• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda απαντά στην κίνηση της Ducati
Suppo: Η OPEN Ducati ενάντια στον σκοπό της νέας κατηγορίας
Νέα 04/03/2014 - 16:37

Ο Team Manager της Respol Honda, Livio Suppo, "κατανοεί" την απόφαση της Ducati να αλλάξει σε OPEN, αν και επιμένει ότι αυτό είναι ενάντια στον "σκοπό" της νέας κατηγορίας.

 

Η Ducati ανακοίνωσε ότι θα αγωνιστεί στο φετινό Πρωτάθλημα με OPEN μοτοσυκλέτες, την τελευταία ημέρα των δοκιμών στην Μαλαισία την περασμένη εβδομάδα. Ο βασικός λόγος που οδήγησε τους κόκκινους να πάρουν αυτή την απόφαση, ήταν ότι με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουν το πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα, που θα επιβληθεί στα εργοστάσια με την έναρξη της σεζόν.

 

"Πιστεύω ότι θα καταλάβουν (σ.σ. η Honda και η Yamaha) κι εμείς δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα. Πρέπει αν εξελίξουμε τη μοτοσυκλέτα. Αυτό είναι όλο", διευκρίνισε ο Gigi Dall'Igna, ο νέος Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse.

 

Απαντώντας στην κίνηση αυτή, ο Livio Suppo δήλωσε στο επίσημο site του Πρωταθλήματος: "Για την Honda, η κατάσταση είναι ξεκάθαρη. Κατανοούμε ότι η Ducati είναι πίσω και θα κάνει τα πάντα να ανακάμψει. Σίγουρα η OPEN κατηγορία θα τους επιτρέψει να εξελίξουν τον κινητήρα κατά τη διάρκεια της σεζόν και αυτό είναι σημαντικό γι' αυτούς. Το καταλαβαίνω".

 

"Από την άλλη, δεν είμαστε και τόσο χαρούμενοι που - λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση της αλλαγής της Ducati σε OPEN - δόθηκε στη νέα αυτή κατηγορία ένα πολύ πιο εξελιγμένο και περίπλοκο software. (σ.σ. για περισσότερα, διαβάστε εδώ) Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να το συζητήσουμε", πρόσθεσε ο Suppo.

 

"Πρέπει, μαζί με την Dorna και την ένωση Κατασκευαστών, να γίνει κατανοητό το αν ήταν απολύτως ξεκάθαρο για όλους ποιός ήταν ο σκοπός αυτής της νέας κατηγορίας. Αυτό που εμείς - αλλά πιστεύω και οι υπόλοιποι - καταλάβαμε, ήταν ότι δημιουργήθηκε μια κατηγορία πιο οικονομική από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Με την ερμηνεία της Ducati, αυτό δεν ισχύει".

 

Για μια ακόμη φορά να ξεκαθαρίσουμε ότι το σημείο κλειδί - κι αυτό ερμήνευσε λάθος το HRC - είναι ότι για να θεωρηθεί μια μοτοσυκλέτα OPEN, αρκούσε μόνο να αγωνίζεται με το software που θα παρείχε η Dorna και η Magneti Marelli στις ομάδες. Δεν υπήρχε περιορισμός κόστους ή περιορισμός εξέλιξης για τις μοτοσυκλέτες. Έτσι, η Yamaha αποφάσισε να δώσει την περσινή εργοστασιακή Μ1 (με μικρές αλλαγές) στην NGM Forward και η Ducati δίνει ακριβώς την ίδια Desmosedici με πέρυσι. Η διαφορά έγκειται στο software των ηλεκτρονικών. Η Honda αποφάσισε να επενδύσει και να εξελίξει μια καινούργια μοτοσυκλέτα από την αρχή, για να την πουλήσει μετά στους ιδιώτες.

 

Κανένα από τα εργοστάσια δεν έχει παραβιάσει τον κανονισμό. Απλά η RCV1000R είναι φανερά πιο αδύναμη από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες των Yamaha και Ducati. Φυσικά η παράμετρος που θέτει ο Suppo, αναφορικά με το νέο software των OPEN, δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη, καθώς όντως είναι τόσο εξελιγμένο, που ενδεχομένως οι ιδιωτικές ομάδες να μην μπορέσουν να το κατανοήσουν πλήρως. Η οικονομική συγκυρία δεν βοηθά ώστε να έχουν όλοι μια "στρατιά" μηχανικών που να ασχοληθούν με το νέο αυτό περίπλοκο software. Αυτό - φυσικά - για την Ducati δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα. Με ενδιαφέρον, πάντως, αναμένουμε και την αντίδραση της Yamaha στην απόφαση αυτή των Ιταλών.

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Βρήκαμε κάτι καλό!

« Προηγούμενο άρθρο

Οι αναβάτες των MotoGP/Moto2/Moto3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ