• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang III: Ο Marquez και οι άλλοι!
Μπροστά από 3 Yamaha, ελπίδες για Rossi
Νέα 06/02/2014 - 16:14

Χάρη στον 10ο γύρο του, αρκετά νωρίς σήμερα το πρωί (ώρα Μαλαισίας), όταν οι συνθήκες πίστας ήταν πιο δροσερές, ο Marc Marquez πέτυχε τον καλύτερο χρόνο που έχει καταγραφεί (ανεπίσημα) στην πίστα της Μαλαισίας: 1:59.533! Ο Ισπανός κυριάρχησε στο πρώτο τεστ της σεζόν, ενώ στα δεύτερο μισό της σημερινής ημέρας έκανε και μια καταπληκτική προσομοίωση αγώνα, ολοκληρώνοντας 15 γύρους κάτω από το 2:01 (ένας μάλιστα κάτω και από το 2:00!).

 

Προσωπικό ρεκόρ και πολλά χαμόγελα στο γκαράζ του Valentino Rossi, ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις 0.194 από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ο Ιταλός άσος έκανε την καλύτερή του παρουσία σε δοκιμές στη συγκεκριμένη πίστα, σημειώνοντας προσωπικό ρεκόρ χρόνου, στο 1:59.727! Ο Vale έκανε κι αυτός προσομοίωση αγώνα στα τελευταία λεπτά, χωρίς όμως να φτάσει σε κανένα σημείο τους χρόνους του Marquez ( ο οποίος να σημειωθεί έκανε τη δική του προσομοίωση πιο νωρίς σε καλύτερες συνθήκες) μένοντας σταθερά στο 2:01.

 

Μόλις στο δεύτερο ολοκληρωμένο γύρο της ημέρας, ο Jorge Lorenzo κατάφερε να γράψει τον καλύτερό του χρόνο στο τεστ: 1:59.866. Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής συνέχισε να δουλεύει με την προσοχή του στραμμένη στην κατανάλωση καυσίμου, αλλά και στην αντοχή των ελαστικών. Στην 4η θέση ο Aleix Espargaro, ο οποίος μέρα με την ημέρα ανέβαζε την απόδοσή του, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες της νέας του μοτοσυκλέτας.

 

Ο Aleix έκανε 1:59.998 και η παρουσία της Μ1 του πυροδοτεί πολλές αντιδράσεις από τους ανθρώπους του HRC, που ισχυρίζονται ότι είναι εκτός φιλοσοφίας της OPEN κατηγορίας (περισσότερα σε νέο άρθρο). Πολλά βλέμματα - και δικαιολογημένα - είναι στραμμένα στον εκπληκτικό Ισπανό της NGM Mobile Forward, ο οποίος μάλιστα έχει αφήσει σχεδόν δυο δευτερόλεπτα πίσω του την άλλη μοτοσυκλέτα της ομάδας, με αναβάτη τον Colin Edwards (14ος).

 

Ο Stefan Bradl πήρε την πέμπτη θέση, με διαφορά λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή, παρά το ότι είχε μια πτώση στην πρώτη στροφή, στο ίδιο σημείο όπου πέρυσι τον Οκτώβριο είχε τραυματίσει τον αστράγαλό του. Αυτή τη φορά ο Γερμανός δεν είχε κάποια επίπτωση από την πτώση του.

 

Ένα δέκατο πιο πίσω, στην έκτη θέση, βρίσκουμε τον Dani Pedrosa, ο οποίος είχε μια άτυχη στιγμή (έξοδο) νωρίς το πρωί. Το 2:00.223 ήρθε το απόγευμα από τον Ισπανό, ο οποίος συνέχισε να δουλεύει πάνω στη μοτοσυκλέτα του, ψάχνοντας τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις. Πολύ θετικό χρόνο πέτυχε και ο Andrea Dovizioso, με τον οποίο η Ducati καταφέρνει να ψαλιδίσει τη διαφορά της από την κορυφή στα οχτώ δέκατα, τη χαμηλότερη ποτέ στην Sepang!

 

Ο Ιταλός αναβάτης των κόκκινων ήταν 0.776 βελτιωμένος σε σχέση με χτες και εφτά δέκατα μπροστά από τον ομόσταυλό του, Cal Crutchlow, ο οποίος ολοκλήρωσε στην 12η θέση. Το δίδυμο της Ducati περιμένει κάποια νέα εξαρτήματα για το δεύτερο τεστ της Μαλαισίας, όπου και θα δοκιμάσουν την OPEN μοτοσυκλέτα της ομάδας, λίγες ημέρες πριν πάρουν την τελική τους απόφαση για το 2014.

 

Στα χνάρια του αδελφού του, ο Pol Espargaro εντυπωσιάζει και αυτός - όντας rookie στην κατηγορία βέβαια - κατορθώνοντας να ολοκληρώσει στην 8η θέση, 1.122 πίσω από τον Marquez. Ο μικρότερος της οικογένειας των Espargaro, άφησε πίσω του τον πιο έμπειρο ομόσταυλό του. Ο τελευταίος (Bradley Smith), ολοκλήρωσε στην 11η θέση χωρίς να δείχνει διάθεση να "χτυπήσει" έναν καλό χρόνο. Ο Βρετανός, όπως και ο Pol Espargaro, θα περιμένουν το seamless κιβώτιο από την Yamaha, για να παρουσιαστούν στο επόμενο τεστ πιο ανταγωνιστικοί.

 

Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Andrea Iannone και Alvaro Bautista, με τη διαφορά τους από την κορυφή να μην ξεπερνά πολύ το ένα δευτερόλεπτο. Σταθερά βήματα προόδου από τον Nicky Hayden, πάνω στην RCV1000R του, με τον Αμερικανό να ολοκληρώνει 13ος με διαφορά όμως πάνω από 1,5 δευτερόλεπτο από την OPEN Yamaha του Aleix. Όπως τόνισαν οι άνθρωποι του HRC θα συνεχίσουν την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ωστόσο θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προσαρμογής από τους αναβάτες, κάτι που γίνεται αντιληπτό με τη σταδιακή βελτίωση του Nicky.

 

Ο Randy de Puniet συνεχίζει την εξέλιξη της εργοστασιακής Suzuki και πλέον - στο επόμενο τεστ της Μαλαισίας - στόχος του θα είναι να μειώσει κι άλλο τη διαφορά των τριών δευτερολέπτων από την κορυφή. Σήμερα ολοκλήρωσε στην 17η θέση. Οι αναβάτες δοκιμάσανε κι ένα νέο ελαστικό της Bridgestone, με γόμα που ταίριαζε καλύτερα στη ζέστη της Sepang. Ως εκ τούτου, ο γιαπωνέζος κατασκευαστής ελπίζει ότι θα έχει μαζέψει χρήσιμα δεδομένα για καλύτερη απόδοση το 2014.

 

Δείτε τους χρόνους στο συνοδευτικό μας αρχείο. Να σημειώσουμε ότι το επαναληπτικό τεστ της Μαλαισίας θα διεξαχθεί από 26 ως 28 Φεβρουαρίου.

 

Επόμενο άρθρο »

Δεύτερος και με πολλά χαμόγελα ο Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang III: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα