• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Ισπανικό GP (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Προεπισκόπηση του MotoGP της Ισπανίας
Νέα 23/04/2025 - 12:43

Δύο νέα ελαστικά Pirelli για την Moto2, το supersoft SCX και ένα νέο SC0

Ξεκινώντας από το MotoGP της Ισπανίας, η ενδιάμεση κατηγορία θα έχει δύο νέα πίσω ελαστικά: το supersoft SCX, ήδη διαθέσιμο σε ορισμένα Grand Prix φέτος, και ένα νέο στάνταρ μαλακό.

Στο Grand Prix της Ισπανίας, τον πρώτο ευρωπαϊκό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, η Pirelli θα εισαγάγει μερικές σημαντικές καινοτομίες σχετικά με τα πίσω ελαστικά για τους αναβάτες της κατηγορίας Moto2. 

Με αρχή το MotoGP της από τη Χερέθ, και για μερικά GP φέτος, θα είναι διαθέσιμη μια νέα supersoft σύνθεση, το SCX.

Επιπλέον, από το Ισπανικό GP και μετά, η σύνθεση soft development στην προδιαγραφή D0640 θα είναι το νέο πρότυπο soft SC0.

Το νέο πίσω SCX σε σύνθεση supersoft είναι μια ακόμη πιο μαλακή επιλογή από το SC0, το οποίο ήταν μέχρι στιγμής το πιο μαλακό μείγμα που διατίθεται στους αναβάτες Moto2.

Αυτή η σύνθεση έκανε το ντεμπούτο της το 2019 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM όπου έκτοτε είναι το πιο δημοφιλές και χρησιμοποιημένο πίσω ελαστικό.

Οι αναβάτες της Moto2 είχαν την ευκαιρία να το δοκιμάσουν επίσημα για πρώτη φορά στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν τον Φεβρουάριο στη Χερέθ.

Σε εκείνη την περίπτωση, ο Aron Canet (Kalex) ήταν ο ταχύτερος των δοκιμών, κάνοντας χρόνο γύρου  1'39.552 βελτιωμένο κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ γύρου όλων των εποχών (1'40.640) που σημείωσε το 2023.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν, το supersoft SCX θα είναι διαθέσιμο εναλλακτικά ή επιπλέον του μεσαίου SC1 για όλους εκείνους τους αγώνες GP που γίνονται σε πίστες που, λόγω των χαρακτηριστικών της ασφάλτου ή των θερμοκρασιών, καθιστούν δυνατή τη χρήση τους.

Ξεκινώντας επίσης από το Ισπανικό GP, η μαλακή σύνθεση ανάπτυξης στην προδιαγραφή D0640, που εκτιμήθηκε από τους αναβάτες της Moto2 και χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία το στους δύο γύρους του 2024 που διεξήχθησαν στο Misano αλλά και στον τελικό στη Βαρκελώνη, γίνεται το νέο πίσω πρότυπο SC0.

Αυτό το βήμα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος ανάπτυξης της Pirelli, το οποίο εισάγει συνθέσεις ανάπτυξης που συμπληρώνουν τις στάνταρ επιλογές κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Εάν, όπως σε αυτήν την περίπτωση, το ελαστικό ανάπτυξης επιδείξει καλύτερες επιδόσεις από το στάνταρ σε διάφορους αγώνες και πλαίσια, το επόμενο έτος θα γίνει η νέα στάνταρ σύνθεση.

Δεδομένου ότι αυτά τα ελαστικά πωλούνται κανονικά στην αγορά, δεν επωφελούνται μόνο οι αναβάτες των Παγκοσμίων και των Εθνικών Πρωταθλημάτων, αλλά και όλοι οι ερασιτέχνες και οι ενθουσιώδεις που τα επιλέγουν για τους αγώνες και τα Track Days.

Μερικές ενδιαφέρουσες καινοτομίες για την Moto2 έρχονται στη Jerez

"Η Pirelli φτάνει στον πρώτο ευρωπαϊκό γύρο του έτους με μερικές καινοτομίες που επηρεάζουν την Moto2.  Η πρώτη είναι το νέο πίσω μέρος SCX σε σύνθεση supersoft, το οποίο θα γίνει πλέον η πιο μαλακή επιλογή που διατίθεται στους αναβάτες αυτής της κατηγορίας.  Δεν είναι ένα εντελώς νέο ελαστικό γιατί χρησιμοποιείται με επιτυχία εδώ και χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike όπου είναι πλέον η πιο διαδομένη επιλογή για πίσω κατά τη διάρκεια της σεζόν.  Ως εκ τούτου, μιλάμε για μια νέα σύνθεση μόνο για τους αναβάτες της Moto2, οι οποίοι το έχουν ήδη δοκιμάσει σε αυτήν την πίστα και με εξαιρετικά αποτελέσματα στις δοκιμές του Φεβρουαρίου, από τις οποίες η Pirelli έχει μια πολύ καλή βάση δεδομένων.  Δεδομένου ότι είναι μια πολύ μαλακή ένωση, δεν μπορεί να διατεθεί για όλους τους αγώνες GP, καθώς πολλά εξαρτώνται από τα χαρακτηριστικά της ασφάλτου, τη διάταξη κάθε πίστας και από τις θερμοκρασίες που δεν πρέπει να είναι πολύ χαμηλές, κάτι που θα είχε σαν αποτέλεσμα την υπερβολική φθορά του ελαστικού.  Η δεύτερη καινοτομία αντιπροσωπεύεται από τη λύση ανάπτυξης D0640 η οποία, ξεκινώντας από το Jerez, γίνεται το νέο SC0 (στάνταρ), αντικαθιστώντας το μαλακό που χρησιμοποιήθηκε μέχρι τώρα.  Αυτή είναι μια φυσιολογική διαδικασία που ήταν πάντα μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής και της φιλοσοφίας μας που μας επιτρέπει να προσφέρουμε, όχι μόνο σε επαγγελματίες αναβάτες αλλά και σε ερασιτέχνες και σε όλους τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας, ελαστικά που είναι πάντα σύγχρονα και πάντα ικανά να προσφέρουν τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες που αναπτύσσουμε χάρη στη εμπλοκή μας στα πολλά πρωταθλήματα στα οποία συμμετέχουμε."

« Προηγούμενο άρθρο

Τα μεσαία MICHELIN Power Slick άντεξαν τις προκλήσεις στο Qatar

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 2020;
  • ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ 3ης ΣΤΡΟΦΗΣ
  • ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ