• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang II: Εντυπωσιακός (πάλι) ο Marquez!
Κυριάρχησαν οι Honda, διέπρεψε ο μαχητικός Al. Espargaro!
Νέα 05/02/2014 - 13:39

Για δεύτερη συνεχή ημέρα δόθηκε το πράσινο φως και οι αναβάτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP βρέθηκαν στην πίστα της Μαλαισίας, για να συνεχίσουν το εξελικτικό πρόγραμμα των μοτοσυκλετών τους, το οποίο ξεκίνησε χτες και θα ολοκληρωθεί αύριο.

 

Στις 10 το πρωί, τοπική ώρα, οι συνθήκες ήταν ιδανικές για δοκιμές με ζέστη και καθαρό ουρανό. Πρώτος στην πίστα βγήκε - όπως και χτες - ο Kosuke Akiyoshi, ενώ σιγά-σιγά προστέθηκαν και οι υπόλοιποι. Τελευταίοι βγήκαν οι Marc Marquez και Dani Pedrosa, λίγο πριν συμπληρωθεί η πρώτη ώρα του τεστ.

 

Μέχρι εκείνο το σημείο προηγούνταν ο Jorge Lorenzo, ωστόσο τα δεδομένα άλλαξαν με την είσοδο του διδύμου της Honda, με τον Pedrosa να αναλαμβάνει τα ηνία και τον Marquez να περνά πρώτος λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα κρατούσε τη θέση του μέχρι το τέλος και της δεύτερης ημέρας.

 

Ακόμα πιο χαλαρός πάνω στη μοτοσυκλέτα του, σε σχέση με την πρώτη ημέρα, ο Marquez δούλεψε αρκετά με τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του και κατάφερε - ο μόνος - να πέσει κάτω από το όριο του 2:00, γράφοντας το πολύ καλό 1:59.926! Η κατάσταση της πίστας οπωσδήποτε βοήθησε τον τρομερό μικρό του HRC, ο οποίος μένει να δούμε αν θα καταφέρει να απειλήσει τον εκπληκτικό (ανεπίσημο) χρόνο του Casey Stoner από το 2012, επίσης με Honda: 1:59.607! Να σημειωθεί ότι ο μικρός πέτυχε τον καλύτερό του χρόνο με το σκληρό ελαστικό, το οποίο του άρεσε, στην πιο ζεστή ώρα της ημέρας!

Stefan Bradl
Stefan Bradl

 

Ο Marquez εντυπωσιάζει τις δυο πρώτες ημέρες των δοκιμών, κρατώντας τους αντιπάλους του αρκετά πίσω: +0.5 χτες και +0.4 σήμερα. Εξίσου εντυπωσιακή και οι μοτοσυκλέτες της Honda, που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στις τρεις πρώτες θέσεις της λίστας με τους χρόνους σήμερα. Δεύτερος, με καινούργια χρώματα στο κράνος του, ένας αποφασισμένος Dani Pedrosa, ο οποίος κατάφερε να σημειώσει 2:00.336 συνεχίζοντας τη δουλειά του πάνω στα φρένα, αλλά και στο πλαίσιο και στα ελαστικά.

 

Θεαματική ήταν η βελτίωση του Stefan Bradl, με τον Γερμανό άσο να ρίχνει σχεδόν ένα δευτερόλεπτο το χρόνο του σε σχέση με χτες (!) κάτι που του έδωσε το δικαίωμα να σκαρφαλώσει ως την τρίτη θέση σήμερα! Ο αναβάτης της LCR Honda έχασε για μόλις τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου τη δεύτερη θέση, ενώ κράτησε για πάνω από ένα δέκατο πίσω του τον Valentino Rossi.

 

Ο τελευταίος συνέχισε τη σκληρή δουλειά με τον αρχιμηχανικό του (περισσότερα εδώ), βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τη μοτοσυκλέτα του και σταματώντας το χρονόμετρο σήμερα στα 2:00.464, κατεβάζοντας περίπου στα τέσσερα δέκατα το χτεσινό του χρόνο. Παράλληλα κατάφερε και σήμερα να ξεπεράσει τον ομόσταυλό του, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι στο 0.109. Αυτός που κλέβει όμως την παράσταση, είναι ο καταπληκτικός Aleix Espargaro, που αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι σ' αυτό το επίπεδο, πολλά ακόμα εξαρτώνται και από τον αναβάτη!

 

Ο Ισπανός φιγουράρει στην πέμπτη θέση, δουλεύοντας κυρίως στο πλαίσιο σήμερα, έχοντας καταφέρει να ρίξει το χρόνο του κατά 0.872 (!) ενώ την πλάτη του βλέπουν εφτά συνολικά εργοστασιακοί αναβάτες! Τα λόγια είναι περιττά για τον τρομερό Aleix, ο οποίος κατάφερε να ανταπεξέλθει περίφημα σε μια ακόμα δύσκολη "μάχη", όπου οι αναβάτες στις θέσεις 2-8 είχαν διαφορές που δεν ξεπερνούσαν τα έξι δέκατα!

Aleix Espargaro
Aleix Espargaro

 

Βελτιωμένος, όπως σχεδόν το σύνολο του grid σήμερα, και ο Jorge Lorenzo, ο οποίος δούλεψε κυρίως στα ηλεκτρονικά και στη χαρτογράφηση, προσπαθώντας να βρει απάντηση στον περιορισμό των 20lt φέτος, στο καύσιμο. Ο Ισπανός της Yamaha είχε υποσχεθεί λύσεις τη σημερινή ημέρα, κάτι που ως ένα βαθμό πέτυχε ρίχνοντας κατά μισό δευτερόλεπτο περίπου το χρόνο του, περιορίζοντας ως ένα σημείο τη "νευρικότητα" της μοτοσυκλέτας του στις εισόδους και στο μέσο των στροφών. Αυτό που δεν του άρεσε ωστόσο, σε αντίθεση με τον μεγάλο του αντίπαλο και φέτος στη μάχη για τον Τίτλο, ήταν η αίσθηση από το σκληρό ελαστικό.

 

Ο Bradley Smith ολοκλήρωσε μόλις 30 χιλιοστά πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2012, καθώς τόσο αυτός όσο και ο ομόσταυλός του - Pol Espargaro - περιμένουν το seamless κιβώτιο από την Yamaha για να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τους χρόνους τους. Ωστόσο, οι πληροφορίες λένε ότι θα το έχουν στη διάθεσή τους στο δεύτερο τεστ στην Μαλαισία. Ο Iannone συνεχίζει την καλή του παρουσία και είναι αυτός που κλέβει την παράσταση στο στρατόπεδο της Ducati!

 

Ο Ιταλός περιορίζει τη διαφορά του από την κορυφή κάτω από ένα δευτερόλεπτο και παραμένει η καλύτερη Ducati στο πρώτο τεστ της Μαλαισίας, πέφτοντας από το όριο του 2:01 και γράφοντας χρόνο στο 2:00.855. Ελάχιστα πίσω του ο Alvaro Bautista, ο οποίος είναι και ο τελευταίος από τους οδηγούς που έπεσαν από το όριο αυτό. Τη δεκάδα κλείνει ο Pol Espargaro.

 

Αισθητή βελτίωση και από τους εργοστασιακούς της Ducati, οι οποίοι ωστόσο δεν κατάφεραν να μπουν στους δέκα καλύτερους της ημέρας. Οι Dovizioso και Crutchlow συνέχισαν τα συγκριτικά - υπό το άγρυπνο βλέμμα του Gigi Dall'Igna - και έριξαν θεαματικά τους χτεσινούς τους χρόνους, ψαλιδίζοντας τη διαφορά τους από την κορυφή στο 1,2 και 1,4 αντίστοιχα. Βελτιωμένος και ο Nicky Hayden, άφησε πάνω από πέντε δέκατα πίσω του τον ομόσταυλό του, καθώς συνεχίζει να προσαρμόζεται στη νέα (αδύναμη όμως από πλευράς ιπποδύναμης) μοτοσυκλέτα του.

 

Ο Colin Edwards πήρε την 15η θέση, εστιάζοντας κυρίως στα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας του, ενώ ήταν και ο μοναδικός από τους 26 αναβάτες που δεν κατάφερε να βελτιώσει το χτεσινό του χρόνο! Στα τελευταία λεπτά είχαμε ανακατατάξεις στην τελευταία 20άδα, με τον Aoyama να πλασάρεται στην 18η θέση, χάρη στον προτελευταίο του γύρο, με τον Randy de Puniet να ολοκληρώνει 20ος πάνω στην πρωτότυπη μοτοσυκλέτα της Suzuki, δοκιμάζοντας πραγματικά πάρα πολλά πράγματα σήμερα. Είναι ενδεικτικό ότι ο Γάλλος - η διαφορά του οποίου από την κορυφή ήταν στα 3,1 (χτες στα 3,6) - έκανε 96 γύρους, με διαφορά τους περισσότερους από κάθε άλλον!

 

Ο Scott Redding κατέβασε το χρόνο του σχεδόν 1,3 από εχθές, χωρίς όμως να βελτιώσει τη θέση του καθώς συνεχίζει να μαθαίνει τα νέα δεδομένα της καινούργια μοτοσυκλέτας (φρένα, ελαστικά κτλ). Αυτός που αντιμετώπισε προβλήματα και σήμερα ήταν ο Michael Laverty, ο οποίος έκανε - όπως και χτες - μόλις 14 γύρους. Στην τελευταία θέση ο Di Meglio της Avintia Racing.

 

Δείτε αναλυτικά τους χρόνους στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

"Σταθερά γρήγορος" ο Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang II: Τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα