• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Dovi και Crutchlow στο Mugello
Έκαναν μια ημέρα δοκιμών ενόψει του ιταλικού GP
Νέα 13/05/2014 - 11:29

Σε τρεις εβδομάδες από τώρα θα διεξαχθεί το ιταλικό GP στην πίστα του Mugello κι εκεί βρέθηκαν οι εργοστασιακοί οδηγοί της Ducati για μια ημέρα έντονων δοκιμών!

 

Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές κι έτσι οι Andrea Dovizioso και Cal Crutchlow δούλεψαν σκληρά στο να βρουν ένα ιδανικό set-up για τον αγώνα, ενώ παράλληλα δοκίμασαν και καινούργιες στρατηγικές στα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας τους.

 

"Είναι πάντα σημαντικό να κάνεις ένα τεστ στο Mugello πριν τον αγώνα", ξεκίνησε να λέει ο Dovi. "Δοκιμάσαμε μερικά νέα set-ups. Είχε ενδιαφέρον, αλλά τίποτα το επαναστατικό. Έκανα καλούς χρόνους, αλλά όταν οι αντίπαλοι δεν είναι στην πίστα, δεν πρέπει να δίνεις μεγάλη σημασία στους χρόνους".

 

"Πάντως ήμασταν πιο γρήγοροι από πέρυσι. Προς το τέλος της ημέρας έπεσα στην στροφή 4, έχασα το μπροστινό. Ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα, αλλά λυπάμαι για τους μηχανικούς μου που θα δουλέψουν περισσότερο τις επόμενες ώρες διότι αύριο (σ.σ. σήμερα) ταξιδεύουμε για Γαλλία".

 

Μετά τα προβλήματα με το φρένο του που είχε στην πίστα της Jerez, ο Cal Crutchlow έκανε μερικά επιπλέον τεστ στο σύστημα της μοτοσυκλέτας του.

 

"Δοκιμάσαμε αρκετά πράγματα. Εγώ πήρα διαφορετικό δρόμο από τον ομόσταυλό μου και τον Iannone. Όταν όμως γυρίσαμε στο βασικό set-up της μοτοσυκλέτας ένοιωσα πιο άνετα. Ο καιρός ήταν καλός, δουλέψαμε πολύ και είμαστε χαρούμενοι που φεύγουμε από εδώ έχοντας μια εικόνα του τι γραμμή θα ακολουθήσουμε στο Le Mans", δήλωσε ο Βρετανός.

 

Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με πληροφορίες του "αδελφού" site gpone.com, το δίδυμο της εργοστασιακής ομάδας της Ducati είχε στη διάθεσή του ένα καινούργιο πλαίσιο με περισσότερες επιλογές ρυθμίσεων, κάτι που κρίθηκε αναγκαίο από τους ανθρώπους της ομάδας μιας και με το τωρινό πλαίσιο είχαν φτάσει στο όριο των ρυθμίσεων.

 

Στην ιταλική πίστα ήταν και η Aprilia, με την ART OPEN μοτοσυκλέτα, στη σέλα της οποίας βρισκόταν ο Max Biaggi, ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc και στα SBK! Μετά από απουσία ενός χρόνου, ο Ιταλός ανέβηκε σε αγωνιστική μοτοσυκλέτα και δοκίμασε την ART με τα carbon φρένα και τα ελαστικά της Bridgestone.

 

Την περιέγραψε ως "κάπως διαφορετική από την RSV4" με την οποία κέρδισε τον Τίτλο του Πρωταθλητή στα SBK, προτού αποσυρθεί στο τέλος του 2012.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Rea στην κορυφή της βαθμολογίας!

« Προηγούμενο άρθρο

Μπαίνει δυνατά η Suzuki το 2015!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα