• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: H Suzuki την 1η νίκη της χρονιάς
Ο Eugene Laverty οδήγησε άψογα!
Νέα 23/02/2014 - 14:40

Ο Eugene Laverty χάρισε στην Suzuki την πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, από το 2010, με μια καταπληκτική εμφάνιση στον πρώτο αγώνα του Phillip Island. Ο Ιρλανδός, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με τον Ιάπωνα κατασκευαστή στο Πρωτάθλημα, ξεκίνησε τον αγώνα από την τέταρτη θέση, αλλά με την εκκίνηση έπεσε στην όγδοη και έχανε πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα από το γκρουπ των πρώτων.

 

Ο Laverty όμως ήταν εντυπωσιακός και η μοτοσυκλέτα του δούλεψε εξαιρετικά, επιτρέποντας στον αναβάτη της Suzuki να κάνει μια τρομερή αντεπίθεση, να περάσει μπροστά λίγους γύρους πριν το τέλος και μάλιστα, στη γραμμή τερματισμού, να αφήσει τον δεύτερο σχεδόν τρία δευτερόλεπτα πίσω του!

 

Στο ξεκίνημα του αγώνα, ο Guintoli ήταν δυνατός και ανέλαβε τα ηνία μπροστά από τον νέο του ομόσταυλο στην Aprilia, Marco Melandri. Μετά την πρώτη στροφή της πίστας, ο Davide Giugliano με την Ducati 1199R, ήταν στην τρίτη θέση. Οι τρεις αναβάτες σύντομα ξεχώρισαν από το γκρουπ που τους καταδίωκε, και το οποίο αποτελούσαν οι Jonathan Rea (Honda), Chaz Davies (Ducati), Tom Sykes (Kawasaki), Eugene Laverty και Loris Baz (Kawasaki).

Eugene Laverty
Eugene Laverty

 

Σ' εκείνο το σημείο, ο Laverty ανέβασε στροφές και πέρασε στην τέταρτη θέση, ωστόσο η διαφορά του από τους πρωτοπόρους ήταν πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα. Άτυχος ήταν ο ομόσταυλος του Laverty στη Suzuki, Alex Lowes, ο οποίος είχε μια πτώση και αναγκάστηκε να αποσυρθεί. Να σημειώσουμε ότι ο πολύ καλός Βρετανός τις προηγούμενες ημέρες, αλλά άτυχος στον πρώτο αγώνα, υπέφερε ήδη από εξάρθρωση ώμου.

Marco Melandri
Marco Melandri

 

Στην κορυφή οι θέσεις δεν είχαν αλλάξει, με τον Guintoli να κρατάει την Aprilia του στην πρώτη θέση, μπροστά από τον ομόσταυλό του Marco Melandri και την Ducati του Giugliano, με τον τελευταίο να ασκεί πολλή πίεση στον συμπατριώτη του (Melandri). Ωστόσο κανείς τους δεν υπολόγιζε το τρομερό comeback του εξαιρετικού Laverty, ο οποίος ψαλίδιζε συνεχώς τη διαφορά του από αυτούς και μέχρι τον 13ο γύρο τους είχε φτάσει!

 

Ο Giugliano έκανε μια ωραία προσπέραση στον Melandri, αλλά η χαρά της δεύτερης θέσης δεν θα κρατούσε πολύ για τον Ιταλό, με τον Laverty να τους περνάει στον 15ο γύρο. Ευρισκόμενος στην ουρά του Guintoli, του πρώην ομόσταυλού του στην Aprilia, ο Laverty ήταν πραγματικά ασταμάτητος και στη δεύτερη στροφή του επόμενου γύρου, κάνοντας μια ωραία κίνηση στην εσωτερική του αντιπάλου του, πέρασε για πρώτη φορά μπροστά στον αγώνα!

Sylvain Guintoli
Sylvain Guintoli

 

Από εκείνο το σημείο και μετά, ο αναβάτης της Crescent Suzuki θα διεύρυνε τη διαφορά του χωρίς να απειληθεί από τους αντιπάλους του. Εν τω μεταξύ ο Melandri είχε καταφέρει να περάσει μπροστά από τον Giugliano, με τον τελευταίο να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών του στους τελευταίους γύρους.

 

Έτσι, ο Laverty πέρασε άνετα πρώτος την καρό σημαία και χάρισε μια πραγματικά μεγάλη νίκη στην ομάδα του, στο ντεμπούτο του μάλιστα με την Suzuki, η οποία είχε να πανηγυρίσει τη νίκη εδώ και 95 αγώνες! Πιο πίσω, ο Melandri θα εκμεταλλευόταν την φθίνουσα πορεία του Guintoli στα τελευταία στάδια και θα αποκτούσε ψυχολογικό πλεονέκτημα έναντι του νέου του ομόσταυλου στην εργοστασιακή Aprilia, κατακτώντας τη δεύτερη θέση.

Davide Giugliano
Davide Giugliano

 

Ο Giugliano αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση, πίσω από τον Sylvain Guintoli που πήρε την τελευταία θέση στο βάθρο. Σε μια πίστα όπου πέρυσι η Ducati 1199R είχε διαπρέψει, τουλάχιστον μέχρι την ημέρα των αγώνων, ο Ιταλός αναβάτης έκανε μια σπουδαία εμφάνιση, αφήνοντας υποσχέσεις για ένα ευοίωνο μέλλον.

 

Οι Tom Sykes, ο ομόσταυλός του στην Kawasaki, Loris Baz και ο Jonathan Rea (Honda), πήραν τις θέσεις 5-6-7 (όχι με την παραπάνω σειρά), χωρίς - σε κανένα σημείο του αγώνα - να επηρεάσουν τις μάχες που δίνονταν στο μπροστά γκρουπ. Οι μάχες και οι μεταξύ τους προσπεράσεις, συνέβαλαν στο πλούσιο θέαμα του πρώτου αγώνα, με τον Loris Baz να καταφέρνει να επικρατεί του Jonathan Rea για την πέμπτη θέση.

 

Μέτριο το ξεκίνημα του Sykes για την υπεράσπιση του Τίτλου του, με τον Βρετανό μάλιστα να μην δείχνει άνετος πάνω στην Ninja του και να συμβιβάζεται με τη χαμηλή έβδομη θέση. Μοναχικό αγώνα έκανε ο Chaz Davies πάνω στην Ducati Panigale του, παρά το ότι ξεκίνησε εξαιρετικά και είχε ανέβει ως την τέταρτη θέση στους πρώτους γύρους! Στη συνέχεια όμως, δεν κατάφερε να διατηρήσει το ρυθμό του κι έμεινε σχεδόν 20 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του Giugliano, παρά το ότι πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα, με νέο ρεκόρ πίστας!

 

Αν και ο NiccoloCanepa είχε κυριαρχήσει μέχρι σήμερα στην υποκατηγορία EVO - πάνω στην αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της Ducati - εν τούτοις αυτή του την υπεροχή δεν κατάφερε να μεταφέρει και στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Ο Ιταλός έδωσε σκληρή μάχη με τον Ισπανό DavidSalom και την EVO Kawasaki του τελευταίου, αλλά έμεινε τελικά πίσω του (στη δέκατη θέση) για μόλις 61 χιλιοστά! Ο αντικαταστάτης του Barrier στην BMW Italia, GlennAlerton, πήρε την αξιόλογη τρίτη θέση στην υποκατηγορία, μπροστά από τον FabienForet(EVO Kawasaki), ενώ ο ClaudioCorti χάρισε τους πρώτους βαθμούς στην MV Agusta, περνώντας τη γραμμή τερματισμού στην 13η θέση.

 

Δείτε τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

SBK: O Guintoli τη νίκη στον 2ο Αγώνα

« Προηγούμενο άρθρο

WSS: Ιστορική νίκη της MV

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ