• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μεταγραφικός «πυρετός»: Μέρος 1ο
Τα τελευταία νέα σε Honda και Yamaha!
Νέα 08/07/2014 - 16:57

Οι δυο πρώτοι αναβάτες που ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους για τα επόμενα δυο χρόνια, είναι ο Marc Marquez της Honda και ο Valentino Rossi της Yamaha. Τι γίνεται όμως με τις άλλες δυο κενές θέσεις;

 

Πρέπει ευθύς εξ αρχής να σημειώσουμε ότι είναι μάλλον απίθανο να συμβούν εκπλήξεις και περιμένουμε αργά ή γρήγορα να επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις που θέλουν τόσο τον Dani Pedrosa, όσο και τον Jorge Lorenzo να συνεχίζουν κανονικά σε HRC και Movistar Yamaha αντίστοιχα.

 

Υπάρχουν πάντως μερικά ενδιαφέροντα σενάρια, που θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε παρακάτω. Κατ’ αρχήν, το ενδιαφέρον του HRC για τον Lorenzo υπάρχει ήδη από πρόπερσι, με τους ανθρώπους της Honda να θέλουν ένα αξιόπιστο αναβάτη δίπλα στον Marquez. Ο Jorge είναι σαφώς ένας αναβάτης που θα πρωταγωνιστήσει πάνω σε μοτοσυκλέτα του HRC, το μοναδικό όμως πρόβλημα - και αυτό που κάνει απρόθυμο το HRC να συζητήσει μαζί του - είναι το γεγονός ότι το στυλ οδήγησης που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, δεν ταιριάζει στη δική τους μοτοσυκλέτα.

 

Από την άλλη, αξιόπιστος έχει αποδείξει ότι είναι και ο Dani Pedrosa, ο οποίος αν και στη σκιά του ομόσταυλού του ήδη από πέρυσι, έχει αποδείξει ότι είναι γρήγορος και ότι μπορεί να κερδίσει αγώνες. Είναι ο μόνος - μαζί με τον A.Espargaro - που έχει πάρει pole position από τον Marquez, ενώ μετρά κι έξι βάθρα φέτος.

 

Πληροφορίες από ισπανικά μέσα, αναφέρουν ο Pedrosa είναι πολύ κοντά στο να οριστικοποιήσει μια νέα συμφωνία με την εργοστασιακή ομάδα της Honda. Οι οικονομικές λεπτομέρειες δύσκολα θα βγουν στη δημοσιότητα, ωστόσο δεν έχει αποκλειστεί τελείως το ενδεχόμενο να υπάρξει - έστω και μικρή - μείωση στις απολαβές του. Η επίσημη θέση του HRC βέβαια, μέσω του Livio Suppo (βλ. εδώ) είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

 

Τα πολλά χρήματα για τον Dani, υπάρχουν στις προσφορές της Suzuki και κυρίως της Ducati, με τα εργοστάσια να έχουν κάνει κάποιες πρώτες αναγνωριστικές επαφές με τον Ισπανό. Το σίγουρο είναι ότι ο δεσμός που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια ο Pedrosa με το HRC δύσκολα θα σπάσει, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι από τα τρία προαναφερθέντα εργοστάσια, μόνο η Honda έχει αποδείξει ότι μπορεί να κερδίζει αγώνες.

 

Αν τα πράγματα είναι - φαινομενικά τουλάχιστον - απλά για τον Dani, δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο για τον «λαβωμένο» φέτος Lorenzo. Ο Ισπανός διανύει το χειρότερό του ξεκίνημα στη μεγάλη κατηγορία, με μόλις δυο βάθρα στο ενεργητικό του και χωρίς νίκη στους οχτώ πρώτους αγώνες! Ανελλιπώς επαναλαμβάνει ότι «όνειρό» του είναι να συνεχίσει με τη μπλε μοτοσυκλέτα, όμως η συμφωνία αργεί να οριστικοποιηθεί.

 

Όπως ο ίδιος αποκάλυψε στο ισπανικό περιοδικό Solo Moto, το πρόβλημα με την Yamaha είναι οικονομικό. Ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής θέλει να ανανεώσει, αλλά για να γίνει αυτό θέλει να εξασφαλίσει τουλάχιστον τα ίδια χρήματα που παίρνει και τώρα και αν μπορεί να διεκδικήσει και μια μικρή αύξηση. Το τελευταίο όμως δεν δικαιολογείται, βάσει των φετινών του αποτελεσμάτων.

 

Το άλλο (μικρότερο) «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις, αποτελεί η χρονική διάρκεια του συμβολαίου. Και οι δυο πλευρές επιθυμούν η ανανέωση να γίνει για τα επόμενα δυο χρόνια, μόνο που ο Lorenzo θέλει να υπάρξει ρήτρα για να μπορέσει να αποχωρήσει μετά το πρώτο έτος. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο Ισπανός θέλει να κρατήσει ανοιχτές τις επιλογές του για το 2016, με δεδομένο ότι η Yamaha δεν θα βελτιώσει την Μ1 του χρόνου.

 

Το colpo grosso θα γίνει αν ο Lorenzo υποκύψει και δελεαστεί από τα πολλά λεφτά που θα ρίξει στο τραπέζι η Ducati. Φήμες θέλουν να έχει ήδη υπάρξει συγκεκριμένη πρόταση προς τον Jorge, αλλά κι εδώ - όπως και με τον Pedrosa - μεγαλύτερο ρόλο από τα χρήματα θα παίξει η ανταγωνιστικότητα της μοτοσυκλέτας. Και ο Ισπανός ξέρει ότι με την Yamaha έχει περισσότερες ελπίδες να προσθέσει έναν τρίτο Τίτλο στο ενεργητικό του, παρά με την Ducati.

 

Μπορεί να χρειαστεί χρόνος για να ξεκαθαριστεί η κατάσταση με το μέλλον του Jorge, ωστόσο τόσο από την πλευρά του αναβάτη, όσο και από την πλευρά της Yamaha, υπάρχει θέληση να συνεχίσουν τη συνεργασία τους. Για την ώρα, δεν υπάρχουν σημάδια ότι ο κατασκευαστής θέλει να αντικαταστήσει τον Lorenzo, αν και είναι απολύτως φυσικό το ενδιαφέρον του να συγκεντρώνουν ονόματα με λαμπρό μέλλον, όπως οι Maverick Vinales, Jack Miller και Alex Rins. Ακόμα κι αυτοί όμως θα χρειαστεί να περιμένουν στη σειρά, καθώς αν γίνει το «μπαμ» στην Yamaha, τη θέση του Jorge θα πάρει ο Pol Espargaro.

 

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Ο Dani πολύ δυνατός στο Sachsenring!

« Προηγούμενο άρθρο

O Crutchlow σε Honda;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ