• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK Sepang ΕΔ1: Δυνατή η Aprilia!
Το 1-2-3 έκανε ο κατασκευαστής, με τον Melandri πρώτο!
Νέα 06/06/2014 - 10:17

Η Aprilia ήταν ο μεγάλος κερδισμένος των πρώτων ελεύθερων δοκιμών που έγιναν στην πίστα της Sepang, για τον έκτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SBK. Οι αναβάτες της - με μπροστάρη τον Marco Melandri - εκμεταλλεύτηκαν πλήρως την ωμή δύναμη της RSV4, σε μια πίστα που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας.

 

Εδώ να θυμίσουμε ότι για πρώτη φορά τα SBK πηγαίνουν στην πίστα της Sepang κι έτσι αποφασίστηκε η πρώτη διαδικασία να επιμηκυνθεί (75 λεπτά), για να δοθεί περισσότερος χρόνος στους αναβάτες, οι περισσότεροι από τους οποίους έμπαιναν για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη πίστα.

 

Οι Toni Elias και Tom Sykes μοιράζονταν την πρώτη θέση για το μεγαλύτερο διάστημα των πρώτων ελεύθερων δοκιμών, ωστόσο στο τέλος ο Marco Melandri «έγραψε» 2:05.167 και πέρασε πρώτος, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Elias, πάνω στην ιδιωτική RSV4 της Red Devils. Τρίτο χρόνο έκανε ο Sylvain Guintoli.

 

Να σημειώσουμε ότι πέρα από την πίστα με τις μεγάλες τελικές - που ευνοεί σαφώς την Aprilia - οι τρεις προαναφερθέντες οδηγοί έχουν οδηγήσει εκεί κατά το παρελθόν, όταν αγωνιζόντουσαν στο MotoGP. Παράλληλα, οι τρεις πρώτοι - και ο Tom Sykes που κατετάγη τέταρτος - ήταν οι μόνοι που έσπασαν το φράγμα των 300 χλμ/ώρα στην πίστα της Μαλαισίας.

 

Παρά το γεγονός ότι έχαναν αρκετά στη μεγάλη ευθεία, οι οδηγοί της Ducati έκαναν καλό ξεκίνημα με τον Chaz Davies και τον Davide Giugliano να παίρνουν την πέμπτη κι έκτη θέση αντίστοιχα. Ο Jonathan Rea είχε μια πτώση προς το τέλος του 75λέπτου, αλλά την ξεπέρασε γρήγορα και πέτυχε τον έβδομο καλύτερο χρόνο.

 

Ο Loris Baz - μετά τη δυνατή του παρουσία στο Donington Park - ήταν μόλις όγδοος στις ΕΔ1 της Sepang, μπροστά από το εργοστασιακό δίδυμο της Suzuki, τον Alex Lowes και τον Eugene Laverty. Ο τελευταίος είχε μια πτώση, καθώς προσπαθούσε να ξανασυνηθίσει τη μοτοσυκλέτα του, καθώς την περασμένη εβδομάδα έκανε δοκιμές με την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που η Suzuki εξελίσσει για το MotoGP.

 

Στις EVO, είχαμε τη μεγάλη έκπληξη με τον Alessandro Andreοzzi για πρώτη φορά να είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα (Pedercini Kawasaki) της υποκατηγορίας, αφήνοντας πίσω του - έστω και για εφτά χιλιοστά - τον Ayrton Badovini και την Bimota του.

 

Δείτε αναλυτικά τους χρόνους στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Bridgestone: Το μαλακό είναι λύση για τις Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Δεν αποθαρρύνεται ο Smith!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ