• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πανελλήνια παρουσίαση Suzuki V-Strom 1000ABS
Το ΜOTOGP WORLD οδηγεί τη νέα μεγάλη μοτοσυκλέτα περιπέτειας
Τεστ-Μοντέλα 27/03/2014 - 16:19

H Suzuki παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο V-Strom 1000ABS και το ΜOTOGP WORLD είναι εκεί και οδηγεί τη νέα μεγάλη μοτοσυκλέτα περιπέτειας. 

 

Οδηγούμε στα νότια προάστια τη νέα μελλοντική μπεστ σέλερ μοτοσυκλέτα της Suzuki. Την πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα V-Strom 1000ABS. Mια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει όσο καμμιά άλλη στην ελληνική μοτοσυκλετιστική φιλοσοφία.

Η V-Strom 1000ABS είναι εύκολη όσο η 650, πιο δυνατή, πιο μοντέρνα, πιο σοφιστικέ και πιο εντυπωσιακή. Σε μια διαδρομή 2 ωρών, μέχρι το Σούνιο, φωτογράφιση και επιστροφή, προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τις ιδιαιτερότητες και τα πλεονεκτήματα της πρότασης της Suzuki στη μεγάλη κατηγορία μοτοσυκλετών περιπέτειας. Στη κατηγορία που έχει μεγάλο ανταγωνισμό και πολλά αξιόλογα μοντέλα, η Suzuki προτάσσει, ευκολία, ροπή και θρυλική αξιοπιστία.

Η επιτυχία του brand name V-Strom στην χώρα μας τα προηγούμενα χρόνια, σχεδόν επισκίασε τη μεγάλη επιτυχία των Υamaha XT, της προ-προηγούμενης δεκαετίας. Μια ματιά σε ένα φανάρι αρκεί για να καταλάβει κανείς το συλλογισμό μας. Η V-Strom 650 κυρίως και λιγότερo η μεγάλη της αδελφή V-Strom 1000, υπήρξαν τα προηγούμενα 12 χρόνια, μια άνευ προηγουμένου εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα.

 

Η νέα V-Strom 1000 ABS, με διαφορετική εξωτερική εμφάνιση από την V-Strom 650 (τα προηγούμενα μοντέλα είχαν την ίδια σχεδόν εξωτερική εμφάνιση) και με σαφείς καταβολές από τα προηγούμενα μοντέλα DR-Z της δεκαετίας του '80, σκοπεύει να επαναλάβει - ή μάλλον θα επιθυμούσε να επαναλάβει - τον εμπορικό θρίαμβο της προηγούμενης 650.

Οι βασικές διαφορές εκτός από την διαφοροποιημένη εξωτερική εμφάνιση, είναι το ρυθμιζόμενο σε τρία στάδια traction control, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το μοντέρνο πλέον μπροστινό σύστημα τεχνολογίας Up-Side Down, οι ακτινικές δαγκάνες στα φρένα και το στάνταρ ABS το οποίο είναι δυνατόν να απενεργοποιήσει ο οδηγός.

Ακόμα υπάρχει μια μικρή διαφοροποίηση στον κυβισμό που πλέον διαμορφώνεται στα 1,037 από 996 κ.εκ. και η σημαντική ελάφρυνση στο βάρος. Ένα χαρακτηριστικό που δεν φαίνεται σε στάση.

 

Ο κινητήρας από μόνος του είναι ένα θέμα συζήτησης. Με δύο τεράστιους κυλίνδρους σε σχήμα V, το μοτέρ χαρακτηρίζει τη μοτοσικλέτα όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, με τον τρόπο που αποδίδει τη χαμηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό δύναμη των 100 ίππων με τα 10.3 κιλά ροπής (ένα εξαιρετικό νούμερο) στις πολύ χαμηλές 4,000 στροφές. Το μοτέρ «τραβάει» δίχως σκορσταρίσματα και δίχως την ενεργοποίηση του traction control η μοτοσυκλέτα δείχνει εντυπωσιακά δυνατή, παρά τους θεωρητικά λίγους (αν μπορούν 100 ίπποι να θεωρηθούν λίγοι) ίππους.

Το μεγάλο νέο βέβαια είναι η βελτιωμένη σε τρομερό βαθμό κατανάλωση που πλέον φτάνει τα 4.79 λίτρα/100 χλμ. Αν μάλιστα συνδυαστεί με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων, δίνει μια θεωρητική αυτονομία 400 περίπου χλμ. που θα έχουμε στη συνέχεια την ευκαιρία να διαπιστώσουμε.

 

Η V-Strom 1000 ΑBS είναι το μεγάλο στοίχημα της Suzuki, ώστε να ξαναμπεί στις επιλογές των νέων πελατών της κατηγορίας. Η ζωντανή διαφήμιση των χιλιάδων V-Strom 650, που κυκλοφορούν γύρω μας, εξασφαλίζει την έξωθεν καλή μαρτυρία για την μάρκα, στους μη μυημένους σε αυτήν.

Πρέπει η ίδια η ελληνική αντιπροσωπεία να «τοποθετήσει» με το ζόρι - ανάμεσα στις επιλογές των πελατών - το νέο αυτό σημαντικό μοντέλο, φθάνοντας για άλλη μια φορά μια διαφαινόμενη εμπορική επιτυχία.

Έχουμε στα χέρια μας μια V-Strom 1000ABS και τις επόμενες μέρες θα επανέλθουμε με μια αναλυτική μεγάλη δοκιμή.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μήκος 2,285mm

Πλάτος 865mm

Ύψος 1,410mm

Μεταξόνιο 1,555mm  

Απόσταση από το έδαφος     165mm

Ύψος σέλας N/A

Βάρος 228 κιλά

 

Κινητήρας 4χρονος, υγρόψυκτος, DOHC, 90˚ V-twin

Διάμετρος x Διαδρομή 100.0 χιλιοστά x 66.0 χιλιοστά

Κυβισμός 1.037 κ.εκ.

Συμπίεση 11.3 : 1

Τροφοδοσία Ηλεκτρο Εκκίνηση Μίζα

Λίπανση Υγρό κάρτερ

Μετάδοση 6-ταχύτητες

Αρχική σχέση μετάδοσης 1.838 (57/31)

Τελική σχέση μετάδοσης 2.411 (41/17)

 

Ανάρτηση

Εμπρός Ανεστραμένο πιρούνι

Πίσω Μονό ελατήριο αμορτισέρ/άρθρωση

Γωνία κάστερ / ίχνος τρέϊλ 25˚30' / 109 χιλιοστά

Φρένα

Εμπρός Διπλοί πλευστοί δίσκοι (2)

Πίσω Δίσκος

Ελαστικά

Εμπρός 110/80R19M/C 59V

Πίσω 150/70R17M/C 69V

 

Ανάφλεξη Ηλεκτρονική

Χωρητικότητα καυσίμου 20.0L

Ποσότητα ελαίου 3.5L

 

Επόμενο άρθρο »

Bridgestone: "Air Free Concept"

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Monster 800

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ