• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Το μαλακό είναι λύση για τις Ducati!
«Αναμφίβολα το πίσω μαλακό είναι βιώσιμο σε πολλές πίστες»
Νέα 06/06/2014 - 12:06

Μετά το γεγονός ότι οι τρεις από τους πέντε οδηγούς της Ducati - στον προηγούμενο γύρο του Mugello - χρησιμοποίησαν την πιο μαλακή επιλογή πίσω ελαστικού, ο Masao Azuma συμπεραίνει ότι αυτό μπορεί να αποτελέσει βιώσιμη επιλογή για τους κόκκινους σε αρκετές πίστες.

 

Ο Iannone ήταν ένας από τους τρεις που επέλεξε το πιο μαλακό πίσω ελαστικό που είχε στη διάθεσή του. «Είχε ενδιαφέρον που το έκανε αυτό, καθότι και στο Le Mans επέλεξε το πιο μαλακό ελαστικό αλλά έπεσε νωρίς και δεν μπορέσαμε να δούμε τη δυναμική του με αυτό το ελαστικό».

 

«Αυτή τη φορά όμως, ο Iannone και οι Hernandez-Pirro επέλεξαν το μαλακό πίσω σλικ και οι δυο πρώτοι κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα. Έτσι φαίνεται ότι δούλεψε καλά γι’ αυτούς. Στους πρώτους γύρους ο Iannone ήταν πολύ ανταγωνιστικός και η επιλογή του μάλλον ήταν η σωστή».

 

«Η πληροφόρηση που είχαμε από τους αναβάτες, ήταν ότι το πίσω μαλακό τα πήγε καλά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και η απώλεια σε πρόσφυση ήταν η αναμενόμενη. Μπορεί στο τέλος του αγώνα το μαλακό να υπέφερε περισσότερο από το μεσαίο, αλλά το πλεονέκτημα που έδινε στην αρχή ισορροπούσε και με το παραπάνω αυτό».

 

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πιο μαλακή πίσω επιλογή, αποτελεί βιώσιμη λύση για τις Ducati σε πολλές πίστες»

 

Εδώ να θυμίσουμε και πάλι ότι η Ducati - που είναι μεν εργοστάσιο αλλά τις έχουν παραχωρηθεί προνόμια της OPEN κατηγορίας - θα χάσει δυο λίτρα καύσιμο (από 24 σε 22) αν πάρει μια νίκη, δυο δεύτερες θέσεις, ή τρεις τρίτες θέσεις στο στεγνό. Ο Andrea Dovizioso έχει ανέβει στο βάθρο (3ος) στο Τέξας.

 

Αν οι αναβάτες της Ducati καταφέρουν να πάρουν τρεις νίκες, τότε οι κόκκινοι χάνουν την πιο μαλακή επιλογή ελαστικού που απολαμβάνουν όλες οι OPEN ομάδες. Η Suzuki, που θα επιστρέψει στο Πρωτάθλημα το 2015, μιας και δεν θα έχει νίκη την προηγούμενη σεζόν, θα έχει και αυτή στη διάθεσή της όλα τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας, με τους παραπάνω περιορισμούς που ισχύουν φέτος για την Ducati.

 

Το 2016 - χρονιά που θα επιστρέψει και η Aprilia στο Πρωτάθλημα ως εργοστασιακή συμμετοχή - θα έχουμε τη νέα εποχή της ενιαίας ECU για όλους και (πιθανότατα) του ίδιου ελαστικού για όλους, με τη μονομάρκα να περνά στα χέρια της Michelin.

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Sepang ΕΔ2: Κυριάρχησε ο Guintoli!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK Sepang ΕΔ1: Δυνατή η Aprilia!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ