• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang2 I: Εκπλήξεις και πρωτιά για Bautista
Οι αφοί Espargaro στο 2-3, δυνατός ο Dovi μπροστά από Jorge-Dani-Vale
Νέα 26/02/2014 - 15:07

Ο Alvaro Bautista έγραψε το όνομά του στην πρώτη θέση της κατάταξης με τους χρόνους, μετά το τέλος της πρώτης ημέρας του επαναληπτικού τεστ των ομάδων MotoGP στην Μαλαισία. Οι συνθήκες πίστας δεν ήταν καλές, όπως στο πρώτο ραντεβού των αναβατών στην Sepang στις αρχές του μήνα - λόγω ενός αγώνα αυτοκινήτων που έγινε το Σαββατοκύριακο που πέρασε - και αυτό φάνηκε στους χρόνους.

 

Ο Ισπανός του Gresini σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:00.848 - 1,3 δευτερόλεπτα πάνω από το χρόνο-ρεκόρ του Marc Marquez, ο οποίος είναι ο μεγάλος απών από την Sepang αυτή την εβδομάδα. Ο Bautista συνέχισε να δουλεύει στην ανάρτηση της Showa και έδωσε σκληρή μάχη (με το χρονόμετρο) απέναντι σ' έναν εκπληκτικό Aleix Espargaro.

Aleix Espargaro
Aleix Espargaro

 

Εν τέλει, ο Bautista επικράτησε του αντιπάλου του - άλλαξαν αρκετές φορές την πρωτιά στο τέλος - και δυο λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ανέκτησε το προβάδισμα, αποδεικνύοντας την πρόοδο που έχει σημειώσει τα τελευταία χρόνια. Ο αναβάτης της Honda γνωρίζει πολύ καλά ότι το 2015, η μοτοσυκλέτα του θα δοθεί στον ανερχόμενο Scott Redding και χρειάζεται μια πολύ καλή παρουσία στο φετινό Πρωτάθλημα για να κερδίσει μια θέση σε άλλη ομάδα. Η επιστροφή της Suzuki το 2015 θα είναι μια καλή ευκαιρία για τον Bautista, να επιστρέψει στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το 2011, όταν το εργοστάσιο αποσύρθηκε.

 

Η πίστα της Μαλαισίας ήταν γλιστερή και αρκετά βρώμικη, ωστόσο προς το τέλος της διαδικασίας τα επίπεδα πρόσφυσης είχαν βελτιωθεί και είδαμε αρκετούς γρήγορους γύρους και ανακατατάξεις στις πρώτες θέσεις. Ένας από αυτούς που εκμεταλλεύτηκε τις καλύτερες συνθήκες ήταν και ο σταθερά δυνατός Aleix Espargaro. Ο Ισπανός της NGM Forward διεκδίκησε με πείσμα την πρώτη θέση, εναλλασσόμενος σ' αυτή με τον Bautista, για να ολοκληρώσει τελικά λίγο πιο πίσω από τον συμπατριώτη του, στη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις στα 52 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Ο Aleix αποδεικνύει συνεχώς την ταχύτητά του πάνω στην OPEN μοτοσυκλέτα του, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το νέο μαλακό ελαστικό της Bridgestone και το παραπάνω καύσιμο. Πλέον, αυτό που απομένει είναι να δουλέψει πολύ σε προσομοίωση αγώνα, για να διαχειριστεί τα ελαστικά, να αξιολογήσει την απόδοση του κινητήρα και μπορέσει να απειλήσει ουσιαστικά τις εργοστασιακές συμμετοχές του 2014.

Pol Espargaro
Pol Espargaro
Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso

 

Στην τρίτη θέση ακόμα ένας Espargaro! Ο Pol - Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 - εντυπωσίασε και βάλθηκε να βαδίσει από νωρίς στα χνάρια του μεγάλου του αδελφού! Λίγο πριν το δεύτερο τεστ στην Sepang, δήλωνε ότι θα άλλαζε τακτική δοκιμάζοντας πολλά διαφορετικά πράγματα και αν κρίνουμε από την πρώτη ημέρα, του βγήκαν όλα! Ο νεοφερμένος στην κατηγορία έμεινε πολύ κοντά στο χρόνο του αδελφού του - μόλις ένα δέκατο τους χωρίζει - ενώ πλησίασε την κορυφή στο 0,151! Ο Pol Espargaro δούλεψε με τα ηλεκτρονικά και δοκίμασε κάποια διαφορετικά εξαρτήματα κινητήρα.

 

Η πρώτη ημέρα του τεστ, σήμερα, φέρνει ελπιδοφόρα μηνύματα όσον αφορά στον ανταγωνισμό φέτος, με διαφορετικά ονόματα να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις, μια κατάσταση που μακάρι να διατηρηθεί και στη συνέχεια της σεζόν. Την κυριαρχία των Ισπανών έσπασε ένας Ιταλός και αυτός δεν ήταν ο Valentino Rossi! Ο Andrea Dovizioso ήταν και πάλι η ταχύτερη Ducati, με χρόνο στο χαμηλό 2:01 και διαφορά από την κορυφή μόλις στα 0,181.

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo

 

Ο Dovi έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, συνεχίζοντας να δουλεύει πάνω στην GP14 και στο βασικό set-up που βρήκε με την ομάδα του από το πρώτο τεστ της Μαλαισίας. Ο Ιταλός της Ducati δοκίμασε το ανανεωμένο πλαίσιο, που συνέβαλε στη βελτίωση της αίσθησης του μπροστινού, ωστόσο ακόμα χρειάζεται λύσεις για το φαινόμενο της υποστροφής που ταλαιπωρεί τους κόκκινους.

 

Ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP, Jorge Lorenzo, έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην πέμπτη θέση ρίχνοντας το βάρος κυρίως στο ελαστικό της Bridgestone προσπαθώντας να βελτιώσει την αίσθηση που του δίνει. Τα νεότερα από το γκαράζ του Ισπανού της Yamaha, είναι ότι οι μηχανικοί του δεν φαίνονται προβληματισμένοι με το λιγότερο καύσιμο φέτος, σε αντίθεση με ό,τι γράφεται γι' αυτό το θέμα στα media. Φαίνεται ότι έχουν έτοιμη τη λύση και αυτό θα φανεί καλύτερα ειδικά την τελευταία ημέρα.

 

Ο Dani Pedrosa - όπως και στο πρώτο τεστ - πέρασε μάλλον απαρατήρητος, συνεχίζοντας να δουλεύει στο ιδανικό set-up της μοτοσυκλέτας του. Ο Ισπανός άσος σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο σήμερα, συνεχίζοντας να δοκιμάζει τα δυο διαφορετικά πλαίσια. Ο Rossi συνεχίζει να επιβεβαιώνει ότι έχει βελτιωθεί και ότι πιθανότατα κερδίζει το στοίχημα που ακούει στο όνομα Silvano Galbusera. Ο Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να έμεινε στην έβδομη θέση σήμερα, μισό δευτερόλεπτο πίσω από το χρόνο του Bautista, ωστόσο ήταν ο μόνος που προς το τέλος της διαδικασίας πίεσε τη μοτοσυκλέτα του κάνοντας οχτώ συνεχόμενους γύρους σταθερά κοντά στο 2:01.7. Το πρόβλημα με την κατανάλωση καυσίμου παραμένει, ειδικά από τη στιγμή που ο Rossi είναι ψηλότερος και πιο βαρύς από τον ομόσταυλό του στην Yamaha και μένει να δούμε πως θα ανταπεξέλθει σε συνθήκες αγώνα. Και πάλι, μια πιο σαφή εικόνα θα έχουμε μετά από ολοκληρωμένη προσομοίωση αγώνα που θα κάνει ο Ιταλός.

 

Ο Stefan Bradl, μετά από ένα μέτριο 2013, θέλει να εντυπωσιάσει το HRC και να κερδίσει την ανανέωση της συνεργασίας του και για του χρόνου. Ο Γερμανός ήταν όγδοος σήμερα, δουλεύοντας κυρίως στη γεωμετρία, στα ηλεκτρονικά και στην ευστάθεια στα φρένα. Με δεδομένη την απουσία του Marc Marquez, ο Bradl δοκίμασε και μερικά εξαρτήματα για το HRC. Ο Bradley Smith ολοκλήρωσε στην ένατη θέση και ήταν ο τελευταίος από τους οδηγούς με διαφορά στο δευτερόλεπτο από την κορυφή. Ο Βρετανός έμεινε πάνω από έξι δέκατα πίσω από το χρόνο του rookie ομόσταυλού του (Pol Espargaro) κάτι που οπωσδήποτε - έστω κι αν μιλάμε για δοκιμές - δεν πρέπει να αφήνει ικανοποιημένο τον Smith. Τη δεκάδα έκλεισε ο Nicky Hayden, ο οποίος είδε και πάλι την "αδύναμη" Honda του να μένει 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από την Yamaha του Aleix Espargaro.

 

Ο Hayden κατάφερε να θέσει εκτός δεκάδας τον Cal Crutchlow, ο οποίος συνεχίζει τη μεθοδική δουλειά πάνω στη νέα του μοτοσυκλέτα, προσπαθώντας να βρει τα όριά της και να κατανοήσει καλύτερα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Στη δωδέκατη θέση ο Andrea Iannone, ο ταλαντούχος αναβάτης της Pramac Racing από τον οποίο περιμένουμε πολλά, ειδικά αφού έχει ξεπεράσει τον περσινό του τραυματισμό. Πιο πίσω ο Hiroshi Aoyama, ο ομόσταυλος του Hayden στην ομάδα του Aspar, με τον Ιάπωνα να έχει μια πτώση σήμερα και να ολοκληρώνει στην 13η θέση. Χωρίς καλή αίσθηση πάνω στη νέα του μοτοσυκλέτα και ως εκ τούτου, χωρίς εμπιστοσύνη, ο Colin Edwards ήταν 14ος και 1,9 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

 

Δείτε τους χρόνους στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Μας π#δ#ξαν!

« Προηγούμενο άρθρο

φωτ. της Ημέρας: "Αναμνήσεις..."

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ