• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Όλα έτοιμα για την Sepang!
Από 4 έως 6 Φεβρουαρίου το 1ο επίσημο τεστ
Νέα 01/02/2014 - 19:17

Για πρώτη φορά φέτος, οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες θα βρεθούν στην ίδια πίστα με τις αντίστοιχες της κατηγορίας OPEN, στο πρώτο επίσημο τεστ του 2014 που θα διεξαχθεί στην Μαλαισία από 4 έως 6 Φεβρουαρίου.

 

Το σημείο κλειδί της φετινής σεζόν, η οποία παραδοσιακά ξεκινά από το τεστ στην πίστα της Sepang στα προάστια της Kuala Lumpur, είναι η OPEN κατηγορία που αντικαθιστά τις CRT των δύο προηγούμενων ετών. Παράλληλα, μόνο στην Μαλαισία θα έχουμε την ευκαιρία να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα, μιας και μόνο στα δυο τεστ που θα διεξαχθούν εκεί θα δώσουν το παρόν όλες οι ομάδες μαζί. Στο Phillip Island θα συμμετάσχουν μόνο οι εργοστασιακοί αναβάτες, οι οποίοι εν συνεχεία δεν θα δώσουν το παρόν στο τελευταίο τεστ του Μαρτίου (7-9) στο Κατάρ.

 

Στην Sepang λοιπόν, ο Marc Marquez θα συνεχίσει την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του, η οποία θα φέρει το αγωνιστικό του νούμερο (#93) και όχι το κλασικό #1 του Πρωταθλητή. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Dani Pedrosa θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό, χωρίς την παρουσία του Alberto Puig, του επί πολλά χρόνια μέντορά του. Σημαντικές αλλαγές και στο στρατόπεδο του Valentino Rossi, ο οποίος αισιοδοξεί ότι τη φετινή χρονιά θα είναι πιο ανταγωνιστικός, ποντάροντας πολλά και στον Silvano Galbusera, τον νέο του αρχιμηχανικό. Αποφασισμένος να κατακτήσει τον τρίτο του Παγκόσμιο Τίτλο θα είναι ο Jorge Lorenzo, ο οποίος αναμένεται και φέτος να δείξει το καταπληκτικό του αγωνιστικό πρόσωπο, όντας στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του.

 

Για την Ducati, το 2014 σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής και όλοι στο στρατόπεδο των κόκκινων ευελπιστούν για το καλύτερο. Ο Andrea Dovizioso θα ξαναβρεθεί στο ίδιο γκαράζ με τον παλιό του ομόσταυλο στην Tech 3, Cal Cruthlow, την ώρα που το επιτυχημένο (στο παρελθόν) δίδυμο περιμένει πολλά και από τον guru, Gigi Dall'Igna, ο οποίος ανέλαβε τις τύχες του Ducati Corse με την ελπίδα να αντιστρέψει την κατάσταση των τελευταίων χρόνων. Μαζί με τους εργοστασιακούς αναβάτες, το παρόν στην Μαλαισία θα δώσει και ο δοκιμαστής Michele Pirro, σ' ένα τεστ που θα είναι σημαντικό ώστε να κατασταλάξουν οι κόκκινοι για το αν θα κατέβουν στο Πρωτάθλημα μόνο με OPEN συμμετοχές.

 

Σημαντικές είναι οι προκλήσεις και για τους δορυφορικούς αναβάτες. Ο Stefan Bradl επιστρέφει στην Μαλαισία για πρώτη φορά μετά τον περσινό του τραυματισμό στον αστράγαλο. Οι Tech 3 εναποθέτει τις ελπίδες της στον μικρότερο αδελφό του Aleix Espargaro, Pol, ο οποίος έρχεται στη μεγάλη κατηγορία ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 και στον Bradley Smith. Οι προετοιμασίες της ομάδας για το τεστ έτυχαν μιας μικρής αναποδιάς, όταν πλημμύρισε ένα εργαστήριό τους στην Γαλλία. Οι δορυφορικοί αναβάτες ολοκληρώνονται με τους Alvaro Baustista και Andrea Iannone, οι οποίοι συνεχίζουν με τα χρώματα των Gresini και Pramac αντίστοιχα. Φυσικά η ομάδα του Gresini, είναι η μοναδική που θα έχει αναρτήσεις της Showa και φρένα της Nissin στις μοτοσυκλέτες της και φέτος.

 

Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, οι μοτοσυκλέτες του grid θα αγωνίζονται με την ECU της Dorna, καθώς οι διοργανωτές συνεχίζουν τον αγώνα της μείωσης του κόστους συμμετοχής στο Πρωτάθλημα. Οι διαφοροποιήσεις φυσικά είναι αρκετές. Οι OPEN μοτοσυκλέτες θα έχουν μαζί με την ECU της Dorna και το software των διοργανωτών (σε συνεργασία με την Magneti Marelli), την ώρα που οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το δικό τους software. Από την άλλη, οι αναβάτες των OPEN θα έχουν 12 μοτέρ ανά σεζόν, αντί πέντε των εργοστασιακών που συν τοις άλλοις θα έχουν και απαγόρευση στην εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν. Επιποροσθέτως, τα εργοστάσια θα έχουν 20 λίτρα καύσιμο, την ώρα που οι OPEN θα έχουν 24, ενώ οι τελευταίες θα έχουν και ένα πιο μαλακό πίσω ελαστικό στη διάθεσή τους.

 

Το Πρωτάθλημα που ανοίγεται μπροστά μας αναμένεται πιο συναρπαστικό από το περασμένο, με τέσσερεις OPEN Honda να κάνουν την εμφάνισή τους στο grid: του Redding, του Abraham και του διδύμου της Drive M7 Aspar, Hayden και Aoyama. Ο Αμερικανός του Aspar μάλιστα, θα βρεθεί για πρώτη φορά και πάλι σε μοτοσυκλέτα της Honda για πρώτη φορά μετά από πάνω από πέντε χρόνια! Από την άλλη, η Yamaha εναποθέτει τις ελπίδες της στους Aleix Espargaro και Colin Edwards, οι οποίοι θα αγωνίζονται με FTR-Yamaha φέτος, ωστόσο θα έχουν τυπικά το πλεονέκτημα των 12 μοτέρ, μιας και ουσιαστικά θα τους δοθούν πέντε: 3 καινούργια και 2 ανακατασκευασμένα.

 

Πέντε θα είναι οι rookie που θα πάρουν θέση στο grid του φετινού Πρωταθλήματος, τα ονόματα των οποίων αποτελούν και αυτά εγγύηση καλού θεάματος, όπως για παράδειγμα οι δυο διεκδικητές του Τίτλου της Moto2 πέρυσι, Pol Espargaro και Scott Redding. Μαζί τους ο Leon Camier της IodaRacing, που δεν θα δώσει το παρόν στο επερχόμενο τεστ, ο Αυστραλός Broc Parkes (PBM) και ο Mike di Meglio που μετά το 2013 που ήταν άτυχο για τον ίδιο, με πολλούς τραυματισμούς, κάνει το ντεμπούτο του φέτος στη μεγάλη κατηγορία με την AvintiaRacing.

 

Επόμενο άρθρο »

Lowes: Η πίεση είναι στον ομόσταυλό μου!

« Προηγούμενο άρθρο

Gresini: Μεγάλες προσδοκίες!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ