ υψηλό, αλλά θεωρώ ότι όλοι οι κατασκευαστές μπορούν να φτάσουν την Honda. Όλοι μας έχουμε τη δυναμική να εξελίξουμε σ’ αυτό το επίπεδο τις μοτοσυκλέτες μας. Το 2016 θα έχουμε ενιαία ECU και αυτό θα παίξει το ρόλο του στο να μειωθεί η διαφορά, αλλά είναι ένα μέρος της μοτοσυκλέτας και δεν είναι και 100% σίγουρο ότι θα γίνει».

Επόμενο άρθρο »

«Έκπληκτος» ο Lorenzo!

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα