• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Marquez εναντίον όλων!
Ξεκινά η αγωνιστική σεζόν του 2014!
Νέα 18/03/2014 - 14:44

Ο καιρός αρχίζει και βελτιώνεται, το καλοκαίρι είναι πιο κοντά και όλα αυτά - για όλους εμάς τους εραστές των δυο τροχών - μόνο ένα πράγμα σημαίνουν: η νέα αγωνιστική σεζόν του MotoGP είναι προ των πυλών!

 

Μετά από τη μακρά χειμερινή περίοδο, όπου συζητούσαμε, αναλύαμε και σχολιάζαμε τα αποτελέσματα των τεστ σε Μαλαισία, Κατάρ και Αυστραλία, ήρθε η ώρα - αυτή την Πέμπτη το απόγευμα - να ξεκινήσει η αληθινή δράση με τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του 1ου Γύρου της νέας σεζόν στο Κατάρ!

 

Τρεις ημέρες δοκιμών ήταν αρκετές για να γίνει ξεκάθαρο ότι όλοι οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας θα έχουν ένα και μοναδικό στόχο φέτος: να νικήσουν τον Marc Marquez! Ο τρομερός 21χρονος - Παγκόσμιος Πρωταθλητής πέρυσι - της Repsol Honda αποτελεί το μεγάλο φαβορί τη φετινή χρονιά για τον Τίτλο.

 

Ένας τραυματισμός στην περόνη του δεξιού του ποδιού, ανάγκασε τον Marquez να χάσει το μεγαλύτερο μέρος των χειμερινών δοκιμών, αλλά λίγοι είναι αυτοί που πιστεύουν ότι ο νεαρός δεν θα είναι ένας εκ των πρωταγωνιστών του πρώτου αγώνα στην έρημο του Κατάρ. Για το απίστευτο ταλέντο του έχουν γραφτεί πολλά, ωστόσο και η μοτοσυκλέτα που οδηγάει είναι το σημείο αναφοράς στο Πρωτάθλημα και η RC213V του 2014 δεν έχει αλλάξει και πολύ σε σχέση με την πανίσχυρη περσινή.

 

Στην Μαλαισία, στις αρχές Φεβρουαρίου, ο Marquez είχε την καλύτερη τελική και τον καλύτερο ρυθμό από όλους, ενώ η μοτοσυκλέτα δεν σταμάτησε να εξελίσσεται ακόμα και μετά τον τραυματισμό του Ισπανού οδηγού. Το μόνο ερωτηματικό αποτελεί η φυσική του κατάσταση, ωστόσο ο Livio Suppo (Team Manager στην Honda) δεν θεωρεί ότι αυτό θα κρατήσει πίσω το φαινόμενο Marquez!

 

Tην παραμικρή απροσεξία του, είναι έτοιμοι να εκμεταλλευτούν οι δυο - ομολογουμένως - κυριότεροι αντίπαλοί του: οι Lorenzo και Pedrosa. Ο πρώτος, έφυγε από την Sepang2 φανερά εκνευρισμένος, ωστόσο η οργή του μαλάκωσε μετά τις δοκιμές στην προσφάτως ασφαλτοστρωμένη πίστα του Phillip Island. Οι λόγοι της δυσαρέσκειάς του ήταν τα νέα ελαστικά της Bridgestone, αλλά και η ασυνήθιστα επιθετική/τραχιά M1 στην απόδοση της δύναμης στην άσφαλτο, αποτέλεσμα των αλλαγών για να ανταπεξέλθει στα 20 λίτρα καύσιμο.

 

Πάντως στην Αυστραλία έδειξε να ανακτά την ταχύτητά του (ειδικά στις στροφές) και μαζί - ένα μέρος τουλάχιστον - της εμπιστοσύνης του στην Μ1. Η τελευταία μπορεί να δείχνει ελαφρώς πιο πίσω σε σχέση με την αντίπαλό της (Honda), ωστόσο ο αναβάτης παίζει (ακόμα) μεγάλο ρόλο στον αγώνα και ο Jorge Lorenzo έχει αποδείξει επανειλημμένως ότι έχει το ταλέντο και την ικανότητα να αντιπαρέρχεται των τεχνολογικών μειονεκτημάτων.

 

Η κατάσταση είναι κάπως διαφορετική για τον Dani Pedrosa, ο οποίος - σε μεγαλύτερο βαθμό φέτος - συνεχίζει να υπάρχει στο γκαράζ της Honda υπό τη σκιά του ομόσταυλού του. Ο Pedrosa είναι - κι αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει - ένας πάρα πολύ γρήγορος οδηγός και αυτό το έδειξε στα τεστ, ειδικά στην Sepang2. Φέτος τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα, έχοντας να ανταγωνιστεί τον πιο έμπειρο (πια) στην κατηγορία Marquez, ωστόσο έχει την εμπειρία να πετύχει το αποτέλεσμα που θέλει και κυνηγά εδώ και τόσα χρόνια. Πέρυσι, κατά πολλούς, ήταν η μεγάλη του ευκαιρία και την έχασε, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να τον βγάλει εκτός μάχης για τον Τίτλο φέτος. Ίσως ο μεγαλύτερος αντίπαλός του να είναι ο ίδιος ο εαυτός του...

 

Τι γίνεται όμως με τον Valentino Rossi; Πέρυσι - με εξαίρεση τον αγώνα στο Assen - όλη η σεζόν ήταν καθαρά ισπανική υπόθεση. Φέτος όμως, ο αναγεννημένος Vale είναι εδώ για να διαλύσει την ισπανική κυριαρχία! Ο ένας χρόνος στην ομάδα λειτούργησε υπέρ του Ιταλού σούπερ-σταρ, ο οποίος δούλεψε πολύ κατά τη διάρκεια του χειμώνα, έχοντας εξασφαλίσει από την Yamaha τις αλλαγές στη μοτοσυκλέτα που ήθελε. Τα 20 λίτρα δεν φαίνεται να τον προβλημάτισαν στα τεστ, σε αντίθεση με ό,τι πιστεύαμε πριν τη χειμερινή περίοδο, ενώ και τα νέα ελαστικά της Bridgestone - αν και με χειρότερη πρόσφυση από τα περσινά - εν τούτοις δεν αποτελέσαν τροχοπέδη στις προσπάθειές του. Οπωσδήποτε έχει την ευκαιρία του φέτος.

 

Επιπρόσθετα, η άφιξη του νέου αρχιμηχανικού (Silvano Galbusera) έφερε στην ομάδα το κάτι παραπάνω. Τα χαμόγελα δεν έλειπαν από το γκαράζ του Valentino Rossi, με τον ίδιο να δηλώνει ότι πλέον νοιώθει πολύ πιο αισιόδοξος και βλέπει τον εαυτό του στο MotoGP και το 2015-2016. Ωστόσο, γνωρίζει καλά και ο ίδιος ότι οι πραγματικές εξετάσεις είναι οι αγώνες. Λίγο μετά την εκκίνηση, θα πάρει τις περισσότερες απαντήσεις που αναζητά. Απαντήσεις που θα είναι αποφασιστικής σημασίας για το μέλλον του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Έχει προετοιμαστεί και είναι έτοιμος να παλέψει με νύχια και με δόντια για τον στόχο του. Φυσικά οι τρεις Ισπανοί μόνο εύκολοι αντίπαλοι δεν λογίζονται. Ο Vale όμως έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και "κουβαλά" την εμπειρία σχεδόν είκοσι χρόνων σε υψηλότατο επίπεδο!

 

Η νέα κατηγορία OPEN, που αντικαθιστά τις CRT, θα δώσει άλλον αέρα στο Πρωτάθλημα και όχι μόνο στις κατατακτήριες. Ο Aleix Espargaro απέδειξε ότι στον ένα γύρο η OPEN Yamaha του θα κλείσει πολλά στόματα, ενώ ειδικά στην πίστα του Κατάρ - που είναι πολύ απαιτητική σε καύσιμο - τα τέσσερα επιπλέον λίτρα θα κάνουν μεγάλη διαφορά και στον αγώνα της Κυριακής. Εκτός αυτού, όλοι οι αναβάτες της OPEN είχαν την ευκαιρία να στήσουν τις μοτοσυκλέτες του για την εν λόγω πίστα, στο τεστ που έγινε εκεί πριν μερικές ημέρες.

 

Ο πρωταγωνιστής της OPEN ήταν αναμφισβήτητα ο Al. Espargaro, την ώρα που τα αρνητικά σχόλια κατακεραύνωναν τις RCV1000R του grid. Ο Nicky Hayden και οι άλλοι αναβάτες της OPEN Honda, θα χρειαστούν οπωσδήποτε βοήθεια από το HRC για να βρεθεί λύση με τη χαμηλή ιπποδύναμη των μοτοσυκλετών τους.

 

Στην Ducati πνέει άνεμος αισιοδοξίας. Αυτό φάνηκε ήδη από την επίσημη παρουσία της ομάδας που - για πρώτη φορά - έγινε στην Γερμανία, για να φανεί ξεκάθαρα η στήριξη της Audi στο αγωνιστικό τμήμα των κόκκινων. Οι αλλαγές δεν σταματούν εκεί όμως. Με τον Dall'Igna επικεφαλής, η νέα Desmosedici δέχτηκε την ευεργετική επίδραση του Ιταλού και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στους χρόνους των χειμερινών δοκιμών. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι τρεις αναβάτες της θα πάρουν μέρος στο φετινό Πρωτάθλημα ως OPEN συμμετοχές, έχει ενοχλήσει ξεκάθαρα την Honda, σε σημείο που να αναγκάσει τους διοργανωτές να αλλάξουν τους κανονισμούς (Factory 2).

 

Κανείς, ούτε οι ίδιοι στην Ducati, δεν περιμένουν να ξεκινήσουν με βάθρα στους πρώτους αγώνες, ωστόσο είμαστε βέβαιοι ότι με την ευχέρεια να εξελίσσουν τους κινητήρες τους κατά τη διάρκεια της σεζόν, το "μαγικό" ραβδί του Dall'Igna και την ποιότητα των αναβατών της (Dovizioso, Crutchlow και Iannone) όλα είναι ανοιχτά! Τουλάχιστον την κατάλληλη στιγμή. Το εργοστάσιο του Borgo Panigale κρατά άλλωστε όλα τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας (δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει τι θα γίνει με την Factory 2) και σε συνδυασμό με το πιο εξελιγμένο - και πιο κοντά στα εργοστασιακά - software του 2014, αναμένουμε μια διαρκεί αγωνιστική άνοδο των κόκκινων, από αγώνα σε αγώνα!


Καλή αγωνιστική σεζόν σε όλους!

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Marquez όχι στο 100%

« Προηγούμενο άρθρο

Ψηφοφορία Κατάρ 2014

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ