• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Iannone: Θέλω να παλεύω με τον Marquez!
Μου λείπουν οι φοβερές μάχες μας από την Moto2
Νέα 03/04/2014 - 15:32

Ο Andrea Iannone είχε σκαρφαλώσει ως την τέταρτη θέση στον αγώνα του Κατάρ, ωστόσο στη συνέχεια έπεσε. Πλέον, στη δεύτερή του σεζόν στη μεγάλη κατηγορία, ο Iannone βάζει ψηλά τον πήχη κι ελπίζει να ξαναδώσει μάχες με έναν παλιό του αντίπαλο, που ακούει στο όνομα Marc Marquez..!

 

 

Andrea, στο Κατάρ ήσουν πιο δυνατός φέτος απ' ότι πέρυσι. Ποιές είναι οι κυριότερες διαφορές της μοτοσυκλέτας του 2014;

 

Μπορείς να πιέσεις πιο δυνατά σ' αυτή. Δεν είναι τόσο εύκολο να φτάσεις το όριο. Αλλά μόλις το κατορθώσεις, έχω συνειδητοποιήσει ότι είναι εφικτό να προχωρήσεις και πέρα από αυτό και να θέσεις καινούργιο όριο. Οδηγείς αυτή τη μοτοσυκλέτα πιο εύκολα και την ίδια στιγμή έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα και σταθερότητα. Είναι ένα μεγάλο βήμα εμπρός για εμάς.

 

Αν δεν έπεφτες ενώ ήσουν στην τέταρτη θέση, που πιστεύεις ότι θα τερμάτιζες στον αγώνα;

 

(Γελάει) Ήταν πολύ κρίμα! Ειλικρινά λυπήθηκα με αυτή την πτώση. Από την άλλη, όλο το Σ/Κ ήταν τέλειο. Ήμουν γρήγορος και πάντα κοντά στους πρώτους. Όσο για τον αγώνα, ήμουν μαζί με τους πρώτους πέντε και είχα παρόμοιο ρυθμό και είμαι σίγουρος ότι θα τερμάτιζα σ' αυτό το γκρουπ.

 

Πέρυσι είχες κάποιους τραυματισμούς. Τώρα είσαι 100% καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα;

 

Από φυσικής κατάστασης είμαι καλά. Νοιώθω καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, σωματικά αλλά και πνευματικά. Είμαι χαρούμενος με την πρόοδο που έχουμε κάνει κι ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στο υπόλοιπο της σεζόν. Θέλω να παλέψω και πάλι με τον Marquez. Στην Moto2 είχαμε φοβερές μονομαχίες και πραγματικά μου λείπουν.

 

Τι θα γίνει στο Τέξας; Με δυο μεγάλες ευθείες θα πρέπει να είσαι αισιόδοξος με δεδομένη την ταχύτητα της Ducati!

 

Είναι μια πολύ καλή πίστα, αλλά καθόλου εύκολη! Είναι όμως αλήθεια ότι θα εκμεταλλευτούμε αυτές τις δυο ευθείες. Βέβαια, μια απλώς γρήγορη μοτοσυκλέτα δεν αρκεί. Θα πρέπει να την οδηγείς καλά και να είσαι δυνατός σε κάθε γύρο και στις στροφές, όχι μόνο στις ευθείες. Στο Κατάρ και στην Μαλαισία (σ.σ. όπου έγιναν τα χειμερινά τεστ) δεν τα πήγαμε άσχημα, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι σε κάποιες πίστες θα υποφέρουμε. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω τι να περιμένω από το Austin, αλλά ανυπομονώ! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλω να είμαι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κορυφή!

 

Σχεδόν πάντα αγωνίζεσαι με το νούμερο 29. Τι ιστορία κρύβεται πίσω από αυτό;

 

Όταν πρωτοξεκίνησα στους αγώνες, το αγωνιστικό μου νούμερο ήταν το 53, διότι αγαπούσα πολύ την ταινία με τον Herbie! Μετά, στα minibikes ήμουν με το νούμερο 9, γιατί γεννήθηκα στις 9 Αυγούστου (1989). Εν τω μεταξύ, ο αδερφός μου Angelo, είχε το νούμερο 2 και αγωνιζόταν αντίπαλος με τους Corsi, Simoncelli και Dovizioso. Όταν σταμάτησε τους αγώνες, αποφάσισα να συνδυάσω τους δυο αριθμούς και καθώς είναι ο μεγαλύτερος, έβαλα το νούμερό του μπροστά!

 

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Άτυχη η Ducati στην Jerez

« Προηγούμενο άρθρο

SBK Jerez Test: Ημέρα 3η

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ