• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η συνέντευξη του Lorenzo στον Δ. Διατσίδη!
"Δίνω το 100%, αλλά..."
Νέα 03/02/2014 - 14:24

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2013, μίλησε σε φιλικό κλίμα με τον Δημήτρη Διατσίδη και αναφέρθηκε στην υπεροχή του πακέτου Marquez-Honda, αλλά και στην ενδεχόμενη επιστροφή του Stoner.

 

Η συγκεκριμένη συνέντευξη δημοσιεύτηκε στο τεύχος #46 του περιοδικού MOTOGP WORLD τον περασμένο Σεπτέμβριο, μερικούς μήνες πριν την ολοκλήρωση της αγωνιστικής σεζόν 2013, όταν και ο rookie Marquez στέφθηκε Πρωταθλητής στη μεγάλη κατηγορία.

 

 

Ο Jorge Lorenzo αποκαλεί τους οπαδούς του που είναι μέλη του Fan Club του, "Σπαρτιάτες" (Spartans) και έχει καταφέρει να τους εμποτίσει με τη φιλοσοφία της μαχητικότητας των Σπαρτιατών, που αποτελούν πηγή έμπνευσης και για τον ίδιο. Βρεθήκαμε μαζί του στην Τσεχία όπου μας επιφύλαξε μια ιδιαίτερα θερμή υποδοχή, αφού είχαμε να βρεθούμε από τον Μάιο και την Jerez.

 

Ο Lorenzo είναι πια ώριμος όσο ποτέ, ιδιαίτερα μετά τους δυο φετινούς του τραυματισμούς. "Τραυματίστηκα στο Assen. Δεν περίμενα να είχα πτώση, όμως έπεσα, τραυματίστηκα, προσπάθησα να αγωνιστώ μια ημέρα μετά από την εγχείριση - κάτι που ήταν λίγο... τρελό! Όμως μπορούσα να το κάνω. Τερμάτισα πέμπτος, όμως το πρόβλημα ήταν ότι δυο εβδομάδες μετά είχα νέα πτώση, στο Sachsenring, οπότε στην ουσία έχασα τρεις με τέσσερεις αγώνες", είπε ο καλύτερος Ισπανός οδηγός στην ιστορία, που ίσως νιώθει πίεση από την εκπληκτική εμφάνιση του 20χρονου αντιπάλου του, που φιλοδοξεί αυτός να γράψει το όνομά του στην πρώτη θέση των βιβλίων, τουλάχιστον της Ισπανικής αγωνιστικής ιστορίας, για να μην πούμε της Παγκόσμιας...

 

"Είναι αιτία αυτών των πτώσεων η πίεση από την Honda και τους Pedrosa και Marquez;" ρώτησα: "Όχι, μάλλον το αντίθετο ισχύει. Και το λέω αυτό διότι ένοιωθα υπερβολική αυτοπεποίθηση μετά τον αγώνα στο Mugello και στο Montmelo και μετά από τις δοκιμές στην Aragon που ήμουν ο ταχύτερος. Η αυτοπεποίθησή μου ήταν στα ύψη και δεν φοβόμουν τίποτα. Κι όταν οδηγείς χωρίς να φοβάσαι, είναι εύκολο να κάνεις το λάθος και να πέσεις. Αυτό συνέβη κατά την άποψή μου", απάντησε αυθόρμητα ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός των τελευταίων χρόνων.

 

"Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί στο μέλλον. Ειδικά στους αγώνες ταχύτητας συμβαίνουν τόσα πολλά κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, ώστε μπορεί να αλλάξει η ροή ενός πρωταθλήματος. Όμως έχω ισχυρή προσωπικότητα, είμαι μαχητής και θέλω να πολεμήσω. Διότι αν δεν πολεμήσεις, αν δεν δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου, δεν θα πάρεις τα αποτελέσματα που θέλεις. Οπότε πρέπει να παλεύεις σε όλη τη σεζόν και στο τέλος θα δει ποια θα είναι τα αποτελέσματα. Κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες όχι, μιας και μπορεί να έχεις προβλήματα με τη μοτοσυκλέτα ή να είναι πιο δυνατοί οι αντίπαλοί σου. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να περιμένεις για την επόμενη σεζόν", συμπλήρωσε, δίνοντας το στίγμα της μαχητικότητας που τον διακρίνει, αλλά και της σκληρής αλήθειας των αγώνων και των ελαστικών της Bridgestone, που μπορεί να σε ρίξουν ακόμα κι αν σου λείψει η αυτοσυγκέντρωση για ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

 

"Έχει πλεονέκτημα η Honda ή ο Marquez, απέναντι στο πακέτο Lorenzo-Yamaha;" ήταν η επόμενη ερώτησή μας: "Μάλλον και τα δυο! Ο Marc είναι απίστευτος αναβάτης. Έχει όλο το "πακέτο". Ασφαλώς και μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον. Θα πρέπει να μάθει που είναι τα όριά του, ώστε στο μέλλον να έχει λιγότερες πτώσεις. Ήδη μαθαίνει, διότι πέφτει λιγότερο σε σχέση με το ξεκίνημα της σεζόν. Όμως τα έχει όλα. Είναι ταχύς, επιθετικός, φρενάρει καλά, επιταχύνει καλά, έχει όλα όσα χρειάζονται για να γίνει σούπερ σταρ. Όμως έχει και πολύκαλή μοτοσυκλέτα και προς το παρόν είμαστε ένα βήμα πίσω", απάντησε για να συνεχίσει αναφερόμενος στο θέμα της πίεσης του ίδιου και του Valentino Rossi προς την Yamaha, ώστε να φέρει σε αγωνιστική χρήση το seamless κιβώτιο που δοκίμασαν και οι δύο και τους άρεσε.

 

"Η Yamaha δεν θέλει να χάνει. Γνωρίζουν πως χρειαζόμαστε κάτι επιπλέον για να βελτιωθεί η μοτοσυκλέτα τόσο στον τομέα του κινητήρα, όσο και στα φρένα. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι καινούργιο. Δεν νομίζω πως από την πλευρά μας μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω για να ασκήσουμε πίεση στην ομάδα. Γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν, που υπάρχουν προβλήματα και αναζητούν τις λύσεις". Μετά η συζήτηση πήγε σε θέματα που αφορούν τη φυσική του κατάσταση και την προπόνησή του μετά τους τραυματισμούς του: "Όταν τραυματίστηκα και τις δύο φορές πέρασα περισσότερους από δύο μήνες με λιγότερη προπόνηση απ’ αυτή που κάνω συνήθως. Δεν είναι μόνο το πρόβλημα στην κλείδα, αλλά γενικά η φυσική κατάστασή μου δεν είναι στο καλύτερο επίπεδο. Τώρα προπονούμαι όπως παλιά, αλλά ακόμα δεν είμαι στο 100%, δεν είμαι στο επίπεδο που βρισκόμουν πριν την πτώση στο Assen".

 

H επόμενη ερώτηση αφορούσε την περίπτωση να μην φτάσει ούτε το κιβώτιο, ούτε κάποια άλλη σημαντική αλλαγή, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος στην Μ1: "Αυτή τη στιγμή με τη μοτοσυκλέτα που έχουμε μπορούμε να τους κοντράρουμε, αλλά είναι δύσκολο να τους νικήσουμε. Έχουν βελτιώσει όλα τα σημεία στα οποία είχαν αδυναμίες, όπως τα φρένα, ή το να διατηρούν σε καλή κατάσταση το πίσω ελαστικό, το οποίο καταφέρνουν πλέον με σταθερό ρυθμό. Είναι δύσκολο να βρεις το αδύνατο σημείο τους. Πρέπει να βελτιώσουμε τις δικές μας αδυναμίες, αλλά και τα δυνατά μας σημεία, ώστε να μπορέσουμε να τους ανταγωνιστούμε και να τους κερδίσουμε", ήταν η απάντηση, που για άλλη μια φορά τονίζει την υπεροχή της φετινής Honda και του seamless κιβωτίου που κάνει τη διαφορά στους τελευταίους γύρους του αγώνα, όταν οι πιλότοι των εργοστασιακών RC213V έχουν το λάστιχό τους σε καλύτερη κατάσταση και σχετικά εύκολα επικρατούν!

 

Αμέσως μετά η κουβέντα πήγε στον Casey Stoner και την επιστροφή του στις πίστες, έστω μόνο για δοκιμές. "Πιστεύεις πως αν ο Stoner επιστρέψει το 2014 θα είναι όσο δυνατός όσο εσείς;», ήταν η ερώτηση. "Θα είναι σε θέση να παλέψει για το πρωτάθλημα. Αν θα είναι λίγο καλύτερος ή λίγο χειρότερος δεν μπορούμε να το ξέρουμε αν δεν τον δούμε να αγωνίζεται, αλλά θα είναι εκεί", απάντησε, για να συμπληρώσει: "Δεν ξέρω αν θα επιστρέψει. Είναι περίεργο ότι πήγε στην Ιαπωνία μόνο για να κάνει δοκιμές πέντε – έξι ημερών. Είναι πολλές ημέρες δοκιμών για κάποιον που δεν θέλει να επιστρέψει... (εδώ χαμογέλασε με νόημα, πιστεύοντας ότι ο μεγάλος του αντίπαλος του 2011 θα επιστρέψει). Είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος και προφανώς θέλει λίγο ενθουσιασμό στη ζωή του".

 

Από την αίσθησή του ότι ο «ψαράς» θα θέλει να ξαναζήσει την αδρεναλίνη του MotoGP, πήγαμε πάλι πίσω στο υπόλοιπο της φετινής σεζόν. "Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει. Οι τραυματισμοί είναι κοινοί στο MotoGP, οπότε μέχρι να τελειώσει το πρωτάθλημα δεν μπορείς να ξέρεις αν θα κερδίσεις. Το βασικό είναι να παίρνεις τα καλύτερα αποτελέσματα με τη μοτοσυκλέτα που έχεις και υπό τις συνθήκες που επικρατούν και να περιμένεις τα καλύτερα. Το σημαντικό είναι να μην έχεις πτώσεις, να φτάνεις κοντά στα όριά σου, αλλά να μην τα ξεπερνάς", είπε ο οδηγός που έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σπάνια ξεπερνά το 100%, σε αντίθεση με άλλους οδηγούς που ρισκάρουν αρκετά. "Μπορεί από πλευράς φυσικής κατάστασης να μην βρίσκομαι στο επίπεδο που ήμουν πριν από το Assen, αλλά σε επίπεδο οδήγησης δίνω το 100%, όπως στο Μugello και στο Μontmelo. Θα παλέψω ως το τέλος και θα δούμε τι θα γίνει».

 

Στο τέλος της συνάντησης ο Jorge Lorenzo έστειλε ένα χαιρετισμό στους Έλληνες οπαδούς του: "Χαιρετίσματα στους φίλους μου από την Ελλάδα που είναι «Σπαρτιάτες» σαν κι εμένα. Να συνεχίσετε να βλέπετε το MotoGP στο κανάλι στο οποίο δουλεύει ο Δημήτρης!"

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφίες: Gigi Soldano

 

Επόμενο άρθρο »

SBK: Αποκαλυπτήρια για EVO Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang: Στην πίστα ο Pirro

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ