• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Catalunya Test: Στην κορυφή ο Marquez!
Πολύ κοντά του ο Smith, τρίτος ο Lorenzo!
Νέα 16/06/2014 - 23:15

Λίγες ώρες μετά τον φανταστικό αγώνα της Κυριακής, οι οδηγοί της μεγάλης κατηγορίας ολοκλήρωσαν το δεύτερο επίσημο τεστ του 2014, με τον Marc Marquez να είναι πρώτος, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο.

 

Η ημέρα του τεστ ξεκίνησε με καθυστέρηση μισής ώρας, καθώς δόθηκε η ευκαιρία στους αναβάτες να δοκιμάσουν μια αλλαγή στην στροφή 10 (μίκρυναν τη στροφή με τις περισσότερες πτώσεις στο Πρωτάθλημα, στο τέλος της πίσω ευθείας) για να δουν αν είναι πιο ασφαλής. Τις εντυπώσεις τους θα τις μεταφέρουν επισήμως στην Επιτροπή στον επόμενο αγώνα του Assen.

 

Το τεστ ολοκληρώθηκε χωρίς τα απειλητικά σύννεφα - που έφτασαν μετά το μεσημέρι - να φέρουν βροχή, με τους οδηγούς να έχουν την ευκαιρία να δοκιμάζουν πολλά πράγματα στην ηλιόλουστη ισπανική πίστα.

 

Ο Marc Marquez εργάστηκε με τους μηχανικούς του κυρίως με τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του και με τα ηλεκτρονικά, έχοντας κατά νου τις δυο επόμενες συναντήσεις σε Assen και Sachsenring. Παράλληλα, όπως και όλοι οι οδηγοί, ο Ισπανός δοκίμασε κι ένα νέο μπροστινό της Bridgestone, με καινούργια γόμα που αν αρέσει, θα χρησιμοποιηθεί αργότερα μέσα στη σεζόν.

 

Το δίδυμο της Movistar Yamaha εστίασε κυρίως στο μοτέρ του 2015, ενώ παράλληλα είχαν στη διάθεσή τους και μια καινούργια εξάτμιση Akrapovic. Ο Valentino Rossi έμεινε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Marquez, ενώ ο Jorge Lorenzo τρία δέκατα.

 

Οι εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati δοκίμασαν μια νέα αναβάθμιση στο software - που είχε στη διάθεσή του στον αγώνα ο Michele Pirro - με τον τελευταίο να παραμένει στο Montmelo και για τις δυο επόμενες ημέρες.

 

Ο Randy de Puniet δοκίμασε εκτεταμένα το νέο μοτέρ της Suzuki, ενώ και αυτός θα παραμείνει στην πίστα της Καταλονίας τις επόμενες δυο ημέρες. Ο Γάλλος εστίασε και στην εξέλιξη του πλαισίου, σε μια αναβάθμιση στο software, ενώ μάζεψε και πολύτιμα δεδομένα για το στήσιμο της μοτοσυκλέτας, για όταν επιστρέψει η ομάδα στη συγκεκριμένη πίστα το 2015.

 

Ο Bradl δούλεψε στη γεωμετρία της ανάρτησης και σε διάφορες στρατηγικές με τα ηλεκτρονικά, ενώ ο Alvaro Bautista δεν κάθισε πολύ στην πίστα. Δοκίμασε κάποια πράγματα στα φρένα (Nissin) και στην ανάρτηση (Showa) και αποχώρησε, μιας και δεν ήταν εντελώς καλά μετά τη σφοδρή του πτώση το Σάββατο.

 

Ο Aleix Espargaro δοκίμασε μια αναβάθμιση στο software της Magneti Marelli, αλλά και έκανε μερικούς γύρους με το νέο πλαίσιο της ομάδας το οποίο ναι μεν του άφησε καλές εντυπώσεις, δεν φάνηκε όμως να τον πείθει για κάτι περισσότερο. Ο Scott Redding δοκίμασε κάποιες αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας του, ενώ και αυτός - όπως και όλες οι OPEN μοτοσυκλέτες - είχε στη διάθεσή του το νέο software της Magneti Marelli.

 

Ο Dominique Aegerter (Moto2) οδήγησε τη δεύτερη μοτοσυκλέτα του Mike di Meglio (Avintia) ολοκληρώνοντας 90 γύρους (τους περισσότερους από κάθε άλλον) καθώς εξοικειωνόταν με μια μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας.

 

Δείτε τους χρόνους στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Οι Τίτλοι μετρούν περισσότερο

« Προηγούμενο άρθρο

H Honda πανηγυρίζει την 100η νίκη της!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ