• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αστάθεια, το πρόβλημα του Lorenzo!
Πρέπει να έχουμε τη σταθερότητα που θέλω στην επιτάχυνση!
Νέα 16/06/2014 - 10:11

Ο Jorge Lorenzo έκανε από την αρχή γνωστές τις προθέσεις του - στον έβδομο αγώνα της φετινής σεζόν - όταν από την πρώτη στροφή πήρε το προβάδισμα από την εξωτερική, αφήνοντας πίσω του τον Dani Pedrosa.

 

Παρά ταύτα, η νευρική μοτοσυκλέτα του ανάγκασε τον Lorenzo και τους μηχανικούς του να μειώσουν την ιπποδύναμη που μεταφερόταν στον πίσω τροχό, κάτι που στο τέλος στοίχισε στον Ισπανό άσο της Movistar.

 

Στον έβδομο γύρο ο Lorenzo ήταν μόλις τέταρτος, ενώ και όταν δημιουργήθηκε το θέμα με την κίτρινη σημαία κι έφτασε πάλι τους τρεις μπροστά, φάνηκε ότι δεν είχε το ρυθμό να τους ακολουθήσει μέχρι τέλος.

 

«Θεωρώ ότι χάσαμε πολύ χρόνο στην επιτάχυνση. Από τα πρώτα ελεύθερα είχα συνειδητοποιήσει ότι ο πίσω τροχός είχε ταλαντώσεις πάνω-κάτω και η μοτοσυκλέτα ήταν τόσο ασταθής, που σε ανάγκαζε να ανοίγεσαι. Έτσι, λίγο-λίγο μειώναμε την ιπποδύναμη για να την κάνουμε πιο σταθερή. Ωστόσο στον αγώνα χάσαμε πολύ στην επιτάχυνση».

 

«Ειδικά στην τελευταία στροφή, χάναμε πολύ στην τρίτη ταχύτητα, αλλά και στην τέταρτη και πέμπτη. Χάναμε τρία με τέσσερα δέκατα σε κάθε γύρο. Όταν το λάστιχο ήταν φρέσκο, μπορούσα να μείνω με τον Marc και με το slipstreaming ενδεχομένως να τον περάσω. Ωστόσο πρέπει να βελτιώσουμε την τελική μας και την επιτάχυνση στην 4η, 5η κι 6η ταχύτητα. Ακόμα κι όταν προηγούμουν στον πρώτο γύρο, δεν μπορούσα να κάνω διαφορά».

 

«Αντίθετα έχουμε βελτιωθεί στο φρενάρισμα. Σταματάμε πολύ καλύτερα απ’ ότι πέρυσι. Δυστυχώς όμως, μ’ αυτό το ελαστικό, στην επιτάχυνση είμαστε χειρότεροι σε σχέση με πέρυσι και δεν βρήκαμε ένα καλό στήσιμο», πρόσθεσε ο Lorenzo.

 

Στο Mugello ο Ισπανός άσος της Movistar είχε βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις που του έδωσαν την εμπιστοσύνη να εμπλακεί σε μια πολύ ωραία μάχη με τον πολύ δυνατό φέτος Marc Marquez. Στην Καταλονία όμως... «δεν βρήκαμε το κατάλληλο set-up για την άσφαλτο εδώ, που είναι πιο γλιστερή και με πιο πολλά σαμαράκια σε σχέση με το Mugello. Είχα δει από την αρχή ότι η μοτοσυκλέτα ήταν πιο νευρική κι έτσι το να κόψω δύναμη - δεν ξέρω αν ήταν η ιδανική λύση - αλλά δεν ήταν αρκετό για να παλέψω με τους μπροστά».

 

«Επιπροσθέτως, ήμουν και περισσότερο κουρασμένος στο τέλος του αγώνα, απ’ ότι στο Mugello. Παρά το ότι είμαι καλύτερα σε φυσική κατάσταση, ήμουν πιο κουρασμένος διότι η μοτοσυκλέτα κουνούσε πάρα πολύ».

 

Σε λίγα λεπτά ο Lorenzo θα ξεκινήσει δουλειά στο επίσημο τεστ που θα γίνει σήμερα στην πίστα της Καταλονίας. «Έχουμε πολλά να δοκιμάσουμε. Πολύ περισσότερα απ’ ότι συνήθως κι έτσι είναι σημαντικό να μην βρέξει. Αν όντως βρέξει θα κάνουμε ιδιωτικές δοκιμές στην Aragon, αλλά δεν είναι το ίδιο διότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τα δεδομένα του αγώνα».

 

«Θέλουμε να βελτιωθούμε ακόμα λίγο στα φρένα, να είμαστε σαν τις Honda. Ειδικά στις εισόδους μπορούν και πιέζουν τη μοτοσυκλέτα ενώ γέρνουν. Πάντως σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος με το φρενάρισμα, απλά πρέπει να βρούμε την εμπιστοσύνη και τη σταθερότητα που θέλω στην επιτάχυνση», εξήγησε.

 

Επόμενο άρθρο »

Catalunya: Η μάχη των 3 κορυφαίων!

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: Είχα ευκαιρία για τη νίκη!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ